Moja przygoda z PT-kiem trwa od 2009 roku. Do lata ubiegłego roku była to sama przyjemność. O walorach nie będę pisał - dużo tu powiedziano. Latem ubiegłego roku zaczęła migać kontrolka eirbaga, lecz gasła sama i zdenerwowanie przechodziło. Jesienią liczba kontrolek zapalających się i gasnących zaczęła powiększać się i doszedł problem niereagowania na pilota w kluczyku. ,Zacząłem wizyty u elektryków samochodowych w Białej Podlaskiej i okolicy.Po każdej wizycie problem na krótko zanikał, lecz potem się eskalował. Od kilku tygodni zaczął po kilku kilometrach migania wchodzić w tryb awaryjny. Dotychczasowe naprawy to : wymiana nastawnika turbiny, naprawa licznika (zegarów) przez elektronika szukającego "zimnych lutów". W ubiegłym tygodniu w desperacji wymieniłem wiązkę komory silnika - nic to nie pomogło.Każdorazowo fachowcy próbowali zdiagnozować usterkę, lecz zbyt uniwersalne programy ich testerów nie pozwoliły na skuteczną diagnozę. Na dziś jestem w kropce. Auto ma przebieg 150 tyś km więc chciałbym nim jeszcze się pocieszyć. Co robić. pomóżcie?
Czy ktoś mi pomoże ?
#1 Bezimienny Gość.Muniek_*
Napisano 30 kwiecień 2017 - 08:19
#2
Napisano 30 kwiecień 2017 - 15:31
#3
Napisano 30 kwiecień 2017 - 15:56
niestety stykologia to francowacizna,.. ia tez mam polifta i jak kiedys gruntownie pralem to 2 "kosci" zamoczylem i tez swirowal a na dokladke immo sie zablokowal, nic tylko szukac i gdzie kosci rozlaczysz koniecznie kontaktem albo wd40,... jedna kosc jest nie widoczna w nogachkierowcy pod tapicerka, zobacz czy tam jest ok,... w polifcie idzie po canie i gdziekolwiek jesli nie bedzie styku to problem bedzie wystepowac w innym miejscu,.. zycze powodzenia
#4 Bezimienny Gość.Muniek_*
Napisano 30 kwiecień 2017 - 16:41
Podłącz pod serwisowy tester , zapalające kontrolki to nie usterka licznika tylko kostki stacyjki i łącznika stacyjki - tak się dzie w poliftach - co do reszty tester i pomiar parametrów . To proste auto i nic wydziwnego w nim nie ma tylko trzeba myśleć przy diagnozie .
Dzięki za poradę, w środę sprawdzę kostkę i łącznik stacyjki.Z testerem muszę poszukać warsztatu, w Białej nikt nie ma programu Chryslera, tu się jeżdzi i naprawia Audi i Passat 1,9 TDI - ale gdzieś się znajdzie. Pozdrawiam
niestety stykologia to francowacizna,.. ia tez mam polifta i jak kiedys gruntownie pralem to 2 "kosci" zamoczylem i tez swirowal a na dokladke immo sie zablokowal, nic tylko szukac i gdzie kosci rozlaczysz koniecznie kontaktem albo wd40,... jedna kosc jest nie widoczna w nogachkierowcy pod tapicerka, zobacz czy tam jest ok,... w polifcie idzie po canie i gdziekolwiek jesli nie bedzie styku to problem bedzie wystepowac w innym miejscu,.. zycze powodzenia
Cenna uwaga - sprawdzę to i napiszę.Dzięki Pozdrawiam
#5
Napisano 03 maj 2017 - 18:45
Marek. Serwis chryslera przejął fiat. Wcześniej miał mercedes.
#6
Napisano 03 maj 2017 - 22:27
mandey czy to wazne? a niech bedzie serwis trabanta tylko niech bedzie solidny,...
#7
Napisano 04 maj 2017 - 22:32
Witam,
U nas na śląsku w serwisie Bosch'a też mają testery z oprogramowaniem do chrysler'ów. Może w twoim mieście też jest Bosch Service?
#8 Bezimienny Gość.Dziubeczki_*
Napisano 27 czerwiec 2017 - 21:58
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Pogoda nie tylko dla bogaczy ;) |
Offtopic | kade |
|
|
|
test kluczykowy "nie działa"kluczykowanie, kody błędów |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.PT_user_* |
|
|
|
Dzień mężczyzny, życzenia |
Offtopic | Pt Wiola |
|
|
|
Uskok w środku sworznia, czy to normalne? |
Techniczny podstawowy | zero |
|
|
|
Czy ktoś zna to auto? |
Zakup kontrolowany! | Grzesiek |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych