Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Silnik pt cruisera


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.Erha_*

Bezimienny Gość.Erha_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 21 listopada 2017 - 20:28

Witam, mam takie pytanko jaki silnik jest w pt cruiser 2.0 benzyna automat. W sensie z jakiego samochodu można dopasować, w jakim samochodzie jest identyczny silnik. Pozdrawiam.

#2 bartek_sz3

bartek_sz3

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5 823
  • Dołączył:  25 lip 2011
  • Rok Produkcji:2001i 2013
  • Silnik:2.0M. 3.6vvt
  • Imię:Bartek i Monika
  • Skąd::TarnowoPodgórne
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 21 listopada 2017 - 20:35

Neon ma podobny silnik sam słupek jak się nie mylę

#3 Bezimienny Gość.Erha_*

Bezimienny Gość.Erha_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 21 listopada 2017 - 20:38

Przed liftem

#4 chromek 1

chromek 1

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5 177
  • Dołączył:  13 lip 2013
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD M
  • Imię:Krzysztof
  • Skąd::Zabrze
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 21 listopada 2017 - 22:43

to są tylko słupy BMW 1;6 merol 2,2 crd



#5 MirekP

MirekP

    Zwolennik

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 443
  • Dołączył:  23 sty 2013
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0 A Gaz
  • Imię:Mirosław

Napisano 21 listopada 2017 - 23:24

2,0 to jednostka mitsubishi.



#6 Stefan2011

Stefan2011

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 899
  • Dołączył:  24 sie 2012
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:1.6 16V Manual
  • Imię:Stefan
  • Skąd::Jelenia Góra
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 23 listopada 2017 - 23:37

Ja po ostatniej walce z awariami zastanawiałem się nad kupnem zapasowego Pitka tylko nie miałbym, gdzie go trzymać.

#7 Bezimienny Gość.Kasa100_*

Bezimienny Gość.Kasa100_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 25 listopada 2017 - 22:46

Słupek podejdzie od Neona II 


Użytkownik Kasa100 edytował ten post 25 listopada 2017 - 22:48


#8 grech78

grech78

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 52
  • Dołączył:  18 kwi 2018
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,0 M
  • Imię:Grzegorz
  • Skąd::Białystok
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 19 kwietnia 2020 - 07:12

Odgrzeję temat.
Często tu piszecie że silnik 2 0 jest z mitsubishi. Chrysler podaje kod tego silnika ECC, ale mitsubishi nie miało silnika z takim kodem. Może ktoś z Was zna orginalny kod tego silnika?

Wysłane z mojego BV7000 Pro przy użyciu Tapatalka

#9 cyborg

cyborg

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 354
  • Dołączył:  07 maj 2019
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2,0 LPG
  • Imię:Dawid
  • Skąd::Brodnica
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 19 kwietnia 2020 - 19:24

Z Mitsubishi był 2,5 stosowany wStratusie i 3,0 stosowany w Voyagerze, 2,0 to silnik Chryslera



#10 grech78

grech78

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 52
  • Dołączył:  18 kwi 2018
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,0 M
  • Imię:Grzegorz
  • Skąd::Białystok
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 19 kwietnia 2020 - 19:41

A 2 0 to nie jest 4g63t mitsubishi?

Wysłane z mojego BV7000 Pro przy użyciu Tapatalka

#11 steryd

steryd

    PT PRO

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 661
  • Dołączył:  22 sie 2018
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:1.6 m
  • Imię:maciej
  • Skąd::Łódź
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 23 kwietnia 2020 - 16:20

Odgrzeję temat.
Często tu piszecie że silnik 2 0 jest z mitsubishi. Chrysler podaje kod tego silnika ECC, ale mitsubishi nie miało silnika z takim kodem. Może ktoś z Was zna orginalny kod tego silnika?

Wysłane z mojego BV7000 Pro przy użyciu Tapatalka

jedynie silnik 1.6 jest jednostką rovera i silnik 2.2 diesel jest mercedesa. Reszta to produkcje chryslera użyczane do różnych aut. Wejdź na Wikipedię tylko w wyszukiwarce wpisz pt cruiser USA. Wbije cię na stronę wikipedii, gdzie jest dużo więcej informacji na temat.

#12 grech78

grech78

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 52
  • Dołączył:  18 kwi 2018
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,0 M
  • Imię:Grzegorz
  • Skąd::Białystok
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 23 kwietnia 2020 - 18:50

Rzeczywiście 2.0 jest produkcji Chryslera. Wstawiany był i w mitsubishi. Pewien mechanik wspomniał mi kiedyś, że te silniki w Mitsubishi były bardzo podatne na modyfikacje. A wręcz były chyba wersje 2.0 z fabrycznym turbo

 

Applications:

 

Niestety w eclipse montowanych było kilka modeli silników. I akurat ten chryslera miał najmniej KM.

  • Eclipse: Podstawowa wersja, FWD wyposażone w 140 konny silnik 420A Chryslera, 2,0 l 16-zaworów
  • Eclipse RS: Lepiej wyposażona wersja z napędem FWD, silnik 420A Chryslera 140 KM 2,0 l 16-zaworowy DOHC
  • Eclipse GS: Wersja z napędem przednim, bogatsze wyposażenie, silnik 420A Chryslera 140 KM (wersja europejska: silnik 4G63 147KM) 2,0 l 16-zaworowy DOHC
  • Eclipse GS Spyder: Kabriolet z napędem FWD, silnik Mitsubishi Sirius 4G64 170 KM 2,4 l 16-zaworowy SOHC
  • Eclipse GS-T: Hardtop, FWD, turbodoładowany silnik Mitsubishi Sirius 4G63 212 KM 2,0 l 16-zaworowy DOHC
  • Eclipse GS-T Spyder: Kabriolet z napędem FWD, turbodoładowany silnik Mitsubishi Sirius 4G63 210 KM 2,0 l 16-zaworowy DOHC
  • Eclipse GSX: Napęd AWD, turbodoładowany silnik Mitsubishi 4G63 210 KM 2,0 l 16-zaworowy DOHC

Użytkownik grech78 edytował ten post 23 kwietnia 2020 - 19:18


#13 steryd

steryd

    PT PRO

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 661
  • Dołączył:  22 sie 2018
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:1.6 m
  • Imię:maciej
  • Skąd::Łódź
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 kwietnia 2020 - 17:02

No aż takich optymistycznych wniosków to bym nie snuł. Moje 1.6 to też w mini Cooper s z kompresorem mega wypas... Ale jednak niby to samo wizualnie, a budowa inna. Pomijając fakt że praktycznie to ta sama jednostka, tylko z inną kompresją to tak w rzeczywistości. Inne tłoki, a co najbardziej istotne to inna magistrala olejowa. Przede wszystkim nastrzyk oleju na tłoki od spodu. Temat nie do przeskoczenia w dodaniu kompresora do zwykłego 1.6 i nawet odprężeniu jego. Ale jest możliwy SWAP 1.6 compresor z mini, no tylko dosyć duże koszta , plus jeszcze modyfikacja tej jednostki... Ale można na seryjnym o 260 koni zrobić, a po modyfikacjach nawet pod 300 plus.a w ekstremalnych wypadkach , bez rządnych ograniczen

No aż takich optymistycznych wniosków to bym nie snuł. Moje 1.6 to też w mini Cooper s z kompresorem mega wypas... Ale jednak niby to samo wizualnie, a budowa inna. Pomijając fakt że praktycznie to ta sama jednostka, tylko z inną kompresją to tak w rzeczywistości. Inne tłoki, a co najbardziej istotne to inna magistrala olejowa. Przede wszystkim nastrzyk oleju na tłoki od spodu. Temat nie do przeskoczenia w dodaniu kompresora do zwykłego 1.6 i nawet odprężeniu jego. Ale jest możliwy SWAP 1.6 compresor z mini, no tylko dosyć duże koszta , plus jeszcze modyfikacja tej jednostki... Ale można na seryjnym o 260 koni zrobić, a po modyfikacjach nawet pod 300 plus.a w ekstremalnych wypadkach , bez rządnych ograniczen


No aż takich optymistycznych wniosków to bym nie snuł. Moje 1.6 to też w mini Cooper s z kompresorem mega wypas... Ale jednak niby to samo wizualnie, a budowa inna. Pomijając fakt że praktycznie to ta sama jednostka, tylko z inną kompresją to tak w rzeczywistości. Inne tłoki, a co najbardziej istotne to inna magistrala olejowa. Przede wszystkim nastrzyk oleju na tłoki od spodu. Temat nie do przeskoczenia w dodaniu kompresora do zwykłego 1.6 i nawet odprężeniu jego. Ale jest możliwy SWAP 1.6 compresor z mini, no tylko dosyć duże koszta , plus jeszcze modyfikacja tej jednostki... Ale można na seryjnym o 260 koni zrobić, a po modyfikacjach nawet pod 300 plus.a w ekstremalnych wypadkach , bez rządnych ograniczen



#14 Vampir_Va

Vampir_Va

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 278
  • Dołączył:  06 lut 2019
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.4 GT
  • Imię:Artur
  • Skąd::Piła
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 30 kwietnia 2020 - 15:17

No aż takich optymistycznych wniosków to bym nie snuł. Moje 1.6 to też w mini Cooper s z kompresorem mega wypas... Ale jednak niby to samo wizualnie, a budowa inna. Pomijając fakt że praktycznie to ta sama jednostka, tylko z inną kompresją to tak w rzeczywistości. Inne tłoki, a co najbardziej istotne to inna magistrala olejowa. Przede wszystkim nastrzyk oleju na tłoki od spodu. Temat nie do przeskoczenia w dodaniu kompresora do zwykłego 1.6 i nawet odprężeniu jego. Ale jest możliwy SWAP 1.6 compresor z mini, no tylko dosyć duże koszta , plus jeszcze modyfikacja tej jednostki... Ale można na seryjnym o 260 koni zrobić, a po modyfikacjach nawet pod 300 plus.a w ekstremalnych wypadkach , bez rządnych ograniczen

Stare przysłowie powiada, " Z gówna bata nie ukręcisz".... i tego się trzymajmy. :d



#15 grech78

grech78

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 52
  • Dołączył:  18 kwi 2018
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,0 M
  • Imię:Grzegorz
  • Skąd::Białystok
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 30 kwietnia 2020 - 17:32

Stare przysłowie powiada, " Z gówna bata nie ukręcisz".... i tego się trzymajmy. :d

No niestety, wśród posiadaczy Mitsubishi silni 420a ma bardzo kiepskie opinie. 



#16 steryd

steryd

    PT PRO

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 661
  • Dołączył:  22 sie 2018
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:1.6 m
  • Imię:maciej
  • Skąd::Łódź
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 02 maja 2020 - 16:07

Ale jest jedna cecha która łączy te silniki w jedność. Tak 2.0 z Mitsubishi, jak i 1.6 z mini. Apetyt na paliwo, tym bardziej że żeby obniżyć temperaturę i chęć przegrzewania się, a co za tym idzie najczęściej awaria uszczelki pod głowicą, są one dość obficie studzone paliwem.

#17 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6 791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 11 maja 2020 - 19:04

są one dość obficie studzone paliwem.
 Nie słyszałem o takiej metodzie - ale całe życie człowiek się uczy..... Co do silników - ostatni raz - 2.2 crd - mercedes, 2,0; 2,4 to produkt chryslera po dawnej kooperacji z mitsubischi, faktycznie w neonie od 2001 roku jest podobny. Blok może się różnic drobnymi szczegółami - na przykład nadwyżka lub brak otworów montażowych. Silnik 1,6 - to produkt z mini (bmw) ale tez pracuje w fiacie tipo i reszcie fiatów 1.6 - w lekko zmienionej formie. Przypuszczam, że blok jest wciąż ten sam. Co do silników mitsubischi przed pitim - czyli tych znanych z mitsubischi eclipse (chrysler talon, voyager 2,4, stratus 2.0, 2.4) różnią się wieloma rozwiązaniami od silnika z piti - na przykład w 16 zaworowych zespoły wałków wyrównowazających pędzonych łańcuszkiem. Tak więc pomimo podobienstwa w wyglądzie zewnętrznym to nie sa silniki mitsubischi ze starszych modeli. Choć filozofia konstrukcji wciąż ta sama. Zreszta co innego można wymyślic w silniku DOHC???

#18 Stach

Stach

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 289
  • Dołączył:  20 kwi 2019
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2 M
  • Imię:Stach
  • Skąd::Łódź
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 16 maja 2020 - 21:24

A w jakich samochodach jeździł silnik jak w 2.2 crd?

#19 andmis

andmis

    VIP

  • Moderator
  •      
  • Posty: 5 035
  • Dołączył:  19 wrz 2010
  • Rok Produkcji:2003 LTD
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::DOA
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 16 maja 2020 - 21:55

W MB Vito.



#20 steryd

steryd

    PT PRO

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 661
  • Dołączył:  22 sie 2018
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:1.6 m
  • Imię:maciej
  • Skąd::Łódź
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 18 maja 2020 - 17:22

W MB Vito.

c klasie, e klasie to 2,2 cdi

W MB Vito.

c klasie, e klasie to 2,2 cdi

W MB Vito.

c klasie, e klasie to 2,2 cdi

W MB Vito.

c klasie, e klasie to 2,2 cdi

W MB Vito.

c klasie, e klasie to 2,2 cdi





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych