Silnik pt cruisera
#1 Bezimienny Gość.Erha_*
Napisano 21 listopada 2017 - 20:28
#2
Napisano 21 listopada 2017 - 20:35
#3 Bezimienny Gość.Erha_*
Napisano 21 listopada 2017 - 20:38
#4
Napisano 21 listopada 2017 - 22:43
to są tylko słupy BMW 1;6 merol 2,2 crd
#5
Napisano 21 listopada 2017 - 23:24
2,0 to jednostka mitsubishi.
#6
Napisano 23 listopada 2017 - 23:37
#7 Bezimienny Gość.Kasa100_*
Napisano 25 listopada 2017 - 22:46
Słupek podejdzie od Neona II
Użytkownik Kasa100 edytował ten post 25 listopada 2017 - 22:48
#8
Napisano 19 kwietnia 2020 - 07:12
Często tu piszecie że silnik 2 0 jest z mitsubishi. Chrysler podaje kod tego silnika ECC, ale mitsubishi nie miało silnika z takim kodem. Może ktoś z Was zna orginalny kod tego silnika?
Wysłane z mojego BV7000 Pro przy użyciu Tapatalka
#9
Napisano 19 kwietnia 2020 - 19:24
Z Mitsubishi był 2,5 stosowany wStratusie i 3,0 stosowany w Voyagerze, 2,0 to silnik Chryslera
#10
Napisano 19 kwietnia 2020 - 19:41
Wysłane z mojego BV7000 Pro przy użyciu Tapatalka
#11
Napisano 23 kwietnia 2020 - 16:20
jedynie silnik 1.6 jest jednostką rovera i silnik 2.2 diesel jest mercedesa. Reszta to produkcje chryslera użyczane do różnych aut. Wejdź na Wikipedię tylko w wyszukiwarce wpisz pt cruiser USA. Wbije cię na stronę wikipedii, gdzie jest dużo więcej informacji na temat.Odgrzeję temat.
Często tu piszecie że silnik 2 0 jest z mitsubishi. Chrysler podaje kod tego silnika ECC, ale mitsubishi nie miało silnika z takim kodem. Może ktoś z Was zna orginalny kod tego silnika?
Wysłane z mojego BV7000 Pro przy użyciu Tapatalka
#12
Napisano 23 kwietnia 2020 - 18:50
Rzeczywiście 2.0 jest produkcji Chryslera. Wstawiany był i w mitsubishi. Pewien mechanik wspomniał mi kiedyś, że te silniki w Mitsubishi były bardzo podatne na modyfikacje. A wręcz były chyba wersje 2.0 z fabrycznym turbo
Applications:
- Chrysler PT Cruiser (non-US) (ECC)
- Dodge Avenger/Chrysler Sebring (1995–1999) (420A)
- Dodge Neon/Plymouth Neon (1995–1999) (ECC)
- Mitsubishi Eclipse/Eagle Talon (second generation, 1995–1999) (420A)
Niestety w eclipse montowanych było kilka modeli silników. I akurat ten chryslera miał najmniej KM.
- Eclipse: Podstawowa wersja, FWD wyposażone w 140 konny silnik 420A Chryslera, 2,0 l 16-zaworów
- Eclipse RS: Lepiej wyposażona wersja z napędem FWD, silnik 420A Chryslera 140 KM 2,0 l 16-zaworowy DOHC
- Eclipse GS: Wersja z napędem przednim, bogatsze wyposażenie, silnik 420A Chryslera 140 KM (wersja europejska: silnik 4G63 147KM) 2,0 l 16-zaworowy DOHC
- Eclipse GS Spyder: Kabriolet z napędem FWD, silnik Mitsubishi Sirius 4G64 170 KM 2,4 l 16-zaworowy SOHC
- Eclipse GS-T: Hardtop, FWD, turbodoładowany silnik Mitsubishi Sirius 4G63 212 KM 2,0 l 16-zaworowy DOHC
- Eclipse GS-T Spyder: Kabriolet z napędem FWD, turbodoładowany silnik Mitsubishi Sirius 4G63 210 KM 2,0 l 16-zaworowy DOHC
- Eclipse GSX: Napęd AWD, turbodoładowany silnik Mitsubishi 4G63 210 KM 2,0 l 16-zaworowy DOHC
Użytkownik grech78 edytował ten post 23 kwietnia 2020 - 19:18
#13
Napisano 27 kwietnia 2020 - 17:02
No aż takich optymistycznych wniosków to bym nie snuł. Moje 1.6 to też w mini Cooper s z kompresorem mega wypas... Ale jednak niby to samo wizualnie, a budowa inna. Pomijając fakt że praktycznie to ta sama jednostka, tylko z inną kompresją to tak w rzeczywistości. Inne tłoki, a co najbardziej istotne to inna magistrala olejowa. Przede wszystkim nastrzyk oleju na tłoki od spodu. Temat nie do przeskoczenia w dodaniu kompresora do zwykłego 1.6 i nawet odprężeniu jego. Ale jest możliwy SWAP 1.6 compresor z mini, no tylko dosyć duże koszta , plus jeszcze modyfikacja tej jednostki... Ale można na seryjnym o 260 koni zrobić, a po modyfikacjach nawet pod 300 plus.a w ekstremalnych wypadkach , bez rządnych ograniczen
No aż takich optymistycznych wniosków to bym nie snuł. Moje 1.6 to też w mini Cooper s z kompresorem mega wypas... Ale jednak niby to samo wizualnie, a budowa inna. Pomijając fakt że praktycznie to ta sama jednostka, tylko z inną kompresją to tak w rzeczywistości. Inne tłoki, a co najbardziej istotne to inna magistrala olejowa. Przede wszystkim nastrzyk oleju na tłoki od spodu. Temat nie do przeskoczenia w dodaniu kompresora do zwykłego 1.6 i nawet odprężeniu jego. Ale jest możliwy SWAP 1.6 compresor z mini, no tylko dosyć duże koszta , plus jeszcze modyfikacja tej jednostki... Ale można na seryjnym o 260 koni zrobić, a po modyfikacjach nawet pod 300 plus.a w ekstremalnych wypadkach , bez rządnych ograniczen
#14
Napisano 30 kwietnia 2020 - 15:17
No aż takich optymistycznych wniosków to bym nie snuł. Moje 1.6 to też w mini Cooper s z kompresorem mega wypas... Ale jednak niby to samo wizualnie, a budowa inna. Pomijając fakt że praktycznie to ta sama jednostka, tylko z inną kompresją to tak w rzeczywistości. Inne tłoki, a co najbardziej istotne to inna magistrala olejowa. Przede wszystkim nastrzyk oleju na tłoki od spodu. Temat nie do przeskoczenia w dodaniu kompresora do zwykłego 1.6 i nawet odprężeniu jego. Ale jest możliwy SWAP 1.6 compresor z mini, no tylko dosyć duże koszta , plus jeszcze modyfikacja tej jednostki... Ale można na seryjnym o 260 koni zrobić, a po modyfikacjach nawet pod 300 plus.a w ekstremalnych wypadkach , bez rządnych ograniczen
Stare przysłowie powiada, " Z gówna bata nie ukręcisz".... i tego się trzymajmy.
#15
Napisano 30 kwietnia 2020 - 17:32
Stare przysłowie powiada, " Z gówna bata nie ukręcisz".... i tego się trzymajmy.
No niestety, wśród posiadaczy Mitsubishi silni 420a ma bardzo kiepskie opinie.
#16
Napisano 02 maja 2020 - 16:07
#17
Napisano 11 maja 2020 - 19:04
są one dość obficie studzone paliwem.Nie słyszałem o takiej metodzie - ale całe życie człowiek się uczy..... Co do silników - ostatni raz - 2.2 crd - mercedes, 2,0; 2,4 to produkt chryslera po dawnej kooperacji z mitsubischi, faktycznie w neonie od 2001 roku jest podobny. Blok może się różnic drobnymi szczegółami - na przykład nadwyżka lub brak otworów montażowych. Silnik 1,6 - to produkt z mini (bmw) ale tez pracuje w fiacie tipo i reszcie fiatów 1.6 - w lekko zmienionej formie. Przypuszczam, że blok jest wciąż ten sam. Co do silników mitsubischi przed pitim - czyli tych znanych z mitsubischi eclipse (chrysler talon, voyager 2,4, stratus 2.0, 2.4) różnią się wieloma rozwiązaniami od silnika z piti - na przykład w 16 zaworowych zespoły wałków wyrównowazających pędzonych łańcuszkiem. Tak więc pomimo podobienstwa w wyglądzie zewnętrznym to nie sa silniki mitsubischi ze starszych modeli. Choć filozofia konstrukcji wciąż ta sama. Zreszta co innego można wymyślic w silniku DOHC???
#18
Napisano 16 maja 2020 - 21:24
#19
Napisano 16 maja 2020 - 21:55
W MB Vito.
#20
Napisano 18 maja 2020 - 17:22
c klasie, e klasie to 2,2 cdiW MB Vito.
c klasie, e klasie to 2,2 cdiW MB Vito.
c klasie, e klasie to 2,2 cdiW MB Vito.
c klasie, e klasie to 2,2 cdiW MB Vito.
c klasie, e klasie to 2,2 cdiW MB Vito.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Poduszki silniki. |
Techniczny podstawowy | kade |
|
|
|
Sprzedam Silnik 2.0 i czesci do niego |
Części do PT Cruisera | gtig60 |
|
|
|
zachowanie się wskazówki temperatury silnika |
Techniczny podstawowy | romanikxxl |
|
|
|
SWAP silnika z 2.0 na 2.4 |
Modyfikujemy | Bezimienny Gość.Szymek_* |
|
|
|
Silnik wentylatorasilnik wentylator OEM |
Techniczny podstawowy | Szymek_T |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych