Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zestaw startowy

Immobilajzer

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
38 odpowiedzi w tym temacie

#21 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 113
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 23 maja 2016 - 19:13

Co podkładałeś ? A co zostało oryginalne z auta

#22 Bezimienny Gość.PIETRUS_*

Bezimienny Gość.PIETRUS_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 23 maja 2016 - 19:29

Na tą chwilę został licznik i TPM,podłożyłem PCM I kompletną stacyjkę z immo,kluczem i kostką.



#23 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 113
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 23 maja 2016 - 19:37

Nic ci to nie da , po wymianie trzeba przekodować wyposażenie i ustawić komunikacje na testerze firmowym , do kodowania wymagany kod pin .
Im więcej podkładajsz tym większy bałagan robisz w elektronice - immo powinno po chwil zgasnąć , jak mruga to objaw konfliktu .

Easy masz z softem chryslera czy tylko Obd

#24 Bezimienny Gość.PIETRUS_*

Bezimienny Gość.PIETRUS_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 23 maja 2016 - 19:51

Czyli   klops i bez serwisu sie jednak  nie obejdzie .Immo płonie przez  5 sekund od przekrecenia klucza ,potem jedno mega krótkie mrygniecie i gasnie,Easy mam z wykupionym softem Chryslera.


Chodzi o pin zapisany na skrzyneczce pętli immo? I dla pewności to wszystko może zrobić tylko serwis?



#25 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 113
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 23 maja 2016 - 19:59

Auto ci nie odpali bo raz ze widzi zła konfiguracje i nie pasuje wyposażenie , to wyrzuca blad uszkodzonego połączenie z ECU - masz uszkodzona wiązkę o której pisałem od samego początku i pytanie co jeszcze .Do prawidłowej konfiguracji zabrakło ci centralki Airbag w której sa zapisywane informacje i centralki ABS

#26 Bezimienny Gość.PIETRUS_*

Bezimienny Gość.PIETRUS_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 23 maja 2016 - 20:23

No i wychodzi na to że rzeczywiście ta cała  moja rzeżba była nie potrzebna  ale pomijajac smutek to co teraz? Sprawdzić wiązke? Zwykły elektryk samochodowy mi to ogarnie? Pytam bo nie chcę żeby ktoś nabijał mnie znowu w butelkę,no i myślę żeby wrócić do orginalnego wyposażenia czyli kiedy wiązka bedzie ogarnięta to stargać Pita do serwisu i zaprogramować ten nowy immo z którym go kupiłem.



#27 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 113
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 23 maja 2016 - 20:25

Musisz załatwić schemat połączeń immo , TIPM , ECU i elektryk musi przedzwonił przewody

#28 Bezimienny Gość.PIETRUS_*

Bezimienny Gość.PIETRUS_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 23 maja 2016 - 20:32

Nie chce być nachalny ale gdzie udeżać po takie schematy?


"uderzać" miało być



#29 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 113
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 23 maja 2016 - 20:38

Z chęcią bym ci pomógł , ale nie mam do polifta , szukaj na forach amerykańskich i angielskich tam jest troche informacji .

#30 Bezimienny Gość.PIETRUS_*

Bezimienny Gość.PIETRUS_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 23 maja 2016 - 20:48

No nic narazie  dzięki za pomoc,będe coś działał i najwazniejsze że wiem teraz w którym kierunku uderzać.Jutro i tak mam zamiar wrzucić te pierwsze klamoty z nowym immo i z czystej ciekawości przeskanować to easydiagiem bo tak naprawde to powiedziano mi wtedy to i tamto a nie miałem  tego skanerka więc mogłem tylko słuchać.W kazdym bądż razie dzięki wielkie za pomoc i do usłyszenia.



#31 mittek

mittek

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 346
  • Dołączył:  09 lis 2014
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2,4 A
  • Imię:Mieczysław
  • Skąd::Kraków
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 24 maja 2016 - 01:55

Nie chce być nachalny ale gdzie udeżać po takie schematy? "uderzać" miało być

 

Gdy miałem problemy z TIPM korzystałem z tej strony, jest tu rozmieszczenie gniazd i opis pinów 

http://workshop-manu...ositive)_1_way/

 

Można znaleźć i o module alarmowym    

https://translate.go...ODNP8dnIFJj0MwA

 

Jak i schematy

http://workshop-manu...ions/page_4972/


Rozmawiałem jeszcze wczoraj z gościem co robią amerykańce, ja u niego wcześniej robiłem skrzynię biegów ale nie w PT  i twierdzi że jak się przełoży z innego sprawnego auta  komputer razem z immo to powinno działać,  kiedyś tam przekładali ale obecnie elektryka  u siebie nie ma.



#32 Bezimienny Gość.PIETRUS_*

Bezimienny Gość.PIETRUS_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 24 maja 2016 - 08:42

 Dzięki Mittek,oszczędziłeś mi pewnie sporo czasu,idę zaraz wrzucić ten zestaw z którym kupiłem samochód i sprawdzę błędy bo jego nie testowałem.Wiadomo że nie zapali  ale sprawdzę błędy dla porównania choć wszystko wskazuje na to że Andreeas miał rację od samego początku z tą instalacją ale cóż,próba nie strzelba,zwyczajnie nie udało się.Teraz zostanie mi poszukać elektryka który mi  ogarnie instalację bo na warsztat nie ma sensu tutaj dawać,zresztą ja wziąłem go z warsztatu gdzie "fachowcy" zdiagnozowali uszkodzony immo i naciągnęli gościa na nowy pewnie niepotrzebnie.Muszę mieć pewność że rzeczywiście jedynie immo jest do zaprogramownia.



#33 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 113
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 24 maja 2016 - 08:46

Auto może nie odpalać ale musi widzieć immo ( będzie informacja o braku zezwolenia na odpalenie silnika lub komunikacja ze immo jest nie zaprogramowany ) dopiero wówczas mozesz podejmować dalsze kroki

#34 Bezimienny Gość.PIETRUS_*

Bezimienny Gość.PIETRUS_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 24 maja 2016 - 11:12

Wrzuciłem stare graty i błędy jak poprzednio:

 

 

U110D Lost communication with security siren

 

U0100 Lost communication with ECM/PCM

 

U0121 Lost communication with anti-lock brake module

 

U1415 Implausible/Missing vehicle configuration

 

U1414 Implausible/Missing ECU network configuration data 

 

 

Więc teraz poszukiwanie  elektryka który ogarnie mi instalację ,kontrolka od immo teraz nie zapala się wogóle.


Jednym słowem groch z kapustą.



#35 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 113
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 24 maja 2016 - 11:13

Nadal nie masz komunikacji i totalny rozpierdziel przy konfiguracji systemu - który zrobisz tylko fabrycznym testerem starscanem

#36 Bezimienny Gość.PIETRUS_*

Bezimienny Gość.PIETRUS_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 24 maja 2016 - 11:40

No tak , na tą chwilę będe skupiał się na instalacji a ewentualna konfiguracja to już póżniej,chyba dobrze myślę?



#37 Bezimienny Gość.PIETRUS_*

Bezimienny Gość.PIETRUS_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 30 maja 2016 - 20:10

Autko wreszcie odpaliło   :jupi Był dzisiaj elektryk , przedzwonił wiązke i znalazł przetarty kabel pod zderzakiem.Andreeas miał racje w tej kwestii od poczatku  :kciuki Tyle że na orginalnych gratach odpalał i gasł a póżniej zdechł na amen.Nie wiem ,być może to immo rzeczywiście jest do zakodowania ale to już nie ważne bo założyłem inny PCM i immo i odpalił od strzała , chodzi równo i ogólnie wygląda że  jest git,narazie wszystko jest w rozsypce , jutro poskładam wszystko do kupy posprawdzam błędy i mam nadzieje że wszystko będzie smigać jak należy.



#38 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 113
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 30 maja 2016 - 21:15

Piotrze to nie było takie ciężkie - podstawa to włączyć myślenie przy diagnozie , doczekaliśmy sie czasów gdzie każdy liczy na komputer jak na wyrocznie , a to tylko podpowiedzi przy diagnozie .

#39 Bezimienny Gość.PIETRUS_*

Bezimienny Gość.PIETRUS_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 31 maja 2016 - 07:10

W moim przypadku to nie pierwszy raz.Kiedyś dwa razy ściągałem i rozbierałem rozrusznik kiedy wystarczyło przeczyścić klemy :]  No ale wracając do tej wiązki w Chryslerze to ona w zderzaku była nie zabezpieczona , kable luzne ,chwycone izolacją jedynie w miejscach gdzie były spinki :ziew Oszczedność to żadna,raczej fuszera.Nie wiem czy to tak w każdym  Pitku czy tylko u mnie?







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych