Pitek two colors
#1
Napisano 18 maj 2015 - 11:12
Wiem że wśród naszych forumowiczów są pitolu dwukolorowe ( dach, klapa, i drzwi powyżej przetłoczenia w innym kolorze). Zastanawiam się nad takim "tuningiem" mojej aqamaryny. Czy mógłbym prosić o wrzucenie zdjęć, jak wygląda miejsce gdzie jeden kolor przechodzi drugi. Czy jest maskowane jakąś listwą czy po prostu jeden kolor przechodzi w drugi?
#2
Napisano 18 maj 2015 - 12:20
Na łączeniu kolorów nie ma żadnej listwy a przejście między kolorami jest "ostre"
Niech się wypowiedzą zawodowi lakiernicy ale to się pewnie robi maskując taśmą malarską. Tyle co wiem to później często idzie bezbarwny lakier żeby wyrównać powierzchnię i zniwelować różnice poziomów warstw lakierów.
Dwukolorowy Pitolec Szwagra nie jest dobrym do końca przykładem bo był cały malowany. I dół ciemny był nowy i góra biała była w tym samym momencie nakładana. I tak jak mówiłem. Przejście ostre na "taśmę malarską" i później chyba całość wyrównana bezbarwnym.
Jutro będę przy samochodzie to dokładnie sprawdzę.
Przejście kolorów jest w przetłoczeniu.
Może tam bezbarwnego nie ma a różnica grubości lakieru "ukryta" jest w tym przetłoczeniu i nie przeszkadza ?
Załączone pliki
#3
Napisano 18 maj 2015 - 12:27
#4
Napisano 18 maj 2015 - 12:44
Nie ma problemu
Jutro odbieramy go ze Szwagrem od mechaniora to wtedy zrobię.
#5
Napisano 19 maj 2015 - 07:56
Niech szwagier do dopełnienia kupi sobie W Castoramie kołpaczki do felg. Na działe meblowym są takowe w chromie-jest to zaślepka poręczy w chromie- za 7 zeta. Pasują idealnie a efekt piorunujący.
Użytkownik bigmeen edytował ten post 19 maj 2015 - 07:58
#6
Napisano 19 maj 2015 - 19:43
Dzięki Bigmeen!
Takie detale warto wiedzieć
Ale i tak w planie te felgi idą na złom. Na fotach tego nie widać ale są w opłakanym stanie, purchle na chromie, zacieki nie do odczyszczenia, w jednej feldze ranty wyszczerbione na 5-6mm... tragedia
W załączniku fota przejścia kolorów.
Tak jak mówiłem lakierowane "na taśmę", przejście "ukryte" w przetłoczeniu, nie jestem fachowcem ale bardzo prawdopodobne że całość jest jeszcze pokryta bezbarwnym bo pod palcem nic nie można wyczuć... żadnej różnicy w grubości. Wiadomo.. lakier ma mikrony grubości ale na całym obwodzie macałem paluchem i nigdzie żadnej fuszerki... Przy ręcznym malowaniu "coś" zawsze pozostaje a tu ni hu hu...
Załączone pliki
#7
Napisano 24 maj 2015 - 13:01
#8
Napisano 24 maj 2015 - 13:28
ok, jak dobrze pójdzie to jeszcze dzisiaj taka fote zrobie
Ale tyle co pamiętam to na wlewie też jest przetłoczenie i podział kolorów jest dokładnie taki sam jak na przetłoczeniu na drzwiach
Użytkownik macheck edytował ten post 24 maj 2015 - 13:31
#9
Napisano 24 maj 2015 - 14:36
Użytkownik pylu76 edytował ten post 24 maj 2015 - 14:39
#10
Napisano 24 maj 2015 - 14:50
#11
Napisano 24 maj 2015 - 15:43
no własnie przetłoczenie nie jest na całej długości klapki. I tam gdzie przetłoczenie robi się wypukłe lakiernik nie wiedział jak wybrnąć.
ok, fota dziś będzie - po 18 bede u Szwagra w garażu to zrobie.
Jedna fota za tysiąc słów wystarczy - zobaczysz sam jak to rozwiązano
EDIT:
Prosze foto. Kolor pociągnięty równą linią przez wytłoczenie tak aby było na jednym poziomie po obydwóch stronach w stosunku do nadkola
Załączone pliki
Użytkownik macheck edytował ten post 24 maj 2015 - 20:24
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Napotkany Pitek + Kogo widziałem? Wątki połączone. |
Multimedia: Filmy & Zdjęcia | Przemo |
|
|
|
Pierwszy Pitek |
Moje auto | Grzesiek |
|
|
|
Podpięty Pitek 1.6 |
Chrysler PT Cruiser | handokan |
|
|
|
Diorama "Pitek na Dzikim Zachodzie" |
Offtopic | Voltek |
|
|
|
Pitek 2.4b |
Części do PT Cruisera | Sławek13 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych