Witam z tego co się orientuję mam awarię tej " gruszki" przy turbina jak się zassa z wezyka nie przesuwa się a mam kod błędu p0243, jak już gdzieś się tutaj doczytalam to może być to czy ktoś ma coś takiego na zbyciu lub gdzie to kupie .
kupie "gruszke" jest przy turbinie 2.2 crd 2004r
Started By
Bezimienny Gość.PITEK RABKA_*
, 13 lis 2016 15:35
2 odpowiedzi w tym temacie
#1 Bezimienny Gość.PITEK RABKA_*
Napisano 13 listopad 2016 - 15:35
Witam z tego co się orientuję mam awarię tej " gruszki" przy turbina jak się zastanawiam z wezyka nie przesuwa się a mam kod błędu p0243, jak już gdzieś się tutaj doczytalam to może być to czy ktoś ma coś takiego na zbyciu lub gdzie to kupie .
#2
Napisano 14 listopad 2016 - 10:26
Ten błąd nie jest związany tylko z gruszka turbiny
#3 Bezimienny Gość.PITEK RABKA_*
Napisano 26 listopad 2016 - 16:37
Witam
Obydwa węże /przewody te gumowe do ssocego i intrkulera są chyba ok tzn nie ma żadnych pęknięć, do ssacego wymieniłem na nowy bo wcześniej kupiłem. Ten do intelkulera po stronie łączenia z intelkulera był bardzo zasmolowany dużo nagaru i odnoszę rdzenie że opaska była słabo skrecona, a w miejscu gdzie jest opaska jest dziurka na nit do utrzymania opaski w jednym położeniu może była nieszczelnosc ale teraz nie sprawdzę bo chcąc wymienić olej we wspomaganiuulamalem zbiorniczek i muszę czekać. Pytanie jak wyborem ten wąż do ssacego tam na dole było mega nagaru powiedziałbym że było całkiem zatkany wężyk metalowy, wyczyścićlem i wydmuchalem czy to mogła być przyczyną błędu i tego że po kilku km dołączyło turbine? Czy szukać dalej
Czy wykręcić i wyczyścić kolektor ssący przy okazji ?
Obydwa węże /przewody te gumowe do ssocego i intrkulera są chyba ok tzn nie ma żadnych pęknięć, do ssacego wymieniłem na nowy bo wcześniej kupiłem. Ten do intelkulera po stronie łączenia z intelkulera był bardzo zasmolowany dużo nagaru i odnoszę rdzenie że opaska była słabo skrecona, a w miejscu gdzie jest opaska jest dziurka na nit do utrzymania opaski w jednym położeniu może była nieszczelnosc ale teraz nie sprawdzę bo chcąc wymienić olej we wspomaganiuulamalem zbiorniczek i muszę czekać. Pytanie jak wyborem ten wąż do ssacego tam na dole było mega nagaru powiedziałbym że było całkiem zatkany wężyk metalowy, wyczyścićlem i wydmuchalem czy to mogła być przyczyną błędu i tego że po kilku km dołączyło turbine? Czy szukać dalej
Czy wykręcić i wyczyścić kolektor ssący przy okazji ?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Koła zębate do rozrządu CRD - gdzie kupić ?rozrząd CRD |
Techniczny podstawowy | kozbi7 |
|
|
|
wydech 2.2 crdtłumik, wydech |
Modyfikujemy | Raczaczek |
|
|
|
Kupie KOŁO ZAMACHOWE CHRYSLER PT CRUISER 2.0 ( sprzeglo ) przedlift.. |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | Maxilampus |
|
|
|
pt crusiser 2,2 CRD Chromkowysprzedam |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | chromek 1 |
|
|
|
Co ze mną jest nie tak |
Offtopic | Grzesiek |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych