Witam,
Mam następujący problem:
Jakiś czas temu miałem problem że przy ruszaniu mój pitek strasznie "rzęził" i sam z siebie hamował. Mechanik zdiagnozował pęknięty pierścień ABSu na przegubie i zalecił wymianę przegubu. Na pewien czas żeby można było jeździć autem wyjęty został bezpiecznik ABSu z puszki pod maską. Ostatnio mechaniczna usterka została usunięta - wymieniona cala półoś. Pitek już nie "rzezi" przy włożonym bezpieczniku ale niestety dalej świecą się kontrolki ABSu i trakcji. Próbowałem odłączać akumulator ale to nie wykasowało błędów.
Co dziwne metoda kluczykowa wskazuje tylko błąd P1684 (odłączenie akumulatora). Podłączyłem sie tez pod OBDII typowym kablem ELM 327 ale nie mam softu do chryslera i poza oglądaniem obrotów silnika nic nie mogę zrobić (zadnych DTC nie znajduje).
Proszę podpowiedzcie co mogę zrobić poza udaniem się do serwisu co mocno by mnie uderzyło po kieszeni . Czy jest ktoś ze Szczecina kto zna sie na diagnostyce Chryslerów?
Pt Cruiser, benzyna 2.0, skrzynia manualna, rok 2001
Pozdrawiam,
Adam