Możecie się wypowiedzieć na temat tego pitka.
#1
Napisano 13 październik 2009 - 08:39
#2
Napisano 13 październik 2009 - 15:52
z którego to roku i jaki silnik 2,0 czy 2,4 manual czy automat i w gazie
osobiście nie przepadam za zderzakami plastikowymi i za gazem ale jest oki
ja zawsze powtarzam że póki nie zobaczysz na żywo, nie wsiądziesz, przejedziesz się to ocena jajakolwiek nie ma sensu jak mawia mój przyjaciel (forumowicz także) trzeba poddać przedmiot ocenie organoleptycznej aby stwierdzić ewentualne usterki i wyrobić sobie zdanie na temat danego egzemplarza
#3
Napisano 13 październik 2009 - 17:04
#4
Napisano 13 październik 2009 - 17:43
#5
Napisano 13 październik 2009 - 17:49
#6
Napisano 13 październik 2009 - 17:52
Sprawdź kody błędu , przekręcając trzykrotnie kluczyk ( jak dokładnie się to robi , jest opisane na forum).
I oczywiście przejedź się po dziurawych drogach (z tym w naszym kraju nie ma problemu), spróbuj wysłuchać stuki w zawieszeniu.
#7
Napisano 13 październik 2009 - 19:24
#8
Napisano 13 październik 2009 - 19:37
Myślę, że nic innego podczas kupna nie znajdziesz, wszystko się zawsze pokazuje podczas eksploatacji auta.
Jeśli sprawdzisz metodą kluczykową , i nic nie wykaże , to powinno być OK. Sprawdź ewentualne wycieki przy silniku i skrzyni biegów. Popatrz na stan tarczy hamulcowych, czy pracują na całej powierzchni.
Możesz podjechać na stację diagnostyczną, i przejechać przez ścieżkę ( sprawdzenie zbieżności) i na szarpaki, aby popatrzyć na ewentualne luzy. Przy okazji popatrzysz jak auto wygląda pod spodem, jak wygląda układ wydechowy. Tam można sprawdzić również ciśnienie sprężania ( to specjalnie polecam)
Czasem lepiej zapłacić za taką usługę te kilkanaście zł, niż kupić w ciemno, a potem się martwić
#9
Napisano 13 październik 2009 - 23:06
#10
Napisano 14 październik 2009 - 06:49
#11
Napisano 14 październik 2009 - 08:10
ja przerabiałam ostatnio ten sam temat co Ty, sprawdz dokładnie wszystko, lakier, szczeliny , odpryski, stan opon , środek , tapicerkę i zadawaj dużo , dużo pytań sprzedającemu bo wiesz na zdjęciach dużo mozna ukryć a spece od sprzedaży zawsze mają jakąś fajną historię do PiTka pytaj , pytaj i sprawdzaj , a idokumenty książka od przegladów + faktury
#12
Napisano 14 październik 2009 - 10:16
#13
Napisano 14 październik 2009 - 16:37
Jeżeli masz laptopa, to ściągnij sobie opisy kodów błędów, sprawdzisz od razu na kompie co jest. Jeśli nie masz, to jeżeli wyświetli się kilka kodów, to znaczy , że jest kilka usterek.
Jeżeli możesz, to spróbuj najpierw u kogoś "poćwiczyć" metodę kluczykową, mi udało się to zrobić dopiero za 4 razem. Za szybko przekręcałem kluczyk, a to należy zrobić w odpowiednim tempie, na pewno nie bardzo szybko.
#14
Napisano 14 październik 2009 - 22:37
Felga , którą patii, zauważyła jest faktycznie lekko "puknięta", ale to nie jest jakaś duża usterka. Przy zmianie opon, dwa młotki w rękach szybko ją naprawią.
Alumy ???? młotkami ???? Przy 130 km/h..bedzie sie zastanawiał dlaczego stacił panowanie nad kierownicą....
Ciekawe co z poduszkami tylniej belki..., tuleje metalowo gumowe napewną w strzepach ....
cięzko tak o krawęznik fele rozwalic....choc i tacy bywaja....
Moje zdanie - dostał w bok, a przy sztywnej belce - zero regulacji....
#15
Napisano 15 październik 2009 - 01:01
#16
Napisano 15 październik 2009 - 08:57
#17
Napisano 15 październik 2009 - 09:11
Ale jak uszkodzony konstrukcyjnie to nie ustawisz.....
Ostatnio na zbierznosc podjechał ford mustang, wysiadł szczesliwy własciciel...bo kupił okazyjnie....
A okazało sie ze nie da sie ustawic geometrii kół, mało tego...auto było na wiekszosci stacji na śląsku, zanim nowy własciciel ja zakupił....
Ja nie twierdze ze ten PT ma tego typu problem....ale warto sprawdzic....
#18
Napisano 15 październik 2009 - 10:22
A może mieszka ktos z fanów blisko piekar lub rudy śląskiej, bo to auto tam własnie sie znajduje, by mogł podjechac ocenić jak to wogole wyglada.
#19
Napisano 15 październik 2009 - 20:50
#20
Napisano 15 październik 2009 - 22:22
Pozdrawiam
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Tu się witamy!!!Powitanie |
Tu się witamy z załogą PTClub.pl | Przemo |
|
|
|
Co dziś zrobiłeś/łaś dla swojego Pitka |
Offtopic | kuba_p |
|
|
|
Pochwalcie się swoimi modelami PT CRuiser'ów. |
Offtopic | bartek_sz3 |
|
|
|
Udało się naprawić wtryski domowym sposobem |
Techniczny podstawowy | zero |
|
|
|
Dlaczego opłaca się jechać do serwisu z silnikiem |
Techniczny podstawowy | steryd |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych