Witam,
Drodzy Forumowicze. W jednym z postów pisałem odnośnie zamienników sond gdyż czekała mnie ich wymiana.
Za radą Andrzeja - tutaj dzięki - zakupiłem org. czyli NTK. Założone, check zniknął, spalanie się poprawiło i kultura pracy silnika.
Natomiast problem, który zrzucałem na barki braku tych sond nie ustąpił. Mianowicie jadąc - czy to na benzynie czy na gazie - silnik kręci sie max do 4k obr/min i tak jakby gubił zapłony. nie ma szarpania, nie ma strzałów ale nie ma te z przyrostu prędkości ani obrotów. Na wolnych obrotach czasem silnik sie trzęsie przez chwilę. Odpala bez problemy zimny i ciepły.
podpiąłem skaner i pokazało mi następujące błędy:
P314F - pojęcia nie mam co on oznacza...
P0003 - Obwód sterowania regulatora ilości paliwa - niska wartość
P0014 - Położenie wałka rozrządu 'B' ustawienie za wczesne lub złe funkcjonowanie układu
Dodam też, że błedy nie mają charakteru statycznego. Dają sie skasować, jakiś czas jest a potem pokazują się znowu...
Jakies pomysły? Dodam, że rozrząd był robiony przez poprzednika.
Pzdr
Majkelo