Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

Wydłużony zawór ssący o 1,5 mm. Co robić?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tomek992

Tomek992

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 2
  • Dołączył:  09 lut 2013
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Tomek

Napisano 04 czerwca 2015 - 10:56

Witam!

W PT Cruiser 2.0 16V 2000r. zdjąłem głowice. Podstawiony zawór ssący o 1,5 mm. Kupiłem i zapiąłem nowy zawór ssący. Czy regulować zawory? Czy robią to popychacze hydrauliczne?



#2 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 021
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 04 czerwca 2015 - 20:07

Te pytanie nie powinno paść jesli podjąłeś sie sam robić głowice ? - wszystkie gniazda zaworu powinny być przeszlifowanie i dotarte z zaworami i po takiej czynności kasatory powinny być ściśnięte (wypchnięty olej aby zluzowała regulacje do minimum) - podstawia sie wówczas same do wymaganej wielkości , jesli tego nie zrobisz często zawór jest otwarty i auto nie chce odpalić albo nie chodzi na wszystkich cylindrach po złożeniu i zamontowaniu głowicy .

#3 Tomek992

Tomek992

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 2
  • Dołączył:  09 lut 2013
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Tomek

Napisano 05 czerwca 2015 - 07:42

Dziękuję za odpowiedź. Mam o tym wszystkim niezłe pojęcie, ale nie mogę się pogodzić z wydłużeniem się zaworu ssącego o 1,5 mm. Kupiłem i zamontowałem nowy krótszy.
Kolega warsztatowiec każe przycinać zawory, żeby przy wyprórznionych kasatorach wszystkie zawory były zamknięte.





Podobne tematy Zwiń

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych