Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

Możecie się wypowiedzieć na temat tego pitka.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 nomos

nomos

    Kozak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 1466
  • Dołączył:  29 wrz 2009
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,0
  • Imię:Sebastian

Napisano 13 październik 2009 - 08:39

1
2
3
4

Zdjecia w numerkach.

#2 ptwaw

ptwaw

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 852
  • Dołączył:  06 paź 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2,4 GT Turbo
  • Imię:Marcin

Napisano 13 październik 2009 - 15:52

wygląda całkiem przyzwoicie małe pęknięcie na zderzaku (kosmetyka) zderzak deko opuszczony ale da się to naprawić
z którego to roku i jaki silnik 2,0 czy 2,4 manual czy automat i w gazie
osobiście nie przepadam za zderzakami plastikowymi i za gazem ale jest oki :kciuki
ja zawsze powtarzam że póki nie zobaczysz na żywo, nie wsiądziesz, przejedziesz się to ocena jajakolwiek nie ma sensu jak mawia mój przyjaciel (forumowicz także) trzeba poddać przedmiot ocenie organoleptycznej aby stwierdzić ewentualne usterki i wyrobić sobie zdanie na temat danego egzemplarza

#3 adames

adames

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 9306
  • Dołączył:  05 lip 2009
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Adam
  • Skąd::Legnica
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 13 październik 2009 - 17:04

Zgadzam się o opinią ptwaw, te zdjęcia dużo nie mówią, a przynajmniej nic złego o tym aucie nie można powiedzieć. Auto wygląda na rok 2000 lub 2001, brak jest zdjęć z drugiej strony auta, może tam są bardziej widoczne wady. Jeśli po obejrzeniu szczelin dookoła auta , wszystko będzie OK, to trzeba się nim przejechać i posłuchać pracy silnika i zawieszenia. Tego niestety na forum nie sprawdzimy.

#4 nomos

nomos

    Kozak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 1466
  • Dołączył:  29 wrz 2009
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,0
  • Imię:Sebastian

Napisano 13 październik 2009 - 17:43

Auto z 2001 roku, benzyna gaz, ja za gazem nie przepadam ale, ale jest taniej. Autko podobno miało cos z tylem tam gdzie zderzak pękniety, ogolnie koles ceni nieduzo za niego musze sie przejechac zobaczyc, godny uwagi na co musze zwrucić największą uwage przy pitku??

#5 patii

patii

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 5865
  • Dołączył:  13 kwi 2009
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:cabrio 2.4
  • Imię:Patii
  • Skąd::silesia
  • Płeć: Kobieta

Napisano 13 październik 2009 - 17:49

ale felgi do wymiany...... :torba

#6 adames

adames

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 9306
  • Dołączył:  05 lip 2009
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Adam
  • Skąd::Legnica
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 13 październik 2009 - 17:52

Tak jak pisałem wcześniej, posprawdzaj szczeliny pomiędzy wszystkimi elementami nadwozia, czy szyby są z tego samego roku, to jest zresztą standard podczas sprawdzania każdego auta.
Sprawdź kody błędu , przekręcając trzykrotnie kluczyk ( jak dokładnie się to robi , jest opisane na forum).
I oczywiście przejedź się po dziurawych drogach (z tym w naszym kraju nie ma problemu), spróbuj wysłuchać stuki w zawieszeniu.

#7 nomos

nomos

    Kozak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 1466
  • Dołączył:  29 wrz 2009
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,0
  • Imię:Sebastian

Napisano 13 październik 2009 - 19:24

oKEJ postaram się poszukać o tych kodach błędów, rok na szybach normalka:P szczeliny tez ale czy pt jest narazony na cos innefo jak citroen na hydraulikę, jezdzilem do tej pory cytryną i komfort jest niesamowity, ale pora na zmiane. A dlaczego "felki" do wymiany ?? cos nie tak z nimi ??

#8 adames

adames

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 9306
  • Dołączył:  05 lip 2009
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Adam
  • Skąd::Legnica
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 13 październik 2009 - 19:37

Ja nie wiem co patii, miała na myśli, może to że przynajmniej na zdjęciach , z jednej strony widać jakby miały odcień ciemniejszy niż z drugiej, ale to chyba błysk flesza.
Myślę, że nic innego podczas kupna nie znajdziesz, wszystko się zawsze pokazuje podczas eksploatacji auta.
Jeśli sprawdzisz metodą kluczykową , i nic nie wykaże , to powinno być OK. Sprawdź ewentualne wycieki przy silniku i skrzyni biegów. Popatrz na stan tarczy hamulcowych, czy pracują na całej powierzchni.
Możesz podjechać na stację diagnostyczną, i przejechać przez ścieżkę ( sprawdzenie zbieżności) i na szarpaki, aby popatrzyć na ewentualne luzy. Przy okazji popatrzysz jak auto wygląda pod spodem, jak wygląda układ wydechowy. Tam można sprawdzić również ciśnienie sprężania ( to specjalnie polecam)
Czasem lepiej zapłacić za taką usługę te kilkanaście zł, niż kupić w ciemno, a potem się martwić

#9 patii

patii

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 5865
  • Dołączył:  13 kwi 2009
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:cabrio 2.4
  • Imię:Patii
  • Skąd::silesia
  • Płeć: Kobieta

Napisano 13 październik 2009 - 23:06

nomos, na 4 zdjeciu ......felga wyglada na uszkodzona, koło wentyla ...... ale moge sie mylic.... :torba

#10 paradyz

paradyz

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 3021
  • Dołączył:  21 paź 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:300C 3,5 A
  • Imię:Paweł
  • Skąd::Rzeszów
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 14 październik 2009 - 06:49

oczy Patii dobrze widzą:)) Felga potyrana troche.

#11 ALICE

ALICE

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 378
  • Dołączył:  07 paź 2009
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:1,6
  • Imię:Alicja

Napisano 14 październik 2009 - 08:10

Nomos,
ja przerabiałam ostatnio ten sam temat co Ty, sprawdz dokładnie wszystko, lakier, szczeliny , odpryski, stan opon , środek , tapicerkę i zadawaj dużo , dużo pytań sprzedającemu bo wiesz na zdjęciach dużo mozna ukryć a spece od sprzedaży zawsze mają jakąś fajną historię do PiTka pytaj , pytaj i sprawdzaj , a idokumenty książka od przegladów + faktury :cwaniak

#12 nomos

nomos

    Kozak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 1466
  • Dołączył:  29 wrz 2009
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,0
  • Imię:Sebastian

Napisano 14 październik 2009 - 10:16

Pati oko to ty masz :p dobre nawet ja nie widziałem, no tak szczeliny grubość lakieru postaram się sprawdzić testerem. No tak ale zawsze coś wychodzi podczas eksploatacji nigdy nie ma tak że wszystko wyjdzie na szarpaki zapewne pojadę, test kluczyka też zrobię, tylko się zastanawiam jak będą błędy to jak to sprawdzę na miejscu :p co to jest, są jakieś błędy których się powinno unikać. Ogladałem, pitka w lublinie w komisie pisze igła stan super przyjechalem ręce mi opadały szpachla szpachla i jeszcze raz szpachla a koles mnie odsyła do środka że zadbany poracha na maxa. Wszystko się wyjaśni w następnym tygodniu czy sprzedam swoją cytronetke. ;P Oczywiście dalej czekam na sugestie i porady.

#13 adames

adames

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 9306
  • Dołączył:  05 lip 2009
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Adam
  • Skąd::Legnica
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 14 październik 2009 - 16:37

Felga , którą patii, zauważyła jest faktycznie lekko "puknięta", ale to nie jest jakaś duża usterka. Przy zmianie opon, dwa młotki w rękach szybko ją naprawią. :cwaniak
Jeżeli masz laptopa, to ściągnij sobie opisy kodów błędów, sprawdzisz od razu na kompie co jest. Jeśli nie masz, to jeżeli wyświetli się kilka kodów, to znaczy , że jest kilka usterek.
Jeżeli możesz, to spróbuj najpierw u kogoś "poćwiczyć" metodę kluczykową, mi udało się to zrobić dopiero za 4 razem. Za szybko przekręcałem kluczyk, a to należy zrobić w odpowiednim tempie, na pewno nie bardzo szybko.

#14 patii

patii

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 5865
  • Dołączył:  13 kwi 2009
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:cabrio 2.4
  • Imię:Patii
  • Skąd::silesia
  • Płeć: Kobieta

Napisano 14 październik 2009 - 22:37

Felga , którą patii, zauważyła jest faktycznie lekko "puknięta", ale to nie jest jakaś duża usterka. Przy zmianie opon, dwa młotki w rękach szybko ją naprawią.


Alumy ???? młotkami ???? Przy 130 km/h..bedzie sie zastanawiał dlaczego stacił panowanie nad kierownicą....
Ciekawe co z poduszkami tylniej belki..., tuleje metalowo gumowe napewną w strzepach ....
cięzko tak o krawęznik fele rozwalic....choc i tacy bywaja....
Moje zdanie - dostał w bok, a przy sztywnej belce - zero regulacji....

#15 medyk

medyk

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 5224
  • Dołączył:  03 lis 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.4L + LPG
  • Imię:Łukasz
  • Skąd::Lublin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 15 październik 2009 - 01:01

Ja najechałem przy 90ciu na drewniany klocek to felgi dwie miałem do roboty. Jedna to w pewnym miejscu był trójkąt (wgniecenie) a tylna była rozpruta. 250zł taka impreza mnie kosztowała :/

#16 nomos

nomos

    Kozak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 1466
  • Dołączył:  29 wrz 2009
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,0
  • Imię:Sebastian

Napisano 15 październik 2009 - 08:57

Z tego co mi sie udało ustalić od właściciela, poprzedni własciciel urwał podobno tylne koło ale nie dowiemy sie nigdy prawdy, czyli droga zycia napewno mnie czeka jak będe oglądał ten pojazd, cena jest bardzo satysfakcjonująca może i dlategocos nie tak. Ale pati jak kupujesz auto to nigdy do konca nie wiesz co w nim siedzi. Więc częsci które sie zurzywają to normalka i tak bede je musiał wymienic czy tak czy tak. Tak jak z olejem ktos mi powie ze był wymieniany a tak naprawde nie był wiec to jest własnie kupowanie auta zawsze jestesmy narazeni na jakas porache.

#17 patii

patii

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 5865
  • Dołączył:  13 kwi 2009
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:cabrio 2.4
  • Imię:Patii
  • Skąd::silesia
  • Płeć: Kobieta

Napisano 15 październik 2009 - 09:11

nomos, zgadza sie, płyny trzeba wymienic...czesci zawieszenia tez nie problem ...
Ale jak uszkodzony konstrukcyjnie to nie ustawisz.....

Ostatnio na zbierznosc podjechał ford mustang, wysiadł szczesliwy własciciel...bo kupił okazyjnie....
A okazało sie ze nie da sie ustawic geometrii kół, mało tego...auto było na wiekszosci stacji na śląsku, zanim nowy własciciel ja zakupił....

Ja nie twierdze ze ten PT ma tego typu problem....ale warto sprawdzic.... :kawka

#18 nomos

nomos

    Kozak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 1466
  • Dołączył:  29 wrz 2009
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,0
  • Imię:Sebastian

Napisano 15 październik 2009 - 10:22

Dokaldnie pati zgadzam się z tobą w 100%. Blachy się nie da wyprostować w 100%, jak wejde pod auto napewno będzie widać ale stacja diagnostyczna 100% bedzie. Zobaczymy ale tak jak mówie jak nie pojade nie przekonam się co to jest warte :-). Juz byłem po bmw z 2005 roku :p ogladam ni bite koles mi mowi, okazało się ze pod spodem ruina :d :]

A może mieszka ktos z fanów blisko piekar lub rudy śląskiej, bo to auto tam własnie sie znajduje, by mogł podjechac ocenić jak to wogole wyglada. :-)

#19 patii

patii

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 5865
  • Dołączył:  13 kwi 2009
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:cabrio 2.4
  • Imię:Patii
  • Skąd::silesia
  • Płeć: Kobieta

Napisano 15 październik 2009 - 20:50

nomos a gdzie dokładnie jest auto ?

#20 yacho

yacho

    Znawca Tematu

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 1164
  • Dołączył:  13 maj 2009
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Jan

Napisano 15 październik 2009 - 22:22

nomos, daj jakieś dokładniejsze namiary na gości, może w niedziele udam mi się tam podjechać.

Pozdrawiam





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych