Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zestaw startowy

Immobilajzer

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
38 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.PIETRUS_*

Bezimienny Gość.PIETRUS_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 22 maja 2016 - 15:19

Padło mi immo,mogę mieć inną stacyjkę z immo, kluczami ,skrzynką bezpieczników,licznikiem i komputerem.Całość pochodzi z tego samego modelu i rocznika,jak myślicie,samochód zapali na takim zestawie czy może coś jeszcze trzeba będzie robić ?

 



#2 petrus

petrus

    Zbanowany

  • Zbanowany
  • Posty: 982
  • Dołączył:  28 lut 2016
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 22 maja 2016 - 18:26

Powinno byc OK

Nie wiem tylko czy nie powinieneś zmienić tez sterownika centralnego.



#3 Bezimienny Gość.PIETRUS_*

Bezimienny Gość.PIETRUS_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 22 maja 2016 - 19:34

Mam możliwość zwrotu więc tak czy inaczej  jutro prawdopodobnie  będe to montował więc jeśli ktoś jest zainteresowany to mogę podzielić się wrażeniami.Chcem jeszcze powiedzieć że już zakładałem kompletną stacyjkę z immo,kluczami i komputerem i niestety nie kręci i świeci czerwona dioda na liczniku ,to znaczy świeci a kiedy przekręcam stacyjkę zaczyna mrugać.Centralny zamek  działa bez zarzutu.Nie wiem czy to ma coś do rzeczy że samochód jest w wersji angielskiej a rzeczy były kupowane w Polsce choć numery na kompie się zgadzały.Chciałem jakoś obejść usunąć immo ale  elektryk powiedział że w tym roczniku nic nie może zrobić i tylko serwis niestety ;( Mam nadzieję że tym razem autko zagada.Pozdrawiam forumowiczów.



#4 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 113
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 maja 2016 - 19:49

Elektryk powinien ci powiedzieć ze masz naprawić instalacje od immo a nie kupywać drugi komplet który nic nie zmieni .Co dokładnie meldował zewnętrzny komputer i jakie testy były wykonane w celu potwierdzenia usterki .

#5 Bezimienny Gość.PIETRUS_*

Bezimienny Gość.PIETRUS_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 22 maja 2016 - 20:09

Dokładnie to było tak że kupiłem ten samochód o gościa który jeżdził nim kilka latek,starszy facet, auto wizualnie jest w super stanie ,ma 39000 mil na liczniku no i zawsze mi się podobał.Facet powiedział że wsiadł rano do auta i samochód nie kręcił,zawieżli go do warsztatu,tam stwierdzono usterkę immobilajzera,założyli nowy za który podobno zapłacił 160 funtów a póżniej stwierdzili że nie są w stanie sakodować tego immobilajzera i może to zrobić tylko serwis.Zawiózłbym go na serwis ale mieszkam w Szkocji na zadupiu i koszta transportu  plus cena usługi w serwisie mocno przekroczy cenę  takiego zestawu.Co do błędów elektryk który tam mieszał nie powiedział mi nic poza tym że nie jest w stanie tego ogarnąć , zresztą to samo co w warsztacie z którego zabierałem to autko.Ja sam podglądając na forum temat diagnostyki podłączałem Easydiag x431 ale pokazywał mi brak komunikacji z ecu a szczerze powiedziawszy to mnie teraz załamałeś bo miałem nadzieję że jak wymienię wszystkie części to autko jednak zapali :( 



#6 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 113
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 maja 2016 - 20:16

Nie zapali bo podstawowy problem to uszkodzona instalacja do modułu TIPM w którym schodzą sie sygnały z immo i sterownika silnika brak komunikacji uniemożliwia rozruch oraz procedurę kodowania .Na 99 % stary immo tez był sprawny tylko nie miał połączenia i nic nie trzeba kodować ...... tylko naprawić instalacje lub wymienić moduł TIPM ( ten z bezpiecznikami pod maska )

#7 Bezimienny Gość.PIETRUS_*

Bezimienny Gość.PIETRUS_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 22 maja 2016 - 20:43

Jutro będe miał ten moduł ze sprawnego auta ale teraz mam pytanie  bo na dzień dobry przy zakupie był nowy immo (stary wsiąkł) więc ten zestaw jak mniemam i tak wymaga zakodowania?Nastepny  jest cały kompletny razem z licznikiem i szczerze powiedziawszy ten by mi pasował tylko że nie wiem czy  licznik też należy wymienić? Bo to akurat nie jest mi na ręke ze względu na dużo większy stan licznika.



#8 mittek

mittek

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 346
  • Dołączył:  09 lis 2014
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2,4 A
  • Imię:Mieczysław
  • Skąd::Kraków
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 23 maja 2016 - 11:25

Jeżeli masz dostęp do części o których piszesz to próbował bym na Twoim miejscu montować, jeżeli chodzi o TIPMa to w moim przypadku w serwisie ASO twierdzili że trzeba będzie kodować bo silnik niezapali, ja kupiłem jeden używany, silnik zapalał ale były problemy ze światłem mijania, kupiłem drugi też używany wykasowałem tylko stare błędy i jest już ok, ale być może tak zdarzyło się tylko w moim przypadku.

 

Czy immo w pitku blokuje rozrusznik? w toun-country wyłącza pompę paliwa


Użytkownik mittek edytował ten post 23 maja 2016 - 11:36


#9 Bezimienny Gość.PIETRUS_*

Bezimienny Gość.PIETRUS_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 23 maja 2016 - 11:59

Tak właśnie zrobię bo w zasadzie to i tak nie mam wyjścia, mam już na stole : immo,komputer,TPM  i licznik,walne kawe i idę to wrzucać ,ma ktoś może jakieś ważne wzkazówki?



#10 mittek

mittek

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 346
  • Dołączył:  09 lis 2014
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2,4 A
  • Imię:Mieczysław
  • Skąd::Kraków
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 23 maja 2016 - 13:32

Mam nadzieję że probójesz odpalaċ na P lub N.
I nie przekładałbyb wszystkiego na raz.
A tego TIPMa zostawiłbym sobie na na koniec

Użytkownik mittek edytował ten post 23 maja 2016 - 13:47


#11 Bezimienny Gość.PIETRUS_*

Bezimienny Gość.PIETRUS_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 23 maja 2016 - 14:27

Co znaczy P lub M ?   Założyłem wszystko i nie pali w dalszym ciągu,próbowałem rozrusznik na krótko ale tylko automat tyka i nic więcej,pojawił się napis chrysler w rogu licznika,wcześniej tego nie było i kontrolka immo zapala się po przekręceniu klucz i gaśnie za to radio jest głuche wcześniej też nie odpalało ale wyświetlacz działał.Na koniec zgasły zegary i centralny niemrawo zaczał działać więc zmienię zaraz akumulator choć tak sobie myślę że gdyby to przez aku to kontrolki przygasałyby przy próbie kręcenia?


Dobra już zaczaiłem to P,M :mniam  ja mam skrzynie manualną.


Zmienię akumulator i podłącze easydiag ,może coś się uda wyjaśnić bo ręce opadają :|  eeeh.



#12 mittek

mittek

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 346
  • Dołączył:  09 lis 2014
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2,4 A
  • Imię:Mieczysław
  • Skąd::Kraków
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 23 maja 2016 - 14:37

Nie wiem dlaczego przyjąłem że masz automat, przepraszam za błąd.

Ale jak manual to chyba sprzęgło trzeba wcisnąć.

 

Ale nie nie, na krótko musi kręcić, chyba że aku padł lub rozrusznik.

Ale walcz dalej.

Jak automat tyka to może za słabo elektromagnes łapie z powodu aku j.w. lub styki w tym automacie się wypaliły


Użytkownik mittek edytował ten post 23 maja 2016 - 14:39


#13 Bezimienny Gość.PIETRUS_*

Bezimienny Gość.PIETRUS_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 23 maja 2016 - 15:18

No to akurat akumulator był,teraz kręci na krótko i wyswietlacz w radiu też już działa.Podpiąłem diaga i wyszły takie błedy:

 

 

U110D Lost communication with security siren

 

U0208 Lost communication with heated seat

 

U0161 Lost communication with compass module

 

B1661 Front fog lamp control circuit open

 

U0100 Lost communication with ECM/PCM

 

U0121 Lost communication with antilock-brake module

 

U1415 Implausible/Missing vehicle configuration

 

U1414 Implausible/Missing ECU network configuration data

 

B2215 FCM Internal

 

 

Te wszystkie błedy są aktywne i nie da się ich kasować,nie wygląda to dobrze,zwłaszcza ten brak komunikacji z ECU a już się ucieszyłem nie widząc mrygającej na czerwono lampki .


No to akurat akumulator był,teraz kręci na krótko i wyswietlacz w radiu też już działa.Podpiąłem diaga i wyszły takie błedy:

 

 

U110D Lost communication with security siren

 

U0208 Lost communication with heated seat

 

U0161 Lost communication with compass module

 

B1661 Front fog lamp control circuit open

 

U0100 Lost communication with ECM/PCM

 

U0121 Lost communication with antilock-brake module

 

U1415 Implausible/Missing vehicle configuration

 

U1414 Implausible/Missing ECU network configuration data

 

B2215 FCM Internal

 

 

Te wszystkie błedy są aktywne i nie da się ich kasować,nie wygląda to dobrze,zwłaszcza ten brak komunikacji z ECU a już się ucieszyłem nie widząc mrygającej na czerwono lampki .

Zastanawiam się czy dałoby coś odpięcie akumulatora na kilka godzin w celu resetu systemu?



#14 theo

theo

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 525
  • Dołączył:  03 maj 2016
  • Rok Produkcji:brak
  • Silnik:brak
  • Imię:teodor
  • Skąd::brak
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 23 maja 2016 - 15:43

Odpiecie aku nie zaszkodzi, ale jezeli skaner nie kasuje to i odpiecie nie pomoze, chociaz kto wie, nie znam tego skanera i nie wiem co on moze

#15 Bezimienny Gość.PIETRUS_*

Bezimienny Gość.PIETRUS_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 23 maja 2016 - 16:04

A gdzie jest druga skrzynka bezpieczników ,kierownice i pod nią mam rozebraną i nic tam nie ma ,za schowkiem i obok też więc gdzie?



#16 mittek

mittek

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 346
  • Dołączył:  09 lis 2014
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2,4 A
  • Imię:Mieczysław
  • Skąd::Kraków
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 23 maja 2016 - 16:10

O ile wiem to w polifcie benzyna niema drugiej skrzynki ten TIPM  to całe zabezpieczenie

 

Tak jest w moim


Użytkownik mittek edytował ten post 23 maja 2016 - 16:11


#17 Bezimienny Gość.PIETRUS_*

Bezimienny Gość.PIETRUS_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 23 maja 2016 - 16:17

No to u mnie jest pewnie  to samo,dzięki za podpowiedż.Wrzuciłem z powrotem stary TPM i niestety wciąż te same błędy.Maszyna nie kręci niestety.Nadzieja zaczyna mnie opuszczać.



#18 Bezimienny Gość.PIETRUS_*

Bezimienny Gość.PIETRUS_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 23 maja 2016 - 17:00

Wrzuciłem poprzedni TPM I licznik,błędów teraz trochę mniej:

 

U110D Lost communication with security siren

 

U0100 Lost communication with ECM/PCM

 

U0121 Lost communication with anti-lock brake module

 

U1415 Implausible/Missing vehicle configuration

 

U1414 Implausible/Missing ECU network configuration data

 

W oryginalnym liczniku nie wyświetla się nic w lewym okienku , w tym który zamieniałem był napis "Chrysler" a póżniej wyświetlało temperature i pokazywało grafikę otwartych drzwi,ciekaw jestem czy ten bajer zależy od modelu czy u mnie jest zwyczajnie zepsuty?

Powiedzcie mi jeszcze jak to jest z tym immo bo już miesza mi się w głowie,teraz mam tak że wsiadam do auta naciskam sprzęgło przkręcam kluczyk zapala się czerwona dioda na jakiechś 5 sekund ,mryga raz i gaśnie,czy tak ma byc?



#19 mittek

mittek

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 346
  • Dołączył:  09 lis 2014
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2,4 A
  • Imię:Mieczysław
  • Skąd::Kraków
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 23 maja 2016 - 17:00

Myślę że bezpieczniki sprawdziłeś wszystkie a szczególnie zwróć uwagę na te pod osłoną białą i żółtą .

 

Przyglądnij się też połączeniom do masy (np. lewa strona nadkola za obudową filtra

Załączone pliki



#20 Bezimienny Gość.PIETRUS_*

Bezimienny Gość.PIETRUS_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 23 maja 2016 - 17:31

Bezpieczniki sprawdzałem  ale masy dla pewności przeczyszczę ,dzięki.


Masy dobrze wygladały ale przeczyściłem dla świetego spokoju,niestety nic to nie dało :(







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych