Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

Problem z airbag itp. PT 1.6 Classic (szarpie na lpg)

airbag

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 LukGut

LukGut

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 60
  • Dołączył:  12 cze 2017
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:1.6
  • Imię:Łukasz
  • Skąd::kuj pom
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 czerwiec 2017 - 20:33

Witam na wstępie krótko jestem szczęśliwym posiadaczem Pitka. Poprzedni właściciel kupił go w salonie w PL rok 2006 ale niby wyprodukowany w 2005 r. jest to polift duży znaczek na masce lampy "łezka" nie znam się jestem zielony jeżeli o to chodzi. Przeglądałem forum cały dzień filmiki na YT i chciałem spróbować metody kluczykowej zobaczyć kod błędy airbag ale u mnie chyba nie działa próbowałem sporo razy szybciej wolniej nic może nie mam jakiegoś systemu. No to bezpieczniki szukam szukam no znalazłem za filtrem w komorze silnika ( 1 pytanie jak się odłączy akumulator to trzeba kodować radio??) bezpieczniki wszystkie ok. No to rozebrałem sobie osłonę od kierownicy rozłączyłem wtyczkę od airbaga popsikałem wd40 (to miałem pod ręką) obejrzałem no cała wtyczka nie przetarta jak nówka. Czas na fotele rozłączyłem chyba wszystko co się da kierowca (chyba wszystkie kostki) i pasażer ( 1 kostka) ładnie czystko kabelki nie przetarte oczywiście wd40 (lek na wszystko) no i po paru godzinkach odpalam i co dalej airbag się błyszczy niczym gwiazda.Po odpaleniu po 3-5s. jedno piknięcie rozbrzmiewa chyba stan paliwa (1/4 baku). Na benzynie autko pracuje równo natomiast na lpg szarpie raz nie szarpie filtry wymienne reduktor przeczyszczony czytałem że na forum sporo ludzi tak ma ale dojdę do tego w swoim czasie bo chyba jak dotąd nikt nie podał odpowiedzi. Nawet czasem zgasła bes