Zawieszenie
Started By
Bezimienny Gość.polpastor_*
, 05 maj 2009 14:33
6 odpowiedzi w tym temacie
#1 Bezimienny Gość.polpastor_*
Napisano 05 maj 2009 - 14:33
Witam. Przywiozłem sobie Pitka z Niemiec i jak się okazało Pani która jeździła nim wcześniej wymieniła zawieszenie na sportowe Eibacha i obniżyła auto o ok 3cm. Auto prowadzi się super ale każdy podjazd pod wyższy krawężnik czy większa dziura oznacza darcie podwoziem. Tej zimy wyrwało osłonę spustu oleju spod silnika. Czy macie podobne problemy z niskim podwoziem ew. doradźcie co zrobić żeby temu zapobiec. Już nawet myślałem o wymianie sprężyn na seryjne ale nie wiem czy to dużo pomoże. Co do kół to jest standard tzn. 205/55/R 16 lato i 195/165 R15 zima. Pitek po liftingu, 2,2 CRD. Pozdrawiam
#2 Bezimienny Gość.tgli_*
Napisano 06 maj 2009 - 12:53
Ja właśnie przymierzam się do zmiany na tego typu zawieszenie w moim PT. Szukam na forum jakiegoś info o zestawach polecanych do PT. A jeśli chodzi o obniżenie i problemy to można kupić metalowe osłony silnika od dołu. Nie wiem jak jest z PT, ale poprzednio miałem Brave i wiem, że do niej są takie nawet z blachy nierdzewnej.
#3
Napisano 06 maj 2009 - 15:21
do PT nie kupisz żadnych "protez" tego typu o czym piszesz do Bravo. Zbyt mały zbyt, aby producentowi opłacało się robić seryjną produkcję .
pomoże 3 cm ja od roku jeżdżę CRD bez osłony i jakoś daję radęmyślałem o wymianie sprężyn na seryjne ale nie wiem czy to dużo pomoże
#4 Bezimienny Gość.polpastor_*
Napisano 19 wrzesień 2011 - 20:14
witam, sprawdziłem dokładnie dokumenty z tuv i okazało się ze obniżony jest tylko przód (są założone sprężyny "eibach") przez co jazda po śląskich koleinach nie należy do przyjemności. Czy któryś z szanownych forumowiczów nie mieszka gdzieś w okolicach bytomia, chorzowa lub piekar śląskich? chętnie bym sie spotkał i zobaczył jak sprawują się seryjne sprężyny. Pozdrawiam
#5
Napisano 19 wrzesień 2011 - 20:43
www. prince.com.pl tu maja zawieszki.
#6
Napisano 19 wrzesień 2011 - 20:43
Drodzy koledzy
W moim Pitku 2.0 benzyna obniżyłem zawieszenie stosując sprężyny progresywne EIBACH (-30mm), rozpórkę górną kielichów przednich amaortyzatorów i powiem że autko prowadzi się dużo lepiej, wcale nie jest dużo twardsze i na razie jest na kołach 16"z tym że felgi są o 1,5" szersze od standartowych co powoduje że opona 205/55/16 inaczej się układa.
Auto jest wizualnie dużo niższe i nie mam dużych problemów z poruszaniem się po naszych dziurawych drogach, prawda na krawężniki trzeba uważać. W najbliższym czasie planuje założyć 18"zobaczymy jak to wszystko zagra.
Z tego co wiem to jest jedno autko na forum które chodzi na 18" cabrio MarioT.
W moim Pitku 2.0 benzyna obniżyłem zawieszenie stosując sprężyny progresywne EIBACH (-30mm), rozpórkę górną kielichów przednich amaortyzatorów i powiem że autko prowadzi się dużo lepiej, wcale nie jest dużo twardsze i na razie jest na kołach 16"z tym że felgi są o 1,5" szersze od standartowych co powoduje że opona 205/55/16 inaczej się układa.
Auto jest wizualnie dużo niższe i nie mam dużych problemów z poruszaniem się po naszych dziurawych drogach, prawda na krawężniki trzeba uważać. W najbliższym czasie planuje założyć 18"zobaczymy jak to wszystko zagra.
Z tego co wiem to jest jedno autko na forum które chodzi na 18" cabrio MarioT.
#7
Napisano 19 wrzesień 2011 - 20:59
TOMHAL7, tak, i Mario wcale nie narzeka zbytnio na brak komfortu. Grunt to omijac wielkie dziurwy Ale czesto sie nie da...
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
momenty dokręcania śrub przednie zawieszeniemoemnty śrub PT |
Techniczny podstawowy | Adam95 |
|
|
|
Kupię zawieszenie gwintowane do PT |
Części do PT Cruisera | Martiniofficial |
|
|
|
Tylne zawieszeniezawieszenie |
Techniczny podstawowy | Felcom |
|
|
|
zawieszenie tył |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.pitek57_* |
|
|
|
"młockarnia", przednia oś, zawieszenie, łomotaniepółoś, łożysko łomotanie |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.PT_user_* |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych