Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Po naprawie ABSu dalej świecą się kontrolki ABS i kontroli trakcji

ABS kontrolka kontrola trakcji

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.nasichs_*

Bezimienny Gość.nasichs_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 12 kwietnia 2015 - 20:42

Witam,

 

 

Mam następujący problem:

Jakiś czas temu miałem problem że przy ruszaniu mój pitek strasznie "rzęził" i sam z siebie hamował. Mechanik zdiagnozował pęknięty pierścień ABSu na przegubie i zalecił wymianę przegubu. Na pewien czas żeby można było jeździć autem wyjęty został bezpiecznik ABSu z puszki pod maską. Ostatnio mechaniczna usterka została usunięta - wymieniona cala półoś. Pitek już nie "rzezi" przy włożonym bezpieczniku ale niestety dalej świecą się kontrolki ABSu i trakcji. Próbowałem odłączać akumulator ale to nie wykasowało błędów.

 

Co dziwne metoda kluczykowa wskazuje tylko błąd P1684 (odłączenie akumulatora). Podłączyłem sie tez pod OBDII typowym kablem ELM 327 ale nie mam softu do chryslera i poza oglądaniem obrotów silnika nic nie mogę zrobić (zadnych DTC nie znajduje).

 

Proszę podpowiedzcie co mogę zrobić poza udaniem się do serwisu co mocno by mnie uderzyło po kieszeni :(. Czy jest ktoś ze Szczecina kto zna sie na diagnostyce Chryslerów?

 

Pt Cruiser, benzyna 2.0, skrzynia manualna, rok 2001

 

Pozdrawiam,

Adam



#2 Bezimienny Gość.Yodarek_*

Bezimienny Gość.Yodarek_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 12 kwietnia 2015 - 20:47

nasichs, w Szczecinie to akurat masz przecież naszego forumowego doktora maxym72.

http://www.holda.szczecin.pl/


Użytkownik yodarek edytował ten post 12 kwietnia 2015 - 20:49


#3 andmis

andmis

    VIP

  • Moderator
  •      
  • Posty: 5 050
  • Dołączył:  19 wrz 2010
  • Rok Produkcji:2003 LTD
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::DOA
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 12 kwietnia 2015 - 20:52

Szukaj serwisu Holda i pytaj o Maxa. To nasz drugi forumowy doktor, czasowo nieaktywny, tak myślę.



#4 Bezimienny Gość.nasichs_*

Bezimienny Gość.nasichs_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 12 kwietnia 2015 - 21:12

Wiem o Maxie i Holdzie; w sumie to on mi diagnozował usterkę. Kwestia kosztów. Za samo podłączenie pod tester skasują mnie w Holdzie jakieś 200zl.



#5 sluna

sluna

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 8 253
  • Dołączył:  20 gru 2009
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.2 touring
  • Imię:Darek
  • Skąd::Malbork
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 13 kwietnia 2015 - 09:52

...roboczogodzina 350 pln :ziom Chore



#6 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 084
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 13 kwietnia 2015 - 10:43

Witam,


Mam następujący problem:
Jakiś czas temu miałem problem że przy ruszaniu mój pitek strasznie "rzęził" i sam z siebie hamował. Mechanik zdiagnozował pęknięty pierścień ABSu na przegubie i zalecił wymianę przegubu. Na pewien czas żeby można było jeździć autem wyjęty został bezpiecznik ABSu z puszki pod maską. Ostatnio mechaniczna usterka została usunięta - wymieniona cala półoś. Pitek już nie "rzezi" przy włożonym bezpieczniku ale niestety dalej świecą się kontrolki ABSu i trakcji. Próbowałem odłączać akumulator ale to nie wykasowało błędów.

Co dziwne metoda kluczykowa wskazuje tylko błąd P1684 (odłączenie akumulatora). Podłączyłem sie tez pod OBDII typowym kablem ELM 327 ale nie mam softu do chryslera i poza oglądaniem obrotów silnika nic nie mogę zrobić (zadnych DTC nie znajduje).

Proszę podpowiedzcie co mogę zrobić poza udaniem się do serwisu co mocno by mnie uderzyło po kieszeni :(. Czy jest ktoś ze Szczecina kto zna sie na diagnostyce Chryslera
Pt Cruiser, benzyna 2.0, skrzynia manualna, rok 2001

Adam



A jaki Soft chcesz pod te zabawkę , za porządne sprawdzenientrzeba zapłacić i to kosztuje , nie ma nic za darmo ja też za sam Soft do Chryslera muszę płacić raz w roku 66$ i nie ma że boli

Użytkownik andreeas7 edytował ten post 13 kwietnia 2015 - 10:44


#7 Bezimienny Gość.nasichs_*

Bezimienny Gość.nasichs_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 15 kwietnia 2015 - 21:40

Odłączyłem akumulator na noc ale nie pomogło. Dodatkowo po tej operacji nie znika kontrolka od ręcznego :(. po odpaleniu silnika, opuszczeniu ręcznego i ruszeniu kontrolka hamulca ręcznego dalej się świeci.



#8 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6 791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 15 kwietnia 2015 - 22:50

Odłączyłem akumulator na noc ale nie pomogło. Dodatkowo po tej operacji nie znika kontrolka od ręcznego :(. po odpaleniu silnika, opuszczeniu ręcznego i ruszeniu kontrolka hamulca ręcznego dalej się świeci.

A czy ja Ci powiedziałem, że skasuję Cię za podłączenie testera? Chyba ze mna nie rozmawiałeś. - podłączę i spróbuję odczytać.

 

na pewno coś doradzę. Twoja sprawa, czy naprawę zrobisz u mnie czy w garażu u Pana Czesia będziesz się bujał z problemem jeszcze przez dwa lata. Tel 914838202 - 0d 9-16, Maksymilian Tabor


...roboczogodzina 350 pln :ziom Chore

A jak tą roboczogodzinę sobie wyliczyłeś??? I czy to aby tylko roboczogodzina Dareczku? Akurat serwis jest w przepierdzielonej sytuacji - o czym wielokrotnie dyskutowałem. Wszyscy widzą tylko to co wpływa do kasy nie biorąc pod uwagę tego, co trzeba co miesiąc inwestować. Inaczej podejde do klienta, który naprawia u mnie samochód regularnie i nie spodziewam sie w aucie druciarstwa, a inaczej podejde do klienta, który zwiedził już cały zasób mechaników okolicy, każdy coś obciął lub przestawił po swojemu, a teraz ja mam to szybko i tanio postawić na nogi - najlepiej całkiem za darmo, bo samochód wiekowy i prawie zabytek. Tak naprawdę mam co robić z najnowszymi wynalazkami - choć uwierz mi  - wolałbym ryć w starych samochodach.  Cena to składowa wielu wektorów - kwestia chwili zastanowienia, co bardziej się opłaca. Pozdrawiam 



#9 Bezimienny Gość.nasichs_*

Bezimienny Gość.nasichs_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 16 kwietnia 2015 - 16:29

Jacyś nerwowi jesteście chłopaki. Jak by mnie było stać to z każdą pierdułka bym jeździł do serwisu a nie szukał innych rozwiązan. 

 

Z tym problemem zadzwonię do Ciebie Maxymilian i ustawimy się na spotkanie w Holdzie.

 

Prosze adminów o zamknięcie tematu albo skasowanie bo nic nie wnosi nowego na forum :).



#10 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6 791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 16 kwietnia 2015 - 16:35

Przepraszam - trochę się zapieniłem - ale nie za bardzo. Jeśli coś zabrzmiało nie tak jak powinno - to jeszcze raz przepraszam. Dzwoń, wpadaj, poradzę. Pozdrawiam



#11 bigmeen

bigmeen

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 1 988
  • Dołączył:  05 mar 2014
  • Rok Produkcji:X
  • Silnik:X
  • Imię:X
  • Skąd::X
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 17 kwietnia 2015 - 08:17

Witam Adamie

Widzisz są rzeczy których nie da się zrobić samemu lub kupić na allegro jak tylko serwis. Jak myślisz kto posiada wiedzę i orginalne aktualne oprogramowanie za kilka tysięcy? Pan Czesiek w garażu? Jeżeli jest jakieś rozwiązanie to napewno nasi doctorzy pomogą i co jak co ale oni maja prawo się wkurzać i unosić bo wiedzą co piszą. Ty kolego po 5 poście oburzasz się i domagasz kasowania postów. Spoko luz. Spoko luz. :dance4

:ziom

Użytkownik bigmeen edytował ten post 17 kwietnia 2015 - 08:46






Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: ABS, kontrolka, kontrola trakcji

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych