Witam serdecznie.
Tak, zarówno 1 jak i 2 bieg wentylatora działa bezproblemowo...
Ostatnio zrobiłem trasę ponad 1500 km i wszystko było ok, nie przegrzewał się, temperatura na stałym poziomie połowy zegara. Po włączeniu klimy wentylator startował. Spięte wyjścia w gnieździe przekaźnika 30 i 87 powodują uruchomienie wentylatora, klimatyzacja chłodzi bardzo dobrze, nic nie jest zaszronione. W wolnym czasie spróbuję jeszcze sprawdzić napięcie na wiązce, która łączy przekaźniki., jak podpowiedział kolega PThunter.
Nic innego nie przychodzi mi do głowy. No może poza jeszcze czujnikiem temperatury płynu chłodzącego??? Komputer chyba bierze pod uwagę wskazania tego czujnika i załącza masę na odpowiednie przekaźniki?
Mi naprawdę ręce opadają już przy tym aucie... Cały czas coś wychodzi, jakiś pechowy egzemplarz czy coś???
Ach, i jeszcze ten błąd U1108 Additional CAN B ECU Detected. Wyczytałem, iż prawdopodobnie do wymiany kostka stacyjki. Dziwne jest to, iż nie mam kłopotów z zegarami, kluczyka nie można wyjąć poza jedną właściwą pozycją do wyjęcia...
Przepraszam za dziwne pytania, ale ja dopiero zaczynam przygodę z pitkiem. To auto żony, które chce się go pozbyć, ale ja na razie wolałbym trochę poznać to auto i nie chcę się pozbywać tego "miglanca"...
Naprawdę bardzo dziękuję za każdą poradę - są BEZCENNE