Polerka czy lakiernik?
#61
Napisano 25 lipiec 2015 - 17:52
#62
Napisano 25 lipiec 2015 - 18:52
#63
Napisano 25 lipiec 2015 - 20:17
jesli ktos ma manualne zdolnosci to bawic sie samemu w polerowanie, zainwestowac trzeba w sprzet, /polerka katowa z regulacja obrotow od 800 do 1800, koszt kolo 200 zeta oraz dobra paste litr okolice 110 zlotych , wystarczy na dlugo plus pady z gabki twardej i miekkiej koszt 20 zeta i do roboty bo najlepsza baba to wlasna graba,..,.
#64
Napisano 25 lipiec 2015 - 21:17
Ja poprzednie swoje auta polerowałem własnoręcznie.
Wiertarka z zewnętrznym precyzyjnym urządzeniem do regulacji obrotów, tarcza z gąbką, pasta Farecla G3, spryskiwacz ręczny do wody.
Cały dzień roboty - przed polerką trzeba dobrze umyć auto (po polerce również) a potem położyć politurę ochronną.
Auto wychodziło po takim zabiegu jak z fabryki.
Zero zarysowań, pod światło zero kolistych rysek.
Ale narobić się trzeba by wyszło ok.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Metoda kluczykowa nie działa |
Techniczny podstawowy | Ydtski |
|
|
|
test kluczykowy "nie działa"kluczykowanie, kody błędów |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.PT_user_* |
|
|
|
Pogoda nie tylko dla bogaczy ;) |
Offtopic | kade |
|
|
|
Dzień mężczyzny, życzenia |
Offtopic | Pt Wiola |
|
|
|
Uskok w środku sworznia, czy to normalne? |
Techniczny podstawowy | zero |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych