Witam.
Mam takie pytanie a mianowicie jak wyglądają koszty takiej zabawy?
Ile was to kosztowało ?
Co najlepiej zrobić dodatkowo przy tej wyianie. dodam że rozrząd wymieniałem niecałe 20 tys km temu.
Pozdrawiam

wymiana uszczelki pod głowicą- cena
#1
Napisano 28 lutego 2017 - 15:12
#2
Napisano 28 lutego 2017 - 17:01
padła uszczela???
#3
Napisano 28 lutego 2017 - 19:31
jeszcze paść do końca nie padłą ale jej koniec się zbliża lada dzień
#4
Napisano 28 lutego 2017 - 19:33
#5
Napisano 28 lutego 2017 - 19:41
Bartek ubywa płynu ze zbiorniczka wyrównawczego dosyć sporo, bulgotanie po zgaszeniu auta , Auto na zimnym silniku odpala na 3 cylindrach 1 jest zalany
#6
Napisano 28 lutego 2017 - 19:48
No tak 2k byś musiał pewnie uszykowac na naprawę. Z kapitalna regeneracja głowicy i przy okazji bym powymienial wszystkie wuszczelniacze za jedną robota.
#7
Napisano 28 lutego 2017 - 19:52
Bartek a coś jeszcze przy okazji wymienic? Tak jak napisałem rozrząd wymienialem jakies niecale 20 tys temu bez napinacza bo nie było takiej potrzeby. No pasek rozrządu można wymienić skoro będzie juz lepszy dostep . Uszczelniacz wału też wymieniałem przy rozrządzie .a w ogóle Co ile w Pitkach wymienia się rozrząd ?
#8
Napisano 28 lutego 2017 - 19:59
#9
Napisano 28 lutego 2017 - 20:15
Masz rocznik 2001 jest możliwe,że napinacz paska wielorowkowego masz zintegrowany z obudową rozrządu. Warto by wymienić rolkę napinacza jeżeli sam napinacz nie ma luzów.
#10
Napisano 28 lutego 2017 - 20:20
sama rolka również była wymieniana razem z rozrządem czy to wystarczy ?
#11
Napisano 28 lutego 2017 - 20:24
Powinieneś napisać czy osobiście będziesz machał grzechotkami czy inaczej.
Ps.
Mirek tam nie ma paska wielorowkowego.
Użytkownik bagro edytował ten post 28 lutego 2017 - 20:25
#12
Napisano 28 lutego 2017 - 20:30
Nie będę sam grzebał , tylko chciałbym wiedzieć mniej więcej ile taka impreza mniej więcej kosztuje i co można przy okazji wymienić żeby później nie rozbierać czegoś drugi raz
#13
Napisano 28 lutego 2017 - 20:52
Wymieniłeś rozrząd wiec nic nie powinieneś do niego kupować. Powiedz specowi o wymienionym uszczelniaczu wału.
O uszczelniaczach wałków rozrządu nie piszesz więc kup i niechaj wymieni.
Głowice daj do planowania i koniecznie sprawdzenia szczelności. Papier na to dostaniesz.
Kup zestaw uszczelek a nie tylko podgłowicową. Z ciekawości kiedyś oglądałem i jest ich sporo a nigdy nie wiadomo która z tych pomniejszych polegnie. Zainteresuj się też ceną śrub głowicy i dobrze by było mieć nowe.
Nie wiem bo nie robiłem, czy w zestawie uszczelek są uszczelniacze prowadnic zaworów a te powinieneś wymienić obowiazkowo bo w przegrzanej głowicy straciły elastyczność i będzie brał olej jak to pominiesz.
Fajna robota
Ps.
Nie powinieneś już jeżdzić tym samochodem bo w pewnym momencie będzie tyle wody że rozrusznik tego nie przepchnie.
Po drugie gazy spalinowe mogą wyżłobić rowek w głowicy i nie da sie tak głęboko tego splanować.
Użytkownik bagro edytował ten post 28 lutego 2017 - 21:01
- midelharnis lubi to
#14
Napisano 28 lutego 2017 - 21:01
wezmę to pod uwagę , dzięki .
#15
Napisano 01 marca 2017 - 19:33
Cały komplet uszczelek zamówiony razem z uszczelkami zaworów. Zamówione też śruby głowicy i pasek rozrządu razem z wszystkimi potrzebnymi płynami.
Czy opłaca się robić generalny remont czy tylko planowanie ? Bo podobno generalny remont dosyć drogi a czy potrzebny ?
Czy w tym silniku zawory same się regulują ?
#16
Napisano 01 marca 2017 - 20:08
Za regulację luzu zaworowego odpowiadają hydrauliczne kasatory.
Gdyby to była moja głowica to planowanie i szczelność. To ma zrobić jedna firma.
Zawory i ich gniazda trzeba ocenić po wyjęciu i zdecydować czy wystarczy tylko potraktować pastą do docierania.
Do przechowania zaworów na czas wycieczki głowicy wystarczy kartonowe pudelko które opisujesz tak jak są w głowicy umieszczone i nabijasz żeby nie pomylić przy montażu. Może twój fachman robi to inaczej ale nie możesz ich po prostu wsypać do pudełka.
Te kasatory to też powinny wrócić do swoich gniazd w glowicy.
#17
Napisano 01 marca 2017 - 20:46
Generalnie chodziło mi o rolkę przy tym napinaczu http://www.ptcompany.../popups/pst.htm
którą można wymienić przy okazji rozbebeszonego silnika ( posiadacze rocznika 2000-2001 powinni wiedzieć o co chodzi )
#18
Napisano 01 marca 2017 - 21:34
Dziekuję Tobie Mirku za poprawienie mojej niesłusznej uwagi odnośnie paska osprzętu i jego napinacza.
#19
Napisano 22 marca 2017 - 22:42
Jaki napinacz do mojego samochodu pasuje ( 2.0-141km)
Widzę dwa typy
Mechaniczny
http://allegro.pl/na...6757919276.html
Oraz hydrauliczny
http://allegro.pl/na...6726457480.html
I nie wiem który kupić przy okazji wymiany rozrządu i uszczelki pod głowica.
Ktoś może wie?
#20
Napisano 22 marca 2017 - 22:48
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Wymiana filtra paliwa 2,2 CRD |
Techniczny podstawowy | button |
|
![]()
|
|
wymiana rozrządu 2,0 rok 2002![]() |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Mac PiT_* |
|
![]()
|
|
Kupię podciśnieniowy siłownik klap do 2.2 CRD |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | kozbi7 |
|
![]()
|
|
Poduszki silniki. |
Techniczny podstawowy | kade |
|
![]()
|
|
Podkładki pod tablice rejestracyjne z logo naszego klubu |
Moje auto | Piotr1969 |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych