Szukaj dobrego oryginału. Jest tego sporo, może nawet trafisz na swój kolor.

Rdza
#61
Napisano 22 października 2017 - 22:04
#62
Napisano 22 października 2017 - 22:18
Wtedy odpada lakierowanie ale ogólnie jak z jakością tych zamienników? Kupował ktoś?
A po wspawaniu łatki na tym progu nie będzie później ruda wyłazić?
To jest cienka blacha. Ja wiem że na to jeszcze konserwacja ale czy wtedy już będzie spokój na kilka lat?
#63
Napisano 22 października 2017 - 22:34

#64
Napisano 23 października 2017 - 09:03
przemyślenia i praktyka jednak utwierdza mnie w przekonaniu ze mechaniczne czyszczenie robi dobrze, żadne szlifowanie ,..chemia do pewnego stopnia ,.. na dziś tylko piaskowanie albo na sucho albo z woda testowane na sobie,...
Patrząc na wcześniejsze posty...czy ktoś znalazł ten laser w Polsce, czy ktoś tego używa do usuwania rdzy z blachy?
#65
Napisano 23 października 2017 - 09:11

#66
Napisano 23 października 2017 - 09:14
Łukasz ja miałem tak samo, mała dziurka którą sam miałem zamiar zakleić, niestety podczas czyszczenia okazało się że dziurka zaczyna się powiększać , autko do blacharza i wymiana na nowy, po oględzinach blacharza okazało się że i drugi zaczęło brać, w efekcie wymienił mi oba progi nie pamiętam dokładnie ale jakieś 1000 złociszy z lakierowaniem w tym jeszcze był tylni błotnik (pęcherz)+ lakier
#67
Napisano 23 października 2017 - 20:51
W sobotę pojadę do blacharza na oględziny. Krzysiu te progi kupiłeś nowe czy z innego auta bo patrzyłem na necie i nowych nie znalazłem?
#68
Napisano 23 października 2017 - 20:54
#69
Napisano 23 października 2017 - 20:58
Pytam czy i gdzie można dostać jakieś zamienniki
Nowe z ASO to za duży koszt.
Użytkownik chinol edytował ten post 23 października 2017 - 21:01
#70
Napisano 23 października 2017 - 20:59
1200-1500 aso za szt sam element
#71
Napisano 23 października 2017 - 21:11
on też to przerabiał?
#72
Napisano 23 października 2017 - 21:12
Że tak infantylnie zapytam - co należy do profili zamkniętych? I jakie środki polecacie?
#73
Napisano 23 października 2017 - 21:14
Nie,Tomek ma dostęp do dawców.
#74
Napisano 23 października 2017 - 21:21
wszystkie części czy tylko blacha?
Dzięki Darek za podpowiedź.
Zobaczę co powie blacharz a potem będę coś działał.
#75
Napisano 23 października 2017 - 21:45

#76
Bezimienny Gość.maciej98_*
Napisano 24 października 2017 - 12:19
Lepiej zabezpieczyć auto przed korozja. Jest to tańsze niż usuwanie później skutków korozji.
Planuje właśnie wybrać się na takie zabezpieczenie antykorozyjne. Podobno koszt to ok 400 zł. Był ktoś kiedyś na takim zabiegu?
#77
Napisano 24 października 2017 - 12:21
#78
Napisano 24 października 2017 - 20:23
pitowcy proszę was dajcie na luz i czytajcie ze zrozumieniem, blacharz (dobry ) wstawia i masz, nie pytałem co wstawił, powiedziałem że szpachli nie toleruję i git, jest wstawiona blacha i to mi gra, jak to zrobił jego tajemnica ,czujnikiem pokazał że szpachli brak, ja mu wierzę, gwarancje daje i git Andrzej o co ci biega za tanio powiem żeby podniósł cenę specjalnie dla ludzi z polski czy coś, u nas brak takiego źdierstwa
Użytkownik chromek 1 edytował ten post 24 października 2017 - 20:26
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Rdza |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.morelas_* |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych