
Kupno PT
#1
Bezimienny Gość.Dreyk_*
Napisano 26 września 2009 - 20:25
http://otomoto.pl/ch... ... 68450.html
Nigdy nie miałem samochodu tej marki i ciekawy jestem czy serwisowanie PT nie jest do zabójstwem dla kieszeni. Dziekuje za pomoc.
#2
Napisano 26 września 2009 - 21:26
#3
Bezimienny Gość.Dreyk_*
Napisano 26 września 2009 - 21:46
#4
Bezimienny Gość.Anonymous_*
Napisano 26 września 2009 - 22:00
Jeden nasz dobry znajomy (z forum) poprosił mnie o sprawdzenie wizualne i nie tylko PT, podesłał mi link do ogłoszenia. Mieszkał trochę daleko, jedz i sprawdź. Na zdjęciach fura jak się patrzy full wypas




Umówiłem się z gościem w sprawie zakupu i pojechałem na oględziny. Auto tak walone że szok, na na dodatek blacharkę i malowanie robił ktoś pędzlem w garażu, brak bocznych dolnych listem "no panie ktoś w nocy ukradł"
zdjęcia to nie wszystko
:tak
#5
Napisano 26 września 2009 - 22:12
#6
Bezimienny Gość.Dreyk_*
Napisano 26 września 2009 - 22:21
#7
Bezimienny Gość.Anonymous_*
Napisano 26 września 2009 - 23:24
Jezdzilem PT (po FL) z silnikiem 1.6 ponad rok:
- jest to za slaby silnik do samochodu, ktory wazy prawie 2 tony
- silnik "ozywa" i dostaje kopa na baaardzo wysokich obrotach i to bardzo bliskich czerwonego pola, ale jazda po miescie na tak wysokich obrotach to troche nie bardzo (przyznaje, ze akcelaracja w tych momentach byla oszalamiajaca

- spalanie NIE JEST rewelacyjne: a) zima 11/100 [przy nadmuchu na parujaca szybe zalacza sie AC automatycznie

- oczywiscie, jezeli poznasz dobrze zachowanie auta, to dobierzesz odpowiednie przelozenie i w odpowiednim momencie zmienisz bieg...
...no mozna wszystko, ale rozwalalo mnie naprawde, jak przy skrecie w prawo (np. osiedlowa droga, kat 45 stopni) musialem wrzucac JEDYNKE, po na dwojce sie krztusil

W razie pytan jestem do dyspozycji.
Pozdrawiam
Marcel
#8
Napisano 13 października 2009 - 22:44
Marcel ma słuszne uwagi do silnika 1.6!
Niestety taki się nam trafił...i cóż - musi jeszcze trochę pojeździć, ale diesel będzie następny.
#9
Napisano 14 października 2009 - 08:06
1,6 jest o.k. , małe opłaty ja po mieście mam spalanie 9,12 l/100km i to bez żadnych kombinacji, jak kręcisz między 2 a 3,5 tys jest o.k. , kultura pracy cisza , spokój, miłej eksploatacji

#10
Napisano 14 października 2009 - 10:25

Je jeżdżę już ponad półtora roku, zrobiłam bardzo dużo kilometrów, trasy 3000-4000km średnio co dwa miesiące, dużo po mieście i moje auto daje radę, nawet w miarę żywe jest, a drugi samochód w domu ma motor kilka razy większy więc widzę różnice

Oczywiście, że mógłby mieć większego kopa przy ruszaniu bo czasami mam ochotę wyjść i go popchać


Na pewno jest to lepszy silnik niż 2,0 automat

Choć może tylko mój taki... nie jeździłam innym 1,6...

#11
Napisano 14 października 2009 - 10:30

#12
Bezimienny Gość.Anonymous_*
Napisano 14 października 2009 - 12:25
Powiem tak - mam teraz 2.2 CRD i dopiero teraz moge powiedziec, ze PiTkiem mozna czerpac przyjemnosc z kazdego rodzaju jazdy (od a'la krazownik poprzez a'la scigacz). Teraz to samochod dostosowuje sie do moich potrzeb a nie ja do samochodu


1.6 to TRUDNA MILOSC

a i jeszcze: Najpierw szukalem 2.0 w automacie, ale po dwoch jazdach probnych stwierdzilem, ze mniej wiecej jest takie samo zachowanie samochodu jak przy silniku 1.6.
#13
Napisano 14 października 2009 - 12:39
Przyklad z wczoraj: jade na piatym biegu, na liczniku 80. Nie redukujac biegu, wciskam lekko pedal gazu i wyprzedzam goscia jadacego przede mna. Auto odchodzi i osiaga bardzo szybko 120. Tego z silnikiem 1.6 nie zrobicie
Mam podobnie jak Marcel,

#14
Bezimienny Gość.Anonymous_*
Napisano 14 października 2009 - 12:47
W zwiazku z tym, ze to byla Wislostrada i nikt tam nie lecial lewym pasem akurat, to zrobilem to na probe bez redukcji.
Jak zobaczylem jaka jest reakcja silnika i odejscie auta przy minimalnej akceleracji to mi szczeka wypadla na tapicerke



Kolega ptwaw jak pierwszy test drive robilismy to powiedzial, ze w aucie jest turbo dziura. Faktycznie moze jedynka i dwojka nie sa super elastyczne, ale od trojki w gore zaczynaja sie cuda na drodze

Aczkolwiek ta mala elastycznosc pierwszych dwoch biegow w 2.2 CRD to pikus. Pan pikus. Poprzednio mialem AstreIII 1.3 CDTI - tam byla jedna wielka dziura (auto dostawalo zadyszki na jedynce jak podjezdzalem pod male wzniesienie na jakim jest u nas szlaban na osiedlu, a potem sie przesiadlem do AstryIII 1.7 CDTI - tam byla mniejsza dziura, ale rowniez bez rewelacji. Ale to jest temat na inna dyskusje.
#15
Napisano 14 października 2009 - 18:38
czy silnik 2.2 ma coś wspólnego z dieslem w dodge caliber? Żona dostała takiego z serwisu i nie byłem nim zachwycony...Straszna ma dziurę i łapie dopiero po wciśnięciu gazu do dechy.
A że mam na co dzień tdci, to jakoś dziwnie się czułem.
ups... w sumie napisałeś to wyżej. Ale jak masz jakieś uwagi to wysłucham...
#16
Bezimienny Gość.Anonymous_*
Napisano 14 października 2009 - 18:57
Marcel,
czy silnik 2.2 ma coś wspólnego z dieslem w dodge caliber? Żona dostała takiego z serwisu i nie byłem nim zachwycony...Straszna ma dziurę i łapie dopiero po wciśnięciu gazu do dechy.
A że mam na co dzień tdci, to jakoś dziwnie się czułem.
ups... w sumie napisałeś to wyżej. Ale jak masz jakieś uwagi to wysłucham...
Nie potwierdze tego na 100%. Kiedys sie przymierzalem do Calibra. Moja jazda probna odbyla sie benzyna 1.8 i zachowywal sie ten silnik jak 1.6 w PT - jechac jechal, ale jakby chcial a nie mogl.
OFFTOP: A propos diesli - rzeczonych astr 1.3 bylo w firmie 3. Wszystkie mialy identyczne wyposazenie i te same siliniki. Jedna miala dziure od 1 do 3. A druga miala od 4 do 6. Trzecia jezdzila praktycznie bezdziurowo.
I nikt w serwisie nie byl w stanie udzielic odpowiedzi dlaczego tak sie dzieje
#17
Napisano 14 października 2009 - 22:17
Marcel, juz nie raz była dyskusja o 1,6 więc nie będę wszystkiego powtarzać
![]()
Je jeżdżę już ponad półtora roku, zrobiłam bardzo dużo kilometrów, trasy 3000-4000km średnio co dwa miesiące, dużo po mieście i moje auto daje radę, nawet w miarę żywe jest, a drugi samochód w domu ma motor kilka razy większy więc widzę różnice
Oczywiście, że mógłby mieć większego kopa przy ruszaniu bo czasami mam ochotę wyjść i go popchaćale ja nie jeżdżę spokojnie
Na pewno jest to lepszy silnik niż 2,0 automat
Choć może tylko mój taki... nie jeździłam innym 1,6...
Aga, ty chyba jesteś kobietą... że 1.6 ci wystarcza..

#18
Bezimienny Gość.Anonymous_*
Napisano 15 października 2009 - 07:33
Marcel, juz nie raz była dyskusja o 1,6 więc nie będę wszystkiego powtarzać
![]()
Je jeżdżę już ponad półtora roku, zrobiłam bardzo dużo kilometrów, trasy 3000-4000km średnio co dwa miesiące, dużo po mieście i moje auto daje radę, nawet w miarę żywe jest, a drugi samochód w domu ma motor kilka razy większy więc widzę różnice
Oczywiście, że mógłby mieć większego kopa przy ruszaniu bo czasami mam ochotę wyjść i go popchaćale ja nie jeżdżę spokojnie
Na pewno jest to lepszy silnik niż 2,0 automat
Choć może tylko mój taki... nie jeździłam innym 1,6...
Aga, ty chyba jesteś kobietą... że 1.6 ci wystarcza..
Moj exszef, jak mi oznajmil, ze bede jezdzil 1.6 tez powiedzial "po miescie wystarczy"

#19
Napisano 15 października 2009 - 08:17
Ja nie próbowałam 1,6 ale 2,2, które mam są ok.
#20
Napisano 15 października 2009 - 19:11
To prawda?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Kupno PT Cruisera - silnik |
Zakup kontrolowany! | kab |
|
![]()
|
|
kupno 2,0 benzyna![]() |
Zakup kontrolowany! | africa |
|
![]()
|
|
Kupno![]() |
Zakup kontrolowany! | Bezimienny Gość.ratownik84_* |
|
![]()
|
|
Interesuje mnie kupno pitka w gazie |
Zakup kontrolowany! | zbyszeksi |
|
![]()
|
|
Kupno PT Cruisera 2.2 CRD |
Zakup kontrolowany! | Bezimienny Gość.aprilka_* |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych