
#21
Napisano 23 maja 2016 - 19:13
#22
Bezimienny Gość.PIETRUS_*
Napisano 23 maja 2016 - 19:29
Na tą chwilę został licznik i TPM,podłożyłem PCM I kompletną stacyjkę z immo,kluczem i kostką.
#23
Napisano 23 maja 2016 - 19:37
Im więcej podkładajsz tym większy bałagan robisz w elektronice - immo powinno po chwil zgasnąć , jak mruga to objaw konfliktu .
Easy masz z softem chryslera czy tylko Obd
#24
Bezimienny Gość.PIETRUS_*
Napisano 23 maja 2016 - 19:51
Czyli klops i bez serwisu sie jednak nie obejdzie .Immo płonie przez 5 sekund od przekrecenia klucza ,potem jedno mega krótkie mrygniecie i gasnie,Easy mam z wykupionym softem Chryslera.
Chodzi o pin zapisany na skrzyneczce pętli immo? I dla pewności to wszystko może zrobić tylko serwis?
#25
Napisano 23 maja 2016 - 19:59
#26
Bezimienny Gość.PIETRUS_*
Napisano 23 maja 2016 - 20:23
No i wychodzi na to że rzeczywiście ta cała moja rzeżba była nie potrzebna ale pomijajac smutek to co teraz? Sprawdzić wiązke? Zwykły elektryk samochodowy mi to ogarnie? Pytam bo nie chcę żeby ktoś nabijał mnie znowu w butelkę,no i myślę żeby wrócić do orginalnego wyposażenia czyli kiedy wiązka bedzie ogarnięta to stargać Pita do serwisu i zaprogramować ten nowy immo z którym go kupiłem.
#27
Napisano 23 maja 2016 - 20:25
#28
Bezimienny Gość.PIETRUS_*
Napisano 23 maja 2016 - 20:32
Nie chce być nachalny ale gdzie udeżać po takie schematy?
"uderzać" miało być
#29
Napisano 23 maja 2016 - 20:38
#30
Bezimienny Gość.PIETRUS_*
Napisano 23 maja 2016 - 20:48
No nic narazie dzięki za pomoc,będe coś działał i najwazniejsze że wiem teraz w którym kierunku uderzać.Jutro i tak mam zamiar wrzucić te pierwsze klamoty z nowym immo i z czystej ciekawości przeskanować to easydiagiem bo tak naprawde to powiedziano mi wtedy to i tamto a nie miałem tego skanerka więc mogłem tylko słuchać.W kazdym bądż razie dzięki wielkie za pomoc i do usłyszenia.
#31
Napisano 24 maja 2016 - 01:55
Nie chce być nachalny ale gdzie udeżać po takie schematy? "uderzać" miało być
Gdy miałem problemy z TIPM korzystałem z tej strony, jest tu rozmieszczenie gniazd i opis pinów
http://workshop-manu...ositive)_1_way/
Można znaleźć i o module alarmowym
https://translate.go...ODNP8dnIFJj0MwA
Jak i schematy
http://workshop-manu...ions/page_4972/
Rozmawiałem jeszcze wczoraj z gościem co robią amerykańce, ja u niego wcześniej robiłem skrzynię biegów ale nie w PT i twierdzi że jak się przełoży z innego sprawnego auta komputer razem z immo to powinno działać, kiedyś tam przekładali ale obecnie elektryka u siebie nie ma.
#32
Bezimienny Gość.PIETRUS_*
Napisano 24 maja 2016 - 08:42
Dzięki Mittek,oszczędziłeś mi pewnie sporo czasu,idę zaraz wrzucić ten zestaw z którym kupiłem samochód i sprawdzę błędy bo jego nie testowałem.Wiadomo że nie zapali ale sprawdzę błędy dla porównania choć wszystko wskazuje na to że Andreeas miał rację od samego początku z tą instalacją ale cóż,próba nie strzelba,zwyczajnie nie udało się.Teraz zostanie mi poszukać elektryka który mi ogarnie instalację bo na warsztat nie ma sensu tutaj dawać,zresztą ja wziąłem go z warsztatu gdzie "fachowcy" zdiagnozowali uszkodzony immo i naciągnęli gościa na nowy pewnie niepotrzebnie.Muszę mieć pewność że rzeczywiście jedynie immo jest do zaprogramownia.
#33
Napisano 24 maja 2016 - 08:46
#34
Bezimienny Gość.PIETRUS_*
Napisano 24 maja 2016 - 11:12
Wrzuciłem stare graty i błędy jak poprzednio:
U110D Lost communication with security siren
U0100 Lost communication with ECM/PCM
U0121 Lost communication with anti-lock brake module
U1415 Implausible/Missing vehicle configuration
U1414 Implausible/Missing ECU network configuration data
Więc teraz poszukiwanie elektryka który ogarnie mi instalację ,kontrolka od immo teraz nie zapala się wogóle.
Jednym słowem groch z kapustą.
#35
Napisano 24 maja 2016 - 11:13
#36
Bezimienny Gość.PIETRUS_*
Napisano 24 maja 2016 - 11:40
No tak , na tą chwilę będe skupiał się na instalacji a ewentualna konfiguracja to już póżniej,chyba dobrze myślę?
#37
Bezimienny Gość.PIETRUS_*
Napisano 30 maja 2016 - 20:10
Autko wreszcie odpaliło Był dzisiaj elektryk , przedzwonił wiązke i znalazł przetarty kabel pod zderzakiem.Andreeas miał racje w tej kwestii od poczatku
Tyle że na orginalnych gratach odpalał i gasł a póżniej zdechł na amen.Nie wiem ,być może to immo rzeczywiście jest do zakodowania ale to już nie ważne bo założyłem inny PCM i immo i odpalił od strzała , chodzi równo i ogólnie wygląda że jest git,narazie wszystko jest w rozsypce , jutro poskładam wszystko do kupy posprawdzam błędy i mam nadzieje że wszystko będzie smigać jak należy.
#38
Napisano 30 maja 2016 - 21:15
#39
Bezimienny Gość.PIETRUS_*
Napisano 31 maja 2016 - 07:10
W moim przypadku to nie pierwszy raz.Kiedyś dwa razy ściągałem i rozbierałem rozrusznik kiedy wystarczyło przeczyścić klemy No ale wracając do tej wiązki w Chryslerze to ona w zderzaku była nie zabezpieczona , kable luzne ,chwycone izolacją jedynie w miejscach gdzie były spinki
Oszczedność to żadna,raczej fuszera.Nie wiem czy to tak w każdym Pitku czy tylko u mnie?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Zestaw Startowy Pt 2.4 2002 |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Sebik144_* |
|
![]()
|
|
Sprzedam-zestaw do usuwania zerwanych świec żarowych |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | Bezimienny Gość.1957marek_* |
|
![]()
|
|
Mega ZESTAW: Nikon D5000 + Sigma 17-70 F2.8 DC MACRO + SB-900 |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | SPOOKS |
|
![]()
|
|
zestaw do zregenerowania uszkodzonej klamki bagaznika |
Części do PT Cruisera | andreeas7 |
|
![]()
|
|
Zestaw sprzęgła 2,2 crd + dwumasa |
Części do PT Cruisera | andreeas7 |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych