Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Bmw e39 528 i


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Bezimienny Gość.konrad998_*

Bezimienny Gość.konrad998_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 23 kwiecień 2016 - 21:08

Witam, w mojej rodzinie jest na sprzedaż taki o to rodzynek, do sprzedania auto firmowe, od nowości w posiadaniu i użytkowaniu przez mojego wujka, przebieg oryginalny, naprawy wykonywane na bieżąco w zaprzyjaznionym zakładzie, ostatnio wymienione łożyska w tylnych kołach, olej w skrzyni biegów, termostat z płynem chlodniczym, świece, nowe opony 15' całoroczne michelin crossclimate założone jesienią 2015 r jak i również sprzęgło dwumasa ( Luk albo Valeo), akumulator, alternator po regeneracji , auto z racji wieku nosi ślady użytkowania, ok 6 lat temu przeszło malowanie całego nadwozia do połowy słupków bez dachu ze względu na drobne obicia parkingowe i od kamieni, następnie naprawiono blacharsko przednie drzwi pasażera w wyniku uderzenia przez kawałek blachy która odleciała z dachu domu sąsiada, co najważniejsze auto nigdy niebralo udziału w żadnej kolizji czy wypadku, wymieniona jakiś czas temu przednia szyba ze względu na odpryski i uderzenie przez kamień reszta oryginalne, wymienione zostały przewody od zbiornika wspomagania ze względu na pocenie się i ubywanie płynu, i przy okazji olej w tylnym moście oryginalny firmy bmw, wymieniono zamki maski przedniej z linkami na nowe również oryginał,auto zostało przerejestrowane na polskie tablice ok. 2 lat temu, poprzednio przeglądy techniczne na stacji kontroli przechodziło w Niemczech i Szwajcarii, co do silnika, przebieg 430 tys., naprawa typu wymiana łańcucha rozrządu, czy uszczelki pod głowicą nigdy nie była wykonywana, aktualnie zalewany jest castrolem 10w40, wymiana zależna od wskazania przez komputer, klimatyzacja sprawna, ok 6 lat temu wymieniono i uszczelniono układ tj wiatrak i chłodnice od klimy, ogólnie auto na dzień dzisiejszy sprawne technicznie jest normalnie użytkowane, silnik nie myty, jest zachowana od nowości płyta od spodu silnika, co widać to delikatne pocenie się spod dekla zaworów (uszczelka), jak widać na serwisie nieoszczedzano, auto nie jest i niebyło "picowane" na sprzedaż
7977e5aab1cd28489defae501385d4fe.jpgf4d7bc29a7eb7efb9322a4c78beb2352.jpga20c81a51e57788c65e42cce705be2ba.jpg0fc83a51ad95f9a42e701e3f3708f454.jpg630f706c92aa58c4aa3df107dba792bf.jpga4bbfc86c395647df8fa334c3b04fc56.jpgb48135abf2991c8c373ba77e9ca26921.jpg5b3abddce7d1a82b901fc7fdaaf621a1.jpg
1998 rok, 430 tys km, benzyna 2.8
Cena ok 10 tys zł
Do obejrzenia oczywiście w Warszawie na Pradze Południe, nie ukrywam że realizatorem tych napraw byłem we własnej osobie, auto szykowałem dla siebie, jednak szybki rachunek sumienia i zostałem przy PT

Użytkownik konrad998 edytował ten post 23 kwiecień 2016 - 21:28




Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych