Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

Co dalej...?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tommy

Tommy

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 59
  • Dołączył:  10 gru 2016
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:1.6 M
  • Imię:Tomasz
  • Skąd::Polska
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 01 czerwca 2017 - 20:49

Witam.

Jak wcześniej pisałem, ukazał się w Pitku błąd P0691 - Cooling Fan 1 Control Circuit Low.

Dokonałem wymiany wentylatora chłodnicy oraz obydwu przekaźników.

Niby wszystko jest ok, auto nie grzeje się, wentylator kręci się kiedy jest potrzeba.

Niemniej błąd ciągle się pokazuje, a po jego wykasowaniu za kilka/kilkanaście sekund wraca...

Brakuje mi pomysłów, co jeszcze mogę zrobić, gdzie szukać i gdzie działać?

Sprawa o tyle dziwna, że kilka dni temu błąd sam zniknął, by na drugi dzień przy rozruchu znowu się pokazać...

Bardzo proszę o jakiekolwiek porady, bo mi już brakuje cierpliwości...

 


 



#2 Tommy

Tommy

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 59
  • Dołączył:  10 gru 2016
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:1.6 M
  • Imię:Tomasz
  • Skąd::Polska
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 czerwca 2017 - 19:22

 

Witam.

Jak wcześniej pisałem, ukazał się w Pitku błąd P0691 - Cooling Fan 1 Control Circuit Low.

Dokonałem wymiany wentylatora chłodnicy oraz obydwu przekaźników.

Niby wszystko jest ok, auto nie grzeje się, wentylator kręci się kiedy jest potrzeba.

Niemniej błąd ciągle się pokazuje, a po jego wykasowaniu za kilka/kilkanaście sekund wraca...

Brakuje mi pomysłów, co jeszcze mogę zrobić, gdzie szukać i gdzie działać?

Sprawa o tyle dziwna, że kilka dni temu błąd sam zniknął, by na drugi dzień przy rozruchu znowu się pokazać...

Bardzo proszę o jakiekolwiek porady, bo mi już brakuje cierpliwości...

 


 

Nikt nic??? Żadnego pomysłu ani podpowiedzi....?



#3 PThunter

PThunter

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 2 563
  • Dołączył:  19 sie 2016
  • Rok Produkcji:.
  • Silnik:.
  • Imię:Paweł
  • Skąd::Litzmannstadt
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 czerwca 2017 - 19:41

Takie cuda z tym konkretnym wracającym błędem zdarzają się nie tylko w PT. Jeśli do tego co zrobiłeś zostało sprawdzone ewentualne za niskie napięcie dochodzące do ​​przekaźników wentylatora i ewentualny brak ciągłości obwodu między przekaźnikami a wentylatorem, to może coś w oprogramowaniu modułu sterującego się rozjechało.

 

Poczekaj na Doktora.



#4 Tommy

Tommy

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 59
  • Dołączył:  10 gru 2016
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:1.6 M
  • Imię:Tomasz
  • Skąd::Polska
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 14 czerwca 2017 - 22:14

Witam ponownie wszystkich.

Obok ww. błędu P0691 dołączył nowy... U1108 Additional CAN B ECU Detected...

Może ktoś z forum miał już taki błąd i doradzi, gdzie szukać...

Kurcze, fajnie jeździ się tym pitkiem, tylko jak cały czas mają pojawiać się błędy, to trochę to auto co najmniej dziwne jest...

A co do 1 błędu - jeżdżę z nim wciąż, wentylator załącza się, temperatura stoi w połowie zegara, bo włączeniu klimy wentylator załącza się, auto się nie przegrzewa, spięty "na krótko" przekaźnik od wentylatora załącza wentylator, czyli niby wszystko ok...



#5 hirekpl97

hirekpl97

    PT PRO

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 634
  • Dołączył:  10 sty 2016
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0 A
  • Imię:Hieronim
  • Skąd::Sompolno
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 16 czerwca 2017 - 03:20

Może sterownik silnika pada i głupieje

#6 miecio

miecio

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •      
  • Posty: 13 851
  • Dołączył:  21 cze 2009
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2.2 /ropa/
  • Imię:miecio
  • Skąd::krk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 16 czerwca 2017 - 08:37

a masz 1 bieg?



#7 Tommy

Tommy

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 59
  • Dołączył:  10 gru 2016
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:1.6 M
  • Imię:Tomasz
  • Skąd::Polska
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 16 czerwca 2017 - 16:18

a masz 1 bieg?

Witam serdecznie.

Tak, zarówno 1 jak i 2 bieg wentylatora działa bezproblemowo...

Ostatnio zrobiłem trasę ponad 1500 km i wszystko było ok, nie przegrzewał się, temperatura na stałym poziomie połowy zegara. Po włączeniu klimy wentylator startował. Spięte wyjścia w gnieździe przekaźnika 30 i 87 powodują uruchomienie wentylatora, klimatyzacja chłodzi bardzo dobrze, nic nie jest zaszronione. W wolnym czasie spróbuję jeszcze sprawdzić napięcie na wiązce, która łączy przekaźniki., jak podpowiedział kolega PThunter.

Nic innego nie przychodzi mi do głowy. No może poza jeszcze czujnikiem temperatury płynu chłodzącego??? Komputer chyba bierze pod uwagę wskazania tego czujnika i załącza masę na odpowiednie przekaźniki?

Mi naprawdę ręce opadają już przy tym aucie... Cały czas coś wychodzi, jakiś pechowy egzemplarz czy coś???

Ach, i jeszcze ten błąd U1108 Additional CAN B ECU Detected. Wyczytałem, iż prawdopodobnie do wymiany kostka stacyjki. Dziwne jest to, iż nie mam kłopotów z zegarami, kluczyka nie można wyjąć poza jedną właściwą pozycją do wyjęcia...

Przepraszam za dziwne pytania, ale ja dopiero zaczynam przygodę z pitkiem. To auto żony, które chce się go pozbyć, ale ja na razie wolałbym trochę poznać to auto i nie chcę się pozbywać tego "miglanca"...

Naprawdę bardzo dziękuję za każdą poradę - są BEZCENNE  :kciuki 







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych