Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

2.2 CRD 2003 spadek mocy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gangster01

Gangster01

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 3
  • Dołączył:  02 kwi 2017

Napisano 02 kwietnia 2017 - 21:37

Cześć,

To mój pierwszy wpis na forum i z góry przepraszam osoby z większą wiedzą na temat motoryzacji niż moja za naiwne pytania i błędy w nazewnictwie
Niedawno miałem wymienianą pompę wspomagania i po dwu dniach od naprawy pojawił się engine check, spadła moc silnika ( szczególnie odczuwalna na wyższych biegach) a przy przyśpieszaniu z rury wydechowej wydobywały się kłęby czrnego dymu. Wróciłem do warsztatu. Mechanik wymienił czujnik turbo i powiedział, że to załatwi sprawę. Nie załatwiło. Znów świeci kontrolka silnika, samochód słabo przyśpiesza mimo, że pedał gazu opiera się o podłogę.
Czy ktoś może miał podobny problem?
Z góry dziękuję za jakieś podpowiedzi.


Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

#2 andmis

andmis

    VIP

  • Moderator
  •      
  • Posty: 5 020
  • Dołączył:  19 wrz 2010
  • Rok Produkcji:2003 LTD
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::DOA
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 02 kwietnia 2017 - 21:54

Masz dziurę na dolocie. Posprawdzaj przewody. Najczęściej pęknięciu ulega łącznik tuż przed kolektorem dolotowym.



#3 Gangster01

Gangster01

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 3
  • Dołączył:  02 kwi 2017

Napisano 03 kwietnia 2017 - 06:52

Bardzo dziękuję. Sprawdzę i napiszę, czy już hula.

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

#4 Gangster01

Gangster01

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 3
  • Dołączył:  02 kwi 2017

Napisano 04 kwietnia 2017 - 14:05

Masz dziurę na dolocie. Posprawdzaj przewody. Najczęściej pęknięciu ulega łącznik tuż przed kolektorem dolotowym.

Właśnie byłem u mechanika. Sprawdził szczelność "ręcznie" i stwierdził, że jest ok. Za to ponoć nie działa turbo. Diagnoza też po badaniu ręcznym. Nie do końca jestem przekonany, dlatego zostawiam samochód w innym warsztacie na diagnozę komputerową.

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych