U mnie podobnie, 150 km robie "prawie za darmo" a potem wskazówka opada jakby palił jak czołg, a ja tylko płacze ze zaraz powrot na stacje
Wskaznik poziomu paliwa - zawyża wskazania
#21
Napisano 17 marzec 2016 - 13:09
#22
Napisano 18 marzec 2016 - 19:25
U mnie podobnie, 150 km robie "prawie za darmo" a potem wskazówka opada jakby palił jak czołg, a ja tylko płacze ze zaraz powrot na stacje
No to witaj w klubie
#23 Bezimienny Gość.slavo_*
Napisano 15 lipiec 2016 - 09:52
Witam, podepnę się pod temat.
U mnie (2,4 T lift) "zawyża" poziom paliwa , mam jeszczw 1/4 zbiornika , komp. pokazuje do przejechania 157 km. a tu pusto !!!
I pytanie ,trzeba wyciągać zbiornik aby "dogiąć" pływak , czy można inaczej ?
Pzdr.
#24
Napisano 15 lipiec 2016 - 10:19
U mnie (2,4 T lift) "zawyża" poziom paliwa , mam jeszczw 1/4 zbiornika , komp. pokazuje do przejechania 157 km. a tu pusto !!! I pytanie ,trzeba wyciągać zbiornik aby "dogiąć" pływak , czy można inaczej ?
Czy napewno pusto, ile weszło?
Pływak sam się nie odkształci, chyba ze przy wymianie pompy
Użytkownik theo edytował ten post 15 lipiec 2016 - 10:51
#25
Napisano 15 lipiec 2016 - 10:40
Przyzwyczaiłem się, ze "ten typ tak ma"
Tez chciałem wyjmować zbiornik ale sobie odpuściłem.
Trzeba po prostu się "nauczyć"
#26 Bezimienny Gość.slavo_*
Napisano 18 lipiec 2016 - 13:49
Jak kupiłem tylko dotankowałem , potem założyłem gaz i nie lałem bo po co?
Gazu zabrakło , spoko jest jeszcze paliwo... niestety. Byłem mocno zdziwiony.
Też na razie przyjmę do wiadomośći że 1/2 zbiornika to już rezerwa.
#27
Napisano 18 lipiec 2016 - 14:08
potem założyłem gaz i nie lałem bo po co?
A przy uruchomieniach jak zimny to co spala?
Też na razie przyjmę do wiadomośći że 1/2 zbiornika to już rezerwa.
A lampeczka się nie zapala?
#28 Bezimienny Gość.slavo_*
Napisano 21 lipiec 2016 - 09:42
theo. a u Cibie przy 1/4 zbornika zapala się "lampeczka" ???
#29
Napisano 21 lipiec 2016 - 09:51
#30
Napisano 20 sierpień 2016 - 08:44
Pozwólcie, że podłączę się pod temat. Mam następujący problem w PT 1,6 2004r: od jakiegoś czasu wskaźnik poziomu paliwa zaczął zbyt szybko reagować na przechyły samochodu. Na przykład gdy mam zbiornik zatankowany do "pierwszej kreski" to na postoju jest ok, ale podczas jazdy na zakręcie spada do zera i zapala się kontrolka rezerwy. Natomiast podczas hamowania poziom wskakuje na połowę skali. Mam pytanie, bo nie rozbierałem tego jeszcze czy pływak ma jakiś mechaniczny amortyzator drgań, czy drgania pływaka eliminowane są elektronicznie?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Kupię pompę paliwa 2.2 CRD |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | japycz |
|
|
|
Obejma zbiornika paliwa |
Części do PT Cruisera | Renciak |
|
|
|
Kupię pompe paliwa 2.2 CRD jak na zdjęciach |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | Askanel |
|
|
|
Rura wlewu paliwa |
Ogólnie | MirekP |
|
|
|
Pt Cruiser 2.0 ułamany króciec powrotu paliwa przy listwie.powrót, króciec, wąż paliwa i 1 więcej |
Ogólnie | lowermann |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych