Witam jestem nowy na forum.Potrzebóję paru porad ,w dopieszczaniu pitka upłyną mi prawie 6-ty miesiąc wymienilem pezwdnie zawieszenie,układ chamulcowy i jeszcze pare rzeczy, ale to norma i zaczołem walkę z 2.0 dohc wymieniłem uszczelką pod głowicą,rozrząd,pompę wody termostat wszystkie uszczelki po zlożeniu się zagotował a ja razem z moim bąkiem nie mam już pomysłu jak go schłodzić ,wentylator śmiga górny wąż gorący i płyn wyrzuca korkiem a dolny chłodny,a i jeszcze ciśnienie bardzo duże wężę twarde.Oprucz tych prolemów jeszcze wolne obroty się zgubiły akie auto to skarb Proszę was o jakieś rady i dam znać jakie są postępy

gotoje się płyn chlodzący
#1
Bezimienny Gość.BĄK_*
Napisano 27 May 2016 - 08:04
#2
Napisano 27 May 2016 - 12:46
Czy jak odkręcisz korek płynu w silniku to jest do pełna? Nie jest zapowietrzony? Wentylator chodzi na pierwszym giegu? Czy tylko na drugim?
#3
Bezimienny Gość.BĄK_*
Napisano 27 May 2016 - 14:39
WITAM ponownie chłodnica zalana do pełna /korek prawidlowy.zbiornik wyrównawczy drożny i wymyty na wolnych obrotach temp.jest pomiędzy 1/2 a 3/4 skali ,przy jeżdzie próbnej gotuje po przwjechaniu około kilometra,górny wąż chłodnica wlew jest gorący a dolny pompa chłodnica lekko ciepły chłodnica zimna,czyżby zapchana ? ale przelot powietrza jest sprubóję jeszcze przepłukać jakimś dobrym płynem i zobaczymy efekty
piszcie proszę jak macie jakieś pomysły bo ja już jestem zdesperowany i pitek może skończyć jako surowiec wtórny
.
#4
Napisano 27 May 2016 - 14:40
Chłodnica zapchana albo korek przepuszcza. Pamiętaj żeby nowy korek miał ciśnienie 16Lbs.
#5
Napisano 27 May 2016 - 15:01
Albo może termostat uszkodzony
#6
Napisano 27 May 2016 - 16:18
#7
Bezimienny Gość.BĄK_*
Napisano 27 May 2016 - 16:27
Koledzy jeśli wolno odpisuję korek 16lbs sprawny,termostat sprawdzałem sprawny glowica przed założeniem spawdzona szczelność i planowana była, a pitek się gotuje mnie już też
#8
Napisano 27 May 2016 - 17:12
To może pompa wodna nie ma łopatek? A może jak masz instalację gazową ktoś węże pozamieniał. Kurcze no nie wiem
#9
Bezimienny Gość.BĄK_*
Napisano 27 May 2016 - 20:14
Zwolennik mam lpg i tu nie dumalem że węże mają takie znaczenie parownik jest bardzo gorący może ty jest ''diabeł'' schowany podpowiecie jak mają być prawidłowo? mam podpięte do nagrzewnicy w te dwa co lecą po bloku silnika a parownik z prawej strony na dzwonie macpersona,przepłukam jeszcze układ i zobaczę co wyleci i zaleje płynem sorki ale wiem jak wszyscy do wody podchodzą jest bee tylko przy tak szybkim wybijaniu płyn to majątek narazie dzięki wszystkim za porady i miłej nocki
A jak wyglada sprawa z ogrzewaniem w kabinie , sprawdź czy leci zimne czy gorące powietrze - czy głowica była na próbie szczelności ? w 2,0 zwłaszcza z początku produkcji lubiły pękać
#10
Napisano 27 May 2016 - 21:12
#11
Bezimienny Gość.BĄK_*
Napisano 27 May 2016 - 21:35
A widzisz następny myk i tak po kroczku do przodu dzięki jutro czas na płyn dzięki za podpowiedż
#12
Napisano 27 May 2016 - 21:58
Zaraz, zaraz to ty masz układ zalany wodą? Jak tak to wcale Ci się nie dziwię że woda Ci się gotuje.
#13
Napisano 27 May 2016 - 22:00
Kolega sobie przepłucze chłodnicę jakimś wężem ogrodowym z góry na dół i odwrotnie. Wnętrze chłodnicy.
Lamelki zapewne czyste jak opisałeś że powietrze przelatuje.
Zalej płyn i nawet nie myśl o samej wodzie. Układ musisz odpowietrzyć.
Jak się boisz wywalenia płynu to daj przedłużenie na wężyk i do pojemnika.
Kontrolnie wypnij przekazniki biegów wentylatora, zmostkuj styki i napisz czy są sprawne oba biegi.
Nigdzie nie jezdzij tylko czekaj aż wentylator wyłączy się ileś tam razy a płyn pozostanie w układzie.
#14
Bezimienny Gość.glysy_*
Napisano 03 June 2016 - 22:02
Mam problem ze swoim PT. Wczoraj "przygotowała mi się woda w chłodnicy. Wentylator się nie włącza. Dziś nabiłem klimę i przy załączeniu się spreżarki na chwilę włączył się wentylator i po 10 min się wyłączył.
Wyciągnąłem przekaźnik i spiąłem na krótko i wentylator ruszył. Stąd moje pytanie czy szukać problemu przy przekaźniku czy może jakiś czujnik.
#15
Bezimienny Gość.glysy_*
Napisano 04 June 2016 - 14:51
Załączone pliki
Użytkownik glysy edytował ten post 04 June 2016 - 14:57
#16
Napisano 04 June 2016 - 15:23
Jeżeli zwierasz piny 30 i 87 a wentylator stoi to zapewne szczotki lub okablowanie do wentylatora.
W czasie jazdy chłodnica się chłodzi i można włączyć klimę ale w korkach czy na postoju to nie używaj
#17
Bezimienny Gość.glysy_*
Napisano 04 June 2016 - 15:25
#18
Napisano 04 June 2016 - 15:28
Drugi bieg załącza się przy wyższej temperaturze, pierwszy też musi działać
#19
Napisano 04 June 2016 - 15:31
#20
Napisano 04 June 2016 - 15:32
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Przegrzewanie się, ale tylko w dłuższej trasie |
Techniczny podstawowy | Mateusz1488 |
|
![]()
|
|
Tu się witamy!!!![]() |
Tu się witamy z załogą PTClub.pl | Przemo |
|
![]()
|
|
Pochwalcie się swoimi modelami PT CRuiser'ów. |
Offtopic | bartek_sz3 |
|
![]()
|
|
Jak się trzymacie? Mam na myśli osoby w powodzi… |
Offtopic | pitkowechucherko |
|
![]()
|
|
Ubytek płynu chłodniczego |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.PT_Zawiercie_* |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych