Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

P0050, walczymy już drugi tydzień


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Szusza

Szusza

    Początkujący

  • Użytkownicy
  • Posty: 43
  • Dołączył:  04 Jul 2015
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Witek
  • Skąd::Gdańsk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 24 August 2015 - 22:37

PT 2.2 Crd. 2003 rok.

Po wymianie poduszek silnika poczęła świecić się  kontrolka, silnik pracuje w trybie awaryjnym (do 3000 ob/min.) Odczyt błędów pokazuje 0050(HO2S Heater Circuit Bank 2 Sensor 1). Czyli lambda sonda. Ale ten silnik nie posiada ŻADNYCH lambda sond. A błąd świeci. I bardzo psuje mnie życie.

 

Może wie ktoś, co to może być?



#2 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17064
  • Dołączył:  03 Feb 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 24 August 2015 - 23:40

Oficjalnie niema takiego błędu dla 2,2 crd i w takiej sytuacji zawsze korzysta się z testera sprawdzając parametry w czasie rzeczywistym co odbiega od normy jak z każdym dieslem ( albo jest za duża dawka paliwa albo brak doładowania lub bzdurny odczyt z przepływomierza ) - kodu błędów do niczego nie są potrzebne .Auto oczywiście dymi bardzo ? .To prosta usterka , za na prawe diesla nie bierze się bez testera ? .

Użytkownik andreeas7 edytował ten post 27 August 2015 - 07:20


#3 Szusza

Szusza

    Początkujący

  • Użytkownicy
  • Posty: 43
  • Dołączył:  04 Jul 2015
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Witek
  • Skąd::Gdańsk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 25 August 2015 - 00:16

Auto nie dymi. Do wymiany poduszek oraz paska z napinaczem wszystko działało super. Po wymianie - również nie dymi, ale silnik nie kręci powyżej 3000. Świeci kontrolka(do wymiany nie świeciła). Test kluczykowy pokazuje 0620 (ale to było i wczesnej). Podłączony laptop(tester?) nie widzie 0620 tylko pokazuje 0050.



#4 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17064
  • Dołączył:  03 Feb 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 25 August 2015 - 06:37

jesli tester nie widział błędu układu ładowania ? To znaczy ze to jakaś zabawka i na takim urządzeniu nic nie sprawdzisz , poszukaj kogoś z normalnym firmowym testerem lub wizyta w serwisie i sprawdzenie tylko parametrów , a swoją droga sprawdź czy nie spadł wam przewód od podciśnienia i brak jest sterowania doładowania .

#5 Szusza

Szusza

    Początkujący

  • Użytkownicy
  • Posty: 43
  • Dołączył:  04 Jul 2015
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Witek
  • Skąd::Gdańsk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 August 2015 - 07:17

Andrzej, bardzo Ci dziękuje! Znaleźli że czujnik dawki paliwa pokazywał bzdury, po wymianie wszystko działa porządnie! Znów autko przynosi radość!



#6 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17064
  • Dołączył:  03 Feb 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 August 2015 - 07:23

Widzisz nie było taki ciężkie tylko mechanik musiał włączyć myślenie - era łatwo dostępnych tanich testerów nie rozwiązuje napraw samochodów , podstawa to zawsze parametry , błędy są tylko wskazówkami do ograniczenia szukania i nie jeden raz na ten sam błąd mogą mieć znaczenie rożne układy sterowania .Juz nie nudzę - ważne ze auto jeździ .
  • lowermann lubi to





Podobne tematy Collapse

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych