Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

świst w głośnikach a alternator?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 pranieblan

pranieblan

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  •   
  • Posty: 9
  • Dołączył:  27 paź 2015
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2,2 CRD M
  • Imię:pranieblan
  • Skąd::Opolskie
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 grudnia 2015 - 22:49

witam,
mam problem z "świstaniem" w głośnikach.
Zmieniłem radio na jakiś zwykły odtwarzacz jakże znanej marki no name :kciuki
Zmiana była spowodowana zepsutym oryginalnym radioodtwarzaczem (wysypany wyświetlacz i brak dźwięku, a co za tym idzie nie mam jak sprawdzić czy też świszczy przy oryginalnym pudle). Zanim znajdę fachowca który przeprowadzi reanimacje (o ile pacjent nie zmarł) to coś za uchem musi mi grac, dlatego podpiąłem co miałem. Po podłączeniu okazało się, że podczas pracy silnika w głośnikach słychać "świst" nasilający się przy zwiększaniu obrotów.
 
temat niemal bliźniaczy do: http://ptclub.pl/ind...łączonym-radiu/

z jednym małym ale.

Mianowicie w innym moim temacie odnośnie błędów w moim PT (http://ptclub.pl/ind...serwis-w-opolu/)
 

Cześć.
P0620 - obwód sterowania alternatora - wadliwe działanie
P0703 - uszkodzony czujnik stopu
P1511 - linia 1 akumulatora wykryte za wysokie napięcie

 
 
Czy winą tego świstu może być problem z alternatorem lub z akumulatorem? czy to tylko zbieg okoliczności?
Z góry dziękuję za odpowiedź
Z poważaniem
pranieblan

#2 lowermann

lowermann

    PT PRO

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 674
  • Dołączył:  28 sie 2013
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0 A, GAZ BRC
  • Imię:Kylo
  • Skąd::Lublin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 10 grudnia 2015 - 07:12

Moim skromnym zdaniem winne jest samo radio, prawdopodobnie produkt no name posiada mizerne filtry, lub może w ogóle ich nie posiada. Ewentualnie dokup dobry filtr i wstaw przed zasilaniem radia.



#3 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 027
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 10 grudnia 2015 - 08:18

Układ ładowania do naprawy to raz( za duże ładowania lub uszkodzony zużyty akumulator ) . A druga sprawa na oryginalnym radiu takich efektów nie będzie .

#4 pranieblan

pranieblan

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  •   
  • Posty: 9
  • Dołączył:  27 paź 2015
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2,2 CRD M
  • Imię:pranieblan
  • Skąd::Opolskie
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 10 grudnia 2015 - 14:28

Moim skromnym zdaniem winne jest samo radio, prawdopodobnie produkt no name posiada mizerne filtry, lub może w ogóle ich nie posiada. Ewentualnie dokup dobry filtr i wstaw przed zasilaniem radia.

 
Jakiś tam filtr posiadam w garażu, sprawdzę wieczorem czy coś prowizorycznie pomoże
 

Układ ładowania do naprawy to raz( za duże ładowania lub uszkodzony zużyty akumulator ) . A druga sprawa na oryginalnym radiu takich efektów nie będzie .

 
Jestem już umówiony z serwisem, który polecił mi max13 w temacie o błędach w moim PT. Jeśli prowizorka z filtrem nie zadziała to będę musiał jakoś wytrzymać do momentu naprawienia ładowania i radyjka.
 
Nie mniej jednak dziękuję za szybką odpowiedź.
Pozdrawiam







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych