P0683 Kontrola modułu świecy błąd obwodu komunikacyjnego ECM

Napisano 02 May 2018 - 18:59
Napisano 02 May 2018 - 19:25
Andrzej jak rozumieć ten błąd P0683 - nie jest on spowodowany pierwszym P0299
błąd P0299 był oznaczony jako obecny
błąd P0683 jako w oczekiwaniu
Napisano 02 May 2018 - 19:29
Napisano 02 May 2018 - 20:39
Dzięki za podpowiedzi
Napisano 03 May 2018 - 17:35
Dzisiaj po podniesieniu maski i braku osłony silnika jak nachyliłem się aby zobaczyć turbinę przy pracującym silniku w granicach 2000 obr.
poczułem nieprzyjemne pieczenie w oczy. Prawdopodobnie opary lub spaliny. Tylko nie wiem dlaczego. Poprzednio tego nie obserwowałem.
Napisano 04 May 2018 - 18:58
cd.
i coraz bliżej domu. Bardzo duże prawdopodobieństwo, że awarii uległa turbina - tylko 1,2 - 1,3 bara przy 2700-3000 obr, może nie sama turbosprężarka a jej sterownik. Ruch cięgna sterującego geometrią turbiny w zakresie do 3000 to zaledwie ok 1 cm. Manualnie, ręcznie nie byłem wstanie ruszyć cięgnem. Może tak ma być po zamontowaniu. Niecały miesiąc temu wymieniałem właśnie sterownik w C-max tu turbina z kolei przeładowywała. Winowajcą był sterownik. Pracował skokami. Zakładany po regeneracji w palcach płynnie można było ruszać.
Może jakieś namiary na sterowniki do 2.2 150KM.
Napisano 05 May 2018 - 09:43
manualnie sprawdzono działanie zmiennej geometrii, pracuje bardzo lekko w pełnym zakresie, w skrajnych położeniach cięgna słyszalne puknięcie prawdopodobnie o blokadę.
pozostaje do sprawdzenia sterownik turbiny oraz czujnik ciśnienia doładowania - brak na podmianę
Napisano 05 May 2018 - 13:13
Sterownik turbiny działa chyba prawidłowo? - po wykasowaniu błędu turbina pompuje do 2.2 bara przy obrotach w granicach 2300/2600
Może głupieje gdy dostanie temperatury.
Użytkownik szyk60zt edytował ten post 05 May 2018 - 13:19
Napisano 05 May 2018 - 13:16
to szukaj dziury w układzie ruru doładowania i zacznij od ponownego umocowania tłumika szmerów przy turbinie i sprawdzenia oringu .
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 05 May 2018 - 13:17
Napisano 11 May 2018 - 05:31
Napisano 11 May 2018 - 05:57
Napisano 11 May 2018 - 08:27
Napisano 16 January 2021 - 13:07
Napisano 16 January 2021 - 13:26
Zdzisław komputer do podłączenia i sprawdzenie parametrów P0299 - czyli faktycznego ciśnienia w układzie doładowania , czy problem od nieszczelności w układzie czy tez usterka związana z usterka czujnika lub turbiny .
Co do P0683 - moduł do wymiany po wcześniejszym sprawdzeniu instalacji i sterownika silnika oraz świec żarowych .
Napisano 20 January 2021 - 15:55
Przez ostatni mroźny weekend CRD odpalał jak nigdy wcześniej po całym dniu i nocy. Andrzej w którym miejscu najczęściej w polifcie pada wiązka. Pytam dlatego,że w poniedziałek rano podczas jazdy po ok. godzinie na chwilę licznik zapalił się jak choinka i od tamtego momentu wszystko działa. Dalej zostaje błąd P0683.
Napisano 29 January 2021 - 13:48
Napisano 10 February 2021 - 12:49
Dziwne. Przeprowadzony ponownie test na serwisowym komputerze nie wykazał tego błędu. Wykazał - odłączone radio fabryczne (ok) jest inne oraz - nieprawidłowości z tylnymi prawymi drzwiami (ok) nie działa prawidłowo zamek. Dokładnie danych nie pamiętam gdyż nie byłem obecny przy testowaniu. Odbierając samochód od pracownika - tyle mi przekazano. Jest zimno i nie chce mi się ich teraz rozbierać. Garaż zajęło cabrio. Podłączony ELM też nie wykazał błędów w układzie silnika.
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Piorunek |
Techniczny podstawowy | pitkowechucherko |
|
![]()
|
|
Kupię pilnie króciec pompy wody do CRD 2,2 |
Części do PT Cruisera | kozbi7 |
|
![]()
|
|
Światła stop - problem. |
Techniczny podstawowy | nero49 |
|
![]()
|
|
Sprzedam PT Cruisera 2.2 CRD 2006 polift na części |
Chrysler PT Cruiser | Witek68 |
|
![]()
|
|
Problem z radiem |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.handokan_* |
|
![]()
|
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych