Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

Polerka czy lakiernik?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
63 odpowiedzi w tym temacie

#61 bartek_sz3

bartek_sz3

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5814
  • Dołączył:  25 lip 2011
  • Rok Produkcji:2001i 2013
  • Silnik:2.0M. 3.6vvt
  • Imię:Bartek i Monika
  • Skąd::TarnowoPodgórne
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 25 lipiec 2015 - 17:52

Nie wiem bo mi liczył wszystko razem z lakierowaniem

#62 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16936
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 25 lipiec 2015 - 18:52

Normalna cena polerki całego auta to 400-500zl , przy lakierowaniu robi się to w gratisie aby wszystko współgrało z sobą .

#63 miecio

miecio

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •      
  • Posty: 13782
  • Dołączył:  21 cze 2009
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2.2 /ropa/
  • Imię:miecio
  • Skąd::krk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 25 lipiec 2015 - 20:17

jesli ktos ma manualne zdolnosci to bawic sie samemu w polerowanie, zainwestowac trzeba w sprzet, /polerka katowa z regulacja obrotow od 800 do 1800, koszt kolo 200 zeta oraz dobra paste litr okolice 110 zlotych , wystarczy na dlugo plus pady z gabki twardej i miekkiej koszt 20 zeta i do roboty bo najlepsza baba to wlasna graba,..,. :miecio 



#64 Michu

Michu

    Kolegunio

  • Użytkownicy
  •   
  • Posty: 164
  • Dołączył:  31 sie 2014
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Michał
  • Skąd::Wołomin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 25 lipiec 2015 - 21:17

Ja poprzednie swoje auta polerowałem własnoręcznie.

Wiertarka z zewnętrznym precyzyjnym urządzeniem do regulacji obrotów, tarcza z gąbką, pasta Farecla G3, spryskiwacz ręczny do wody.

Cały dzień roboty - przed polerką trzeba dobrze umyć auto (po polerce również) a potem położyć politurę ochronną.

Auto wychodziło po takim zabiegu jak z fabryki.

Zero zarysowań, pod światło zero kolistych rysek.

Ale narobić się trzeba by wyszło ok.







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych