Jak wygląda żywotność ww. części. Miałem u siebie przejechane 200000 tys km i według mnie i nie tylko turbo chodziło pięknie zero światów, niebieskiego dymu. Co do dwumasy brak stoków pukow,wibracji, drgań itp. Każdy co jechał pt mówił ze sprzęgło chodzi jak nówka obawiałem się tylko wtryskow bo trochę bardziej kościl i może ciut więcej palił ale to Może tylko takie do cz uciekam co do spalania. Jak u was wygląda sprawa tych podzespołów elektronicznych
żywotność dwumasy, turbiny i wtryskow?
Started By
janiu1994
, 04 gru 2014 21:08
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04 grudnia 2014 - 21:08
#2
Napisano 04 grudnia 2014 - 22:09
A co tu masz elektroniczne ? , wtryski zużywają się mechanicznie(koncówka i zawór głowny) , turbina i dwumas również .Wtryski na 100% były zużyte przy przebiegu 200tyś i wcale nie musiały kopcić nie tu pojawia się problem (zazwyczaj problem z utrzymaniem właściwej dawki pod obciążeniem i najczęściej występująca usterka problem z rozruchem ).Nie było jeszcze dużych mrozów w tym roku aby coś dało o sobie znać .Druga sprawa że w PT stosunkowo długo utrzymują sprawność nie wykazując problemu lub go nie zauważamy , w innych markach dwumas 200tys nie wytrzymuje i się rozpada .
#3
Napisano 05 grudnia 2014 - 10:24
heheh nie zauważyłem że mi telefon zmienił wyraz
#4
Napisano 05 grudnia 2014 - 12:08
mam 197 000 i także bez uchwytnych negatywnych objawów.
Obawiam się o wtryski i pompę,ale pali ok.8/100 ,nie ma problemów z rozruchem to zgodnie z zaleceniem andreeas'a7 jeżdżę.
Oleju nie ubywa /co do końca nie jest pozytywne/ale silnik ma kilka zbędnych odgłosów w czasie pracy.Przyspieszenie w normie bez zauważalnego /w tylnej szybie/ dymienia.
Od początku II bieg gorzej wchodził ,teraz też III /jakby synchro nie nadążało/, ale niezbyt uciążliwie.
No i tyle bo można by ....
Obawiam się o wtryski i pompę,ale pali ok.8/100 ,nie ma problemów z rozruchem to zgodnie z zaleceniem andreeas'a7 jeżdżę.
Oleju nie ubywa /co do końca nie jest pozytywne/ale silnik ma kilka zbędnych odgłosów w czasie pracy.Przyspieszenie w normie bez zauważalnego /w tylnej szybie/ dymienia.
Od początku II bieg gorzej wchodził ,teraz też III /jakby synchro nie nadążało/, ale niezbyt uciążliwie.
No i tyle bo można by ....
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Bardzo mała żywotność zapłonuzapłon |
Techniczny podstawowy | Ydtski |
|
|
|
2.2 CRD demontaż Turbinyturbina |
Techniczny podstawowy | koliber01 |
|
|
|
Króciec smarowania turbiny 2.4 GT Turbo poszukiwany |
Części do PT Cruisera | Bezimienny Gość.MonteChristo_* |
|
|
|
Króciec smarowania turbiny 2.4 GT Turbo poszukiwany |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | Bezimienny Gość.MonteChristo_* |
|
|
|
CRD 2.2 - Koniec turbiny? |
Techniczny podstawowy | Luigi |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych