wolno spadające obroty
#1
Napisano 04 styczeń 2015 - 20:14
#2
Napisano 04 styczeń 2015 - 20:36
Krzychu nie ma jednej recepty na wszystkie bolączki. U mnie za wolno spadające obroty był odpowiedzialny czujnik w maglownicy. Wymiana na nowy i jak ręką odjął, a tak wogóle tob w Pt obroty troche wolniej spadają jak w innych samochodach.
#3
Napisano 04 styczeń 2015 - 20:47
#4
Napisano 04 styczeń 2015 - 21:06
#5
Napisano 05 styczeń 2015 - 07:27
#6 Bezimienny Gość.krol44_*
Napisano 05 styczeń 2015 - 10:07
#7
Napisano 05 styczeń 2015 - 23:14
#8 Bezimienny Gość.krol44_*
Napisano 05 styczeń 2015 - 23:27
#9
Napisano 06 styczeń 2015 - 11:02
#10
Napisano 06 styczeń 2015 - 11:43
A jakieś objawy tego uszkodzonego czujnika są?
witam
No właśnie takie.
- spadające powoli obroty/ lub rosnąca przy zmianie biegów
- podczas manewrowania np. na parkingu może zgasnąć
- utrzymywanie się wyższych obrotów przez chwile na postoju około 2500 tysiąca.
[ Dodano: 2015-01-06, 11:43 ]
kyniubeata, u mnie objaw był taki, że po zdjęciu wtyczki z czujnika widać było cieknący olej od wspomagania. Błędu żadnego nie wywalało. I tak jak ktoś wcześniej wspomniał, w tych autach obroty między biegami lekko idą do góry, ciężko wychwycić czy tak ma być czy coś już jest nie halo. Dobrze się garnąć innym pitkiem, żeby mieć porównanie, może jest na forum ktoś z okolicy?
witam
Nie nie powinno tak być. Zmieniam biegi i obroty tak jak by na chwilke stoją w miejscu i spadają ale nie rosną. Ten postój spowodowany jest tak mi się wydaje charakterystyką silnika wysokoobrotowego. Ten silnik potrzebuje wysokich obrotów w tedy jedzie.
#11
Napisano 06 styczeń 2015 - 11:46
Sebastian jest dokładnie tak jak Bigmen pisze - u Ciebie jest po prostu do dupa i tyle ustal usterkę i napraw auto
#12
Napisano 06 styczeń 2015 - 15:59
#13
Napisano 06 styczeń 2015 - 16:37
Czujnik ciśnienia układu wspomagania. Znajduje się w maglownicy układu wspomagania dojście od spodu Pt.
[ Dodano: 2015-01-06, 16:37 ]
http://ptclub.pl/vie... ... t=sprzedam
tu masz jak wygląda.
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 16 luty 2015 - 20:09
#14
Napisano 06 styczeń 2015 - 20:07
#15
Napisano 14 luty 2015 - 17:10
Witajcie, wybaczcie że odkopuje ale potrzebuje info w którym miejscu jest ten czujnik bo mam takie same problemy, mieszkając w NL pewnie by zdarli ze mnie duzo euro a możliwe że jestem w stanie sam sobie to zmienić, prosze o jakieś fotki jak ktoś posiada.
Pozdrawiam. Bartek
#16
Napisano 14 luty 2015 - 18:13
#17
Napisano 16 luty 2015 - 12:38
Raven30 dwa posty wyżej masz pokazane.
#18
Napisano 16 luty 2015 - 20:05
@bigmeen pokazuje mi ze nie odnaleziono strony dlatego zapytałem
#19
Napisano 16 luty 2015 - 20:08
#20
Napisano 17 luty 2015 - 17:02
Witajcie, proszę powiedzcie mi jakie są oznaki uszkodzenia tego "ustrojstwa" bo mam tylko czas w weekend to sobie popatrze i moze jak sie uda to zmienie. Czy jak sie go wykreci to jakis olej wycieknie itp.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Obroty jałowe i ich brak.Silnik, Obroty, Jałowe, Krokowy |
Techniczny podstawowy | Renciak |
|
|
|
Obroty biegu jałowego |
Techniczny podstawowy | gery73 |
|
|
|
Piątek 2.0 wolno schodzi z obrotów. |
Techniczny podstawowy | gery73 |
|
|
|
Check engine, falujące obroty, brak hamulców.check engine wysokie obroty |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.norrrmalny_* |
|
|
|
Falujące obroty 1.6silnik 1.6, nierówne obroty |
Techniczny podstawowy | suchy |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych