Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zawieszenie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.polpastor_*

Bezimienny Gość.polpastor_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 05 maj 2009 - 14:33

Witam. Przywiozłem sobie Pitka z Niemiec i jak się okazało Pani która jeździła nim wcześniej wymieniła zawieszenie na sportowe Eibacha i obniżyła auto o ok 3cm. Auto prowadzi się super ale każdy podjazd pod wyższy krawężnik czy większa dziura oznacza darcie podwoziem. Tej zimy wyrwało osłonę spustu oleju spod silnika. Czy macie podobne problemy z niskim podwoziem ew. doradźcie co zrobić żeby temu zapobiec. Już nawet myślałem o wymianie sprężyn na seryjne ale nie wiem czy to dużo pomoże. Co do kół to jest standard tzn. 205/55/R 16 lato i 195/165 R15 zima. Pitek po liftingu, 2,2 CRD. Pozdrawiam

#2 Bezimienny Gość.tgli_*

Bezimienny Gość.tgli_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 06 maj 2009 - 12:53

Ja właśnie przymierzam się do zmiany na tego typu zawieszenie w moim PT. Szukam na forum jakiegoś info o zestawach polecanych do PT. A jeśli chodzi o obniżenie i problemy to można kupić metalowe osłony silnika od dołu. Nie wiem jak jest z PT, ale poprzednio miałem Brave i wiem, że do niej są takie nawet z blachy nierdzewnej.

#3 daniel

daniel

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 554
  • Dołączył:  31 sie 2008
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:sprzedany
  • Imię:zgadnij :D

Napisano 06 maj 2009 - 15:21

do PT nie kupisz żadnych "protez" tego typu o czym piszesz do Bravo. Zbyt mały zbyt, aby producentowi opłacało się robić seryjną produkcję .

myślałem o wymianie sprężyn na seryjne ale nie wiem czy to dużo pomoże

pomoże 3 cm :) ja od roku jeżdżę CRD bez osłony i jakoś daję radę :kciuki

#4 Bezimienny Gość.polpastor_*

Bezimienny Gość.polpastor_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 19 wrzesień 2011 - 20:14

witam, sprawdziłem dokładnie dokumenty z tuv i okazało się ze obniżony jest tylko przód (są założone sprężyny "eibach") przez co jazda po śląskich koleinach nie należy do przyjemności. Czy któryś z szanownych forumowiczów nie mieszka gdzieś w okolicach bytomia, chorzowa lub piekar śląskich? chętnie bym sie spotkał i zobaczył jak sprawują się seryjne sprężyny. Pozdrawiam

#5 tornado

tornado

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 140
  • Dołączył:  27 lis 2010
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.4T
  • Imię:Arek

Napisano 19 wrzesień 2011 - 20:43

www. prince.com.pl tu maja zawieszki.

#6 TOMHAL7

TOMHAL7

    PT PRO

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 785
  • Dołączył:  15 wrz 2008
  • Rok Produkcji:Brak...
  • Silnik:Brak...
  • Imię:Tomasz
  • Skąd::Legnica
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 19 wrzesień 2011 - 20:43

Drodzy koledzy
W moim Pitku 2.0 benzyna obniżyłem zawieszenie stosując sprężyny progresywne EIBACH (-30mm), rozpórkę górną kielichów przednich amaortyzatorów i powiem że autko prowadzi się dużo lepiej, wcale nie jest dużo twardsze i na razie jest na kołach 16"z tym że felgi są o 1,5" szersze od standartowych co powoduje że opona 205/55/16 inaczej się układa.
Auto jest wizualnie dużo niższe i nie mam dużych problemów z poruszaniem się po naszych dziurawych drogach, prawda na krawężniki trzeba uważać. W najbliższym czasie planuje założyć 18"zobaczymy jak to wszystko zagra.
Z tego co wiem to jest jedno autko na forum które chodzi na 18" cabrio MarioT.

#7 MayheM

MayheM

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 2901
  • Dołączył:  24 mar 2009
  • Rok Produkcji:Brak
  • Silnik:Brak
  • Imię:Marcin
  • Skąd::Łódź
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 19 wrzesień 2011 - 20:59

TOMHAL7, tak, i Mario wcale nie narzeka zbytnio na brak komfortu. Grunt to omijac wielkie dziurwy :) Ale czesto sie nie da...





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych