Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Włącznik awaryjnych


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.Yano_*

Bezimienny Gość.Yano_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 03 sierpień 2017 - 17:55

Po rozebraniu przełącznika zespolonego znalazłem prawdopodobną przyczynę uszkodzenia - wypadła "klamerka" z drutu, która zdaje się przesuwać w rowku i blokować włącznik w odpowiedniej pozycji

https://drive.google...iew?usp=sharing

Moje pytanie: jak powinna być zamocowana ta klamerka - pod blaszką, która będzie ją dociskała?



#2 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16988
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 03 sierpień 2017 - 20:33

Dokładnie pod ta blaszka a z drugiej strony końcówka będzie pracować w rowkach





Podobne tematy Zwiń

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych