Potrzebuje dawcy do mojego PT Cruisera z 2001 roku.
Silnik 2.0 benzyna... 141KM
Najlepiej z okolic Warszawy-Siedlec
Czekam jeszcze na potwierdzenie dokładnego oznaczenia.
proszę o informacje najlepiej na maila gimmickz małpa o2.pl
Napisano 26 października 2017 - 13:45
Potrzebuje dawcy do mojego PT Cruisera z 2001 roku.
Silnik 2.0 benzyna... 141KM
Najlepiej z okolic Warszawy-Siedlec
Czekam jeszcze na potwierdzenie dokładnego oznaczenia.
proszę o informacje najlepiej na maila gimmickz małpa o2.pl
Napisano 26 października 2017 - 13:59
ten rocznik to rarytas - za dobra jednostkę płaci sie do 2 tys zł za sam słupek bez osprzętu
Napisano 27 października 2017 - 08:02
ten rocznik to rarytas - za dobra jednostkę płaci sie do 2 tys zł za sam słupek bez osprzętu
Serio?? To oplaca mi sie bardziej atuo na czesci sprzedac? ;-)
Napisano 27 października 2017 - 08:23
Napisano 11 listopada 2017 - 23:15
Niestety taka prawda ..... naprawa silników 2000-2002 to tylko z sentymentu do auta , nie racjonalna cenowo do wartości samochodu .
Chyba ze robi sie wszystko samemu, przy cenie czesci nie jest tak strasznie.
Napisano 22 listopada 2017 - 22:16
Jest taki silnik na śląsku. W dobrym stanie , pali jeździ, nowy rozrząd . Jakbyś potrzebował wiecej info pisz
Napisano 22 listopada 2017 - 22:45
Chyba ze robi sie wszystko samemu, przy cenie czesci nie jest tak strasznie.
O czym my rozmawiamy co to dla ciebie znaczy remont silnika i co do tego silnika kupisz w kraju ?
, zrobić remont to kompletnie .
Podlicz szlif głowicy , wału , komplet panewek głownych , korbowodowych tuleje w blok , tłoki + pierścienie , zawory + kasatory i uszczelniacze uszczelki do kopletu + uszczelniacze , do kompletu rozrząd i spokojnie całego Pt kupisz , a jeszcze jak wyjdzie ze wałki rozrządu są wyklepane do już totalnie paranoja .
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 22 listopada 2017 - 22:46
Napisano 23 listopada 2017 - 08:43
Naprawa/przekładka słabo cenowo wychodzi , może jak chcesz zostać przy PT w małym koszcie , za 2000ke jest 1.6 do zabrania , wspomaganie tylko do ogarnięcia, a swojego na klamoty , poprzekładasz sobie to co u ciebie lepsze,silnik ładnie chodzi.
https://www.olx.pl/o...html#801d1f8034
Napisano 23 listopada 2017 - 12:45
O czym my rozmawiamy co to dla ciebie znaczy remont silnika i co do tego silnika kupisz w kraju ?
, zrobić remont to kompletnie .
Podlicz szlif głowicy , wału , komplet panewek głownych , korbowodowych tuleje w blok , tłoki + pierścienie , zawory + kasatory i uszczelniacze uszczelki do kopletu + uszczelniacze , do kompletu rozrząd i spokojnie całego Pt kupisz , a jeszcze jak wyjdzie ze wałki rozrządu są wyklepane do już totalnie paranoja .
jasne fakt, w moim przypadku mialem na mysli glownie gore, z blokiem cena rosnie diametralnie. tyle ze wciaz biorac pod uwage ze skladac i rozkladac bedziesz calosc samemu to mozna calkiem sporo zaosczedzic. w szczecinie za sama naprawe UPG krzycza nie raz 4000. ja z rozradem zamknalem sie w okolo 1200zl ale robocizna wlasna - nie kazdy moze. (walki i popychacze byly ok, uszczelnienia wszystkie i glowica)
Użytkownik Nexowski edytował ten post 23 listopada 2017 - 12:47
Napisano 23 listopada 2017 - 15:46
Miłosz .....
komplet uszczelek do góry silnika kosztuje 600zl
sruby do głowicy 120zł
dobra pompa wody130-180zl zależy od firmy
rolki 100-180zl zależy od firmy
pasek 50-80 zzalezy od firmy
napinacz 250-1250 zależy od firmy
szlif głowicy z testem szczelności 150-230 zł
do tego dochodzi jak dla siebie dokładne sprawdzenie zaworów jak sa wypalone ? a w każdym po 200tys są zmęczone - to wymiana na nowe i to samo z dotyczy w kwestii kasatorów hydraulicznych i wałków rozrządu
i to dopiero jest zrobiona góra
Napisano 24 listopada 2017 - 13:54
Miłosz .....
komplet uszczelek do góry silnika kosztuje 600zl
sruby do głowicy 120zł
dobra pompa wody130-180zl zależy od firmy
rolki 100-180zl zależy od firmy
pasek 50-80 zzalezy od firmy
napinacz 250-1250 zależy od firmy
szlif głowicy z testem szczelności 150-230 zł
do tego dochodzi jak dla siebie dokładne sprawdzenie zaworów jak sa wypalone ? a w każdym po 200tys są zmęczone - to wymiana na nowe i to samo z dotyczy w kwestii kasatorów hydraulicznych i wałków rozrządu
i to dopiero jest zrobiona góra
komplet uszczelek na gore glowicy az tyle? czy mowisz o oryginale? o ile dobrze pamietam to bylo max 300zl w moim przypadku, nie moge znalezc teraz faktury.
szlif po znajomosci wyniosl 60zl ze sprawdzeniem, zawory byly w dobrym stanie jak i gniazda pomimo LPG, wystarczylo podocierac, na wałkach nie było typowych oznak zużycia, więc zostawiłem.
Wszystko zalezy od przypadkui oczywiscie najlepiej zalozyc najgorszy scenariusz.
Pitki to stare auta, tu jakaolwiek grubsza naprawa przewyzszy nie raz wartosc auta, ot taki urok przy tych rocznikach moim zdaniem. Tyle ze pitek jeszcze drugie 10 lat przelata a chcialbym widziec najnowsze S'ki przepakowane elektronika za 15 lat.
Napisano 10 grudnia 2017 - 18:47
witam a ile jestes wstanie zapłacić za silnik 2.0 16v ECC z przebiegiem 91 tyś ??? okolice warszawy silnik jeszcze w samochodzie można odpalać pozdr.
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Kupię podciśnieniowy siłownik klap do 2.2 CRD |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | kozbi7 |
|
|
|
Kupię komplet foteli do polifta. |
Części do PT Cruisera | nero49 |
|
|
|
Kupię PT Cabrio po lifcie |
Zakup kontrolowany! | rafe1 |
|
|
|
Poduszki silniki. |
Techniczny podstawowy | kade |
|
|
|
Sprzedam Silnik 2.0 i czesci do niego |
Części do PT Cruisera | gtig60 |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych