Po wizycie w warsztacie. Nie jest źle. Olej nowiutki w nim pływa, zespół napędowy w dobrym stanie, niczego nie wymaga 
Zrobili:
1. wymiana wszystkich piór wycieraczek
2. wymiana oleju
3. filtr powietrza.
Co trzeba:
1. łączniki stabilizatora przód
2. przekładnia kierownicza (mówił o luzach tylko, więc niekoniecznie wymiana chyba)
3. tylny silniczek wycieraczki
4. szpilka do przedniego lewego koła
5. nakrętka do lewego tylnego koła
6. prawa tylna tuleja wahacza
7. wkład lusterka lewa strona
I tyle do zrobienia. Później tylko pranie samochodu w car spa, a przed zlotem może mu całkowity refurbish zrobię jak mnie stać będzie
Chyba trafiłem niezłe autko! Te części, co radzicie? Używki czy szukać nowych? Muszę jeszcze zregenerować klosze lamp, bo są matowe - też nie wiem, czy nie lepiej poszukać używek 
Użytkownik tamlinek edytował ten post 07 February 2018 - 13:54