Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

piasta


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#21 miecio

miecio

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •      
  • Posty: 13 914
  • Dołączył:  21 cze 2009
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2.2 /ropa/
  • Imię:miecio
  • Skąd::krk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 stycznia 2016 - 13:37

podczas demontazu przedniego lozyska na 100 procent pozostanie na osi szalka wewnetrzna i tu jest problem jak ja zdjac,.. domowym sposobem trzeba wziasc szlifierke katowa i zeszlifowac w poprzek szalki az nastapi pekniecie wtedy spokojnie dlutkiem/wkretakiem plaskim/albo innym tym czyms sie sciaga z trzpienia,... delikatnie bez uzycia mlotka

pzdr,... :miecio



#22 mario66

mario66

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 181
  • Dołączył:  13 lis 2008
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2,2 crd
  • Imię:Mariusz
  • Skąd::Gdańsk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 stycznia 2016 - 14:37

Zrobiłem idnetycznie jak mówisz



#23 Bezimienny Gość.kurczak198_*

Bezimienny Gość.kurczak198_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 04 czerwca 2017 - 19:31

Mario66 możesz napisać jakie miałeś objawy tego zepsutego lozyska? u mnie strasznie wyje już od 50 km/h do tego dziwny objaw bo na prostych kołach i skreconych w prawo słychać to o wiele bardziej niż na skreconych w lewo. do tego chyba przeguby stukaja. może ma to coś wspólnego ze sobą?

#24 Stefan2011

Stefan2011

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 902
  • Dołączył:  24 sie 2012
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:1.6 16V Manual
  • Imię:Stefan
  • Skąd::Jelenia Góra
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 20 lipca 2017 - 00:26

Ciekawe bo mi pierścień wewnetrzny na piaście nie został, ale ja ściągałem za pomocą ściąganej piasty - po prostu w otwory po wybitych szpilkach koła zastosowalem 5 śrub Mx12 i 5 nakretek za piastą - śruby opierając się o pierścień blokujacy zewnetrzną bieżnię wycisnęły - wsparte o nakrętki - piastę z łożyska. ...może w tym przypadku zaważyła konstrukcja simeringa, który byl cały metalowy, a wewnątrz z uszczelnieniem gumowym.


Użytkownik Stefan2011 edytował ten post 20 lipca 2017 - 00:29






Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych