Witam wszystkich,mam problem z odpaleniem pitka przy minusowych temperaturach.Akumulator kręci,filtr wymieniony,świece żarowe i wtryski przejrzane wszystko ok,pompka podaje ale jak tylko temp spadnie do -1-2,nie odpala a kręci jak oszalały!!??Może macie koledzy jakieś pomysły bo jestem głupi.(Jestem tu nowy więc za wszystkie błędy sory)Pitek stwierdził że ma to w D.w zime nie jeżdze!!!!

problem z odpalaniem przy - temp.
#1
Bezimienny Gość.Mcgregor_*
Napisano 22 January 2018 - 17:14
#2
Napisano 22 January 2018 - 17:44
Witam wszystkich,mam problem z odpaleniem pitka przy minusowych temperaturach.Akumulator kręci,filtr wymieniony,świece żarowe i wtryski przejrzane wszystko ok,pompka podaje ale jak tylko temp spadnie do -1-2,nie odpala a kręci jak oszalały!!??Może macie koledzy jakieś pomysły bo jestem głupi.(Jestem tu nowy więc za wszystkie błędy sory)Pitek stwierdził że ma to w D.w zime nie jeżdze!!!!
To znaczy że , jeśli temperatura otoczenia jest 0 lub +1 to odpala ????
#3
Bezimienny Gość.Mcgregor_*
Napisano 22 January 2018 - 17:50
przy zerze są pewne problemy przy dodatniej jest ok ( na plaka odpalił)
#4
Napisano 22 January 2018 - 17:51
przy zerze są pewne problemy przy dodatniej jest ok ( na plaka odpalił)
Jedyne co przychodzi mi na myśl to woda w filtrze paliwa....
#5
Bezimienny Gość.Mcgregor_*
Napisano 22 January 2018 - 17:55
filtr wymieniony na nowy ??? mechanior drapie się po głowie i sugeruje oczekiwanie na odwilż
#6
Napisano 22 January 2018 - 18:10
filtr wymieniony na nowy ??? mechanior drapie się po głowie i sugeruje oczekiwanie na odwilż
![]()
![]()
No to widocznie masz limitowaną wersję Pitka .....PUSTYNNY GRZMOT ....One jeżdżą tylko w pełnym słońcu i przy wysokich temperaturach ....chociaż nie jestem pewien czy ta wyjątkowość Cię pocieszy
A tak na poważnie....może paliwo jest kiepskiej jakości ????
#7
Napisano 22 January 2018 - 18:21
Poszukaj innego mechanika i niech poprawnie sprawdzi układ zasilający paliwo bo tu jest usterka - masz rozszczelnioną pompę wysokiego ciśnienia albo uszkodzone wtryskiwacze lub zawór regulacji ciśnienia na szynie .To prosta usterka wystarczy tylko podłączyć tester i sprawdzić jakie ciśnienie jest na szynie w czasie rozruchu jak kręcisz --- musi być min 290 bar aby odpalił PT
#8
Bezimienny Gość.Mcgregor_*
Napisano 24 January 2018 - 18:49
ciśnienie ok mechanik też bez zarzutu nie zmanierowany walczymy dalej
#9
Napisano 24 January 2018 - 19:32
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 24 January 2018 - 19:33
#10
Bezimienny Gość.Mcgregor_*
Napisano 01 February 2018 - 07:56
"PUSTYNNY GRZMOT " na razie śmiga diagnoza żadna,niby wszystko jest ok.przy następnych problemach zmienię mechanika.
#11
Bezimienny Gość.Mcgregor_*
Napisano 08 February 2018 - 17:00
wczoraj przy -9 znowu porażka.Po zaciągnięciu języka zmieniłem mechanika ale chyba trafiłem jeszcze gorzej,ten stwierdził brak kompresji na zimnym silniku.Nie rozumiem na zimnym nie ma a na ciepłym jest.Jutro zabieram pitka Szukamy kogoś innego.Dostałem też sugestię że może oringi na pompie wody.
#12
Napisano 08 February 2018 - 17:24
Jak nie dasz rady naprawić to podrzuć auto na 2-3 dni abym mógł je sprawdzić po nocy na testerze .
#13
Bezimienny Gość.Mcgregor_*
Napisano 08 February 2018 - 17:29
Ok.Dzieki andreeas do płocka blisko,dam znać co dalej
#14
Napisano 15 February 2018 - 21:33
miąłem podobne objawy. Wymieniłem świece żarowe (jedna stawiała opór) potem akumulator i na końcu uszczelniłem pompę. Teraz pali bez zarzutu.
#15
Bezimienny Gość.Mcgregor_*
Napisano 18 February 2018 - 13:04
Mechanik zmieniony miało być OK. wiec pitek z synem wyruszyli w góry,niestety dziś rano bez plaka nie dało rady.Jednak po powrocie za tydz.będę musiał się uśmiechnąć do Andreasa,bo niedługo koszty dziwnych napraw przerosną wartość pitka!!
#16
Napisano 18 February 2018 - 19:16
#17
Napisano 18 February 2018 - 19:23
Marcin wkujcie sobie to do głowy - podstawa odpalania diesla do sprawny , umożliwiający szybie obroty silnika w czasie rozruchu akumulator - inaczej nigdy pompa nie nabije ciśnienia do otwarcia wtryskiwaczy .
#18
Napisano 18 February 2018 - 20:09
Wbiłem. Jutro zamawiam nowy akumulator. Dosadnie i skutecznie AndrzejuMarcin wkujcie sobie to do głowy - podstawa odpalania diesla do sprawny , umożliwiający szybie obroty silnika w czasie rozruchu akumulator - inaczej nigdy pompa nie nabije ciśnienia do otwarcia wtryskiwaczy .


#19
Napisano 18 February 2018 - 20:11
#20
Napisano 18 February 2018 - 20:26
No właśnie czytałem. Ktoś kiedyś miał fantazję albo dostał w dobrej cenieOptima blu jest do Łodzi i jachtów - nie powinna być stosowana w aucie

Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Przyszła wiosna do pitka |
Moje auto | suchy |
|
![]()
|
|
Światła stop - problem. |
Techniczny podstawowy | nero49 |
|
![]()
|
|
Problem z radiem |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.handokan_* |
|
![]()
|
|
Spadanie obrotów na D i przerywanie zapłonu na postoju, przy wrzuceniu na N Lub P problem ustaje |
Techniczny podstawowy | lowermann |
|
![]()
|
|
Problem z CD |
Techniczny podstawowy | Patka |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych