

Chwilowe zaniki napięcia w 1.6
#21
Napisano 29 października 2017 - 17:47

#22
Napisano 01 listopada 2017 - 17:00
Na razie spiąłem na pająka bez niszczenia wiązki fabrycznej i trzyma to bardzo pewnie, a wygląda tak:


Parametry oporowe obu przepustnic są takie same, ale w oryginalnej zauważyłem, że przy podłączeniu zasilania (ok. 4,5 V) na silnik krokowy otwierał on przepustnice z oporami, a ta z Mini chodzi płynnie.
Użytkownik Stefan2011 edytował ten post 01 listopada 2017 - 17:25
- marlas lubi to
#24
Napisano 02 listopada 2017 - 09:53
#25
Napisano 02 listopada 2017 - 10:36
#26
Napisano 02 listopada 2017 - 10:47
Serwis autoryzowany Chryslera w Jeleniej Górze, czyli fiatowski Jel-Car nie podjął się wgrania oprogramowania do sterownika - powiedzieli, że nie robią takich rzeczy
Jak to nie robią:takich rzeczy"???Jaja se robią???
#27
Napisano 02 listopada 2017 - 13:10
Trochę przykro, że nikt na forum nie podejmuje próby odpowiedzi na powyżej postawione pytania o oznaczenia sterownika oraz moduł bezpieczeństwa przy przepustnicy.
Użytkownik Stefan2011 edytował ten post 02 listopada 2017 - 13:13
#28
Napisano 02 listopada 2017 - 13:15
Trochę przykro, że nikt na forum nie podejmuje próby odpowiedzi na powyżej postawione pytania o oznaczenia sterownika oraz moduł bezpieczeństwa przy przepustnicy.
Gdyby któryś z czytających wiedział,to na pewno podzielił by się wiedzą.
Niestety,większość z nas jest laikami,lub zajmuje się mechaniką tylko we własnym garażu i nie chce się niepotrzebnie wymądrzać
Ale każdy tu trzyma kciuki za Ciebie i Twojego pt :tak
#29
Napisano 02 listopada 2017 - 13:26
#30
Napisano 02 listopada 2017 - 13:33
Nie jest tak źle.W końcu go ogarniesz i będziesz się cieszył jazdą.
#31
Napisano 02 listopada 2017 - 13:38
"Zalety korzystania z autoryzowanych serwisówSpecjaliści
Nasz personel serwisowy szkolony jest w ośrodkach Akademii Chryslera, a kwalifikacje pracowników są regularnie weryfikowane i podnoszone. Tajemnicą naszych osiągnięć na tym polu są najnowocześniejsze techniki szkolenia oraz ogromna doza zajęć praktycznych na rzeczywistych pojazdach i komponentach – pod bacznym okiem naszych instruktorów. W ten sposób „wychowujemy” prawdziwych profesjonalistów o dogłębnej wiedzy i umiejętnościach w określonych specjalnościach.
Narzędzia i wyposażenie
Uwzględniając charakterystykę Twojego samochodu, stosujemy narzędzia i wyposażenie specjalnie stworzone do obsługi pojazdów marki Chrysler, Jeep i Dodge oraz zatwierdzone do użytkowania przez koncern macierzysty Chrysler Group LLC. Jest to gwarancja precyzyjnej diagnostyki oraz najwyższej jakości wszystkich czynności obsługowych.
Informacja
Tylko i wyłącznie nasi autoryzowani partnerzy serwisowi dysponują szczegółowymi informacjami w zakresie innowacji i zmian konstrukcyjnych oraz procedur obsługowo-naprawczych. Każdy z naszych autoryzowanych partnerów ma możliwość bezpośredniej łączności on-line ze specjalnym programem naprawczym pojazdów i może w ten sposób otrzymywać informacje i wskazówki dotyczące konkretnych problemów i przypadków."
Oznacza to, że tylko autoryzowane serwisy mogą on-line zdiagnozować i w pełni naprawić te auta. ...z resztą zgodnie z tym, co pisał Pan Andrzej. ...i fajnie byłoby mieć ten program naprawczy.
Użytkownik Stefan2011 edytował ten post 02 listopada 2017 - 19:08
#32
Napisano 02 listopada 2017 - 13:42
Szukaj dobrego hackera.
#33
Napisano 02 listopada 2017 - 13:49
#34
Napisano 02 listopada 2017 - 13:49
Stefan o ile wiem JelCar nie ma autoryzacji, a serwis w Legnicy Polecam sam walczyłem pół roku z błędem rozrządu w różnych serwisach a w Legnicy diagnosta uporał się z problemem w dwie godziny łącznie z jazdami próbnymi. Wcześniej dzwoniłem do Wrocławia to tez nie potrafili nic poradzić
#35
Napisano 02 listopada 2017 - 14:02
#36
Napisano 02 listopada 2017 - 15:11
Generalnie jest to z lekka durnowate, bo np. jak auto zepsuje się w trasie na wakacjach jeszcze z dziećmi na pokładzie i w lesie, to serwis ASO nie podeśle helikoptera, a powinien, bo tylko on-line można naprawić ich samochód. Problem jest taki, że sterownik to nie klocki hamulcowe i powinien starczyć do końca życia auta - jeszcze zrozumiałbym to wszystko, gdybym to ja zepsuł tą przepustnicę, a tak w przypadku zwarcia pod fotelem jak i przy piorunie nie było winy użytkownika i to jest chore w tym aucie.
Zamieszczaj schematy dotyczące twojego auta a nie z VW to uzyskasz odpowiedzi , co do aktualizacji masz podana wersje jaka jest w sterowniku
...ale na zdjęciu nie jest mój sterownik.
...co do schematu, to myślałem, że to jakaś ogólna sztampa, nie wiedziałem, że to z VV.
Użytkownik Stefan2011 edytował ten post 02 listopada 2017 - 14:42
#37
Napisano 02 listopada 2017 - 15:19
Sterowniki padaj jak mrówki w kazdej marce i zarówno w dieslu jak i benzynie - tak to jest zrobione- zmęczenie termiczne zimno/ciepło i zaczynają się zimne luty , a potem to już z górki nigdy nie wiadomo co się upali lub siądzie .
#38
Napisano 02 listopada 2017 - 18:15

#39
Napisano 02 listopada 2017 - 18:25
Wiele razy już było pisane o usterce filtru w zbiorniczku wspomagania - a dokładnie jego zatkaniu czy tez niedrożności po zapchaniu i problemami z wyjącą pompa wspomagania - nie czytasz , a większość usterek jest opisana dokładnie .
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 02 listopada 2017 - 18:31
#40
Napisano 02 listopada 2017 - 18:57
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Regulator napięcia w PT'ku - rwania i wycie silnika przy klimatyzacji/ogrzewaniu![]() |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.SalanderOnly_* |
|
![]()
|
|
Pytanie na temat napięcia ładowania![]() |
Techniczny podstawowy | fotograf77 |
|
![]()
|
|
Ładowanie, regulator napięcia 2,2 crd |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.wptc_* |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych