Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

Problemy z elektryką - polift 2.4


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 mittek

mittek

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 346
  • Dołączył:  09 lis 2014
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2,4 A
  • Imię:Mieczysław
  • Skąd::Kraków
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 30 lipca 2015 - 10:24

Witam serdecznie
Z góry przepraszam jeżeli to robię źle
Prosiłbym o opinie odnośnie naprawy skrzynki przyłączeniowej /bezpiecznikowej/ do 2006 2,4 autom.
Objawy uszkodzenia
-Brak zasilania dmuchawy
-brak klaksonu
-niedziałające wycieraczki szyby przedniej
W zał fotki

Pozdrawiam
ew.tel.601466567

Załączone pliki



#2 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 027
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 30 lipca 2015 - 19:33

Wkładaj to płytkę do modułu tipm i rób testy wykonawcze z testera - nigdy nie sprawdzasz czy jest uszkodzona wizualnie bez wyraźnych śladów upalenia , a tu widzę ślady tylko po odciśniętym lakierze na dwóch dolnych procesorach po lewej .

Użytkownik andreeas7 edytował ten post 30 lipca 2015 - 19:33


#3 mittek

mittek

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 346
  • Dołączył:  09 lis 2014
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2,4 A
  • Imię:Mieczysław
  • Skąd::Kraków
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 30 lipca 2015 - 21:25

Dzięki za zainteresowanie
Faktycznie nic nie upalone, po sprawdzeniu wyszło że brak napięcia zasilania +12 do silnika nadmuchu bo minus jest przez oporniki regulatora i to zasilanie doprowadziłem po ominięciu procesora żeby jeździć natomiast do wycieraczek i klaksonu nierozpoznałem do końca a wychodzi na to że regulacja czasu pracy wycieraczek jest realizowana przez procesor i wyjście ze skrzynki jest doprowadzone do silnika wycieraczek.
Czy ktoś z szacowanych forumowiczów poleci dobrego fachowca ze skanerem w Krakowie, wczesniej korzystałem z takich usług w town-country ale efekty mizerne.
Pozdrawiam
Witam ponownie
Niewiem czy powinienem pytać o fachowe porady bo niemam dostępu,ale myślę że na dniach po wpłacie będę go miał, więc jedno pytanie:
czy skaner może pokazać błędy których nie ma przy kluczykowaniu.
Pozdrawiam

#4 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 027
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 31 lipca 2015 - 07:26

Serwis sie kłania i fabryczny tester , kluczykowanie pokazuje tylko błędy silnika i ogólny ze skrzyni automatycznej .Tylko na testerze fabrycznym masz pełny podglad awarii i możliwość włączenia tego co masz teraz wyłączone .
Dalsze gdybanie kto jeszcze ? skończy sie wydawaniem kasy bez rezultatu .

Użytkownik andreeas7 edytował ten post 31 lipca 2015 - 07:53






Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych