Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Pomoc przed zakupem PT

PT Cruiser Cabrio

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.mooseg_*

Bezimienny Gość.mooseg_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 20 czerwiec 2016 - 08:57

Witam wszystkich Forumowiczów,
 
chce kupić PT w cabrio, mam jednego upatrzonego jednak są pewne wątpliwości.
Stąd moja prośba o Waszą opinię.
 
 
Widziałem samochód z bliska i muszę powiedzieć że jest zadbany, ma małe ogniska rdzy na początku przednich nadkoli (w miejscu gdzie łączą się z grillem). Silnik ładnie startuję nie trzęsie się ani przy zapłonie ani w czasie pracy, nie dymi na zimno ani po rozgrzaniu. Jest zakurzony ale czysty bez wycieków, płyny w normie i na oko nie dawno wymienione.
 
Przejdę do moich wątpliwości:
 
  • w czasie jazdy przy przyspieszaniu automat coś długo się zastanawia nad redukcją i nie wiem czy ten „typ” tak ma czy może to jakaś usterka
 
  • właścicielka nie ukrywa że Pitek był puknięty od przodu przez wcześniejszego właściciela i wymieniony był zderzak, stąd te niespasowania na przodzie, dodam że świeci się kontrolka poduszki powietrznej
 
  • wygląda jakby był malowany (brak emblematów na drzwiach)
 
  • lekkie stykanie na dziurach w prawym przednik kole ale takie ledwo słyszalne
 
Dodam że przy kluczykowaniu nie pokazuję żadnych błędów.
 
Jeszcze raz proszę Was o opinię, czy warto bo cena wydaję mi się trochę za wysoka, pomimo tego że samochód jest sprawny i w miarę zadbany (właścicielka jeździ nim na co dzień z dziećmi a ma własny serwis co prawda Subaru ;) )
Dzięki
 


#2 Jędrek1947

Jędrek1947

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 2168
  • Dołączył:  03 paź 2012
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:1,6
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::KALISZ
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 20 czerwiec 2016 - 09:09

Jak z USA to na pewno mocno bity.



#3 kade

kade

    VIP

  • Moderator
  •   
  • Posty: 8006
  • Dołączył:  18 mar 2013
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:1.6 M Gaz
  • Imię:Darek
  • Skąd::Lubuskie
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 20 czerwiec 2016 - 09:27

2.4 160 km?

#4 Bezimienny Gość.mooseg_*

Bezimienny Gość.mooseg_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 20 czerwiec 2016 - 09:45

Jak z USA to na pewno mocno bity.

tego się obawiam



#5 bartek_sz3

bartek_sz3

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5814
  • Dołączył:  25 lip 2011
  • Rok Produkcji:2001i 2013
  • Silnik:2.0M. 3.6vvt
  • Imię:Bartek i Monika
  • Skąd::TarnowoPodgórne
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 20 czerwiec 2016 - 09:51

Ktoś niedawno oglądał na forum jakieś białe Cabrio i wyszło że był uderzony w bok dosyć mocno.
Tylko nie pamiętam czy to akurat ten egzemplarz.

#6 Bezimienny Gość.mooseg_*

Bezimienny Gość.mooseg_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 20 czerwiec 2016 - 10:29

Ktoś niedawno oglądał na forum jakieś białe Cabrio i wyszło że był uderzony w bok dosyć mocno.
Tylko nie pamiętam czy to akurat ten egzemplarz.

Możliwe, właścicielka ma swój serwis więc mogła go zrobić i dalej nim jeździć

 

Znalazłem ten post: http://ptclub.pl/ind...akup-gt-cabrio/

ale chyba to nie ten (starszy model)


2.4 160 km?

powinno być 152 km?


Mam jeszcze takie pytanko, parę Pitków oglądałem w cabrio oczywiście i zauważyłem że poza tym z tematu inne miały spawy na progach, te inne to były wersje przed liftem, ten jest po, to jest zależność?


Użytkownik mooseg edytował ten post 20 czerwiec 2016 - 10:13


#7 theo

theo

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 525
  • Dołączył:  03 maj 2016
  • Rok Produkcji:brak
  • Silnik:brak
  • Imię:teodor
  • Skąd::brak
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 20 czerwiec 2016 - 10:52

Z tych co widziałem to wersja 2,4 USA ma 111kW co daje 151KM.

Co do poduszek to jeżeli było puk to być może odblokowanie lub też wymiana sterownika albo skorodowane styki sensora zderzenia i czujnik do wymiany ale to tylko sprawdzisz skanerem



#8 lowermann

lowermann

    PT PRO

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 672
  • Dołączył:  28 sie 2013
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0 A, GAZ BRC
  • Imię:Kylo
  • Skąd::Lublin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 20 czerwiec 2016 - 12:06

Albo poduszki wywalone że kontrolka się świecie. Tzn jak długo automat zastanawia się? Przy normalnej jeżdzie powinien zmieniać biegi przy 2,500 do około 3000 obrotów, jak wciśniesz w podłogę no to ciągnie dość długo do wysokich obrotów, do jakich, dokładnie nie pamiętam ale silnik już dość konkretnie wyje hehe



#9 Bezimienny Gość.mooseg_*

Bezimienny Gość.mooseg_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 20 czerwiec 2016 - 12:34

Albo poduszki wywalone że kontrolka się świecie. Tzn jak długo automat zastanawia się? Przy normalnej jeżdzie powinien zmieniać biegi przy 2,500 do około 3000 obrotów, jak wciśniesz w podłogę no to ciągnie dość długo do wysokich obrotów, do jakich, dokładnie nie pamiętam ale silnik już dość konkretnie wyje hehe

nie cisnąłem jakoś mocno bo na kiepskiej drodze byłem, ale miałem wrażenie że kilka sekund to trwało a samochód próbował przyspieszyć na za wysokim biegu i czuć taką charakterystyczną wibrację, i albo redukował albo przyspieszał "dławiąc się", może za lekko wciskałem ale w moim automacie wciskam gaz i po chwili mam redukcję i dzida :) choć mam zupełnie inny samochód







Podobne tematy Zwiń

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych