Zbyt powoli spadają obroty przy zmianie biegów
#1
Napisano 16 czerwca 2018 - 20:17
#2
Napisano 17 czerwca 2018 - 09:08
wymień czujnik wspomagania układu kierowniczego
#3
Napisano 17 czerwca 2018 - 18:10
WitamPowoli spadają obroty przy zmianie biegów. Czy wie ktoś przez co mogą być takie objawy.
Co to znaczy powoli czy Pt gaśnie podczas manewrowania np. na parkingu
#4
Napisano 17 czerwca 2018 - 18:22
Witam Co to znaczy powoli czy Pt gaśnie podczas manewrowania np. na parkingu
nie udawaj Greka co pierwszy raz PT jeżdzisz : wrzucasz z 2 na 3 lub odwrotnie a obrotomierz stoi na 2200-2500 obrotów i nie ma chęci spaść , standartowa przypadłość przy usterce czujnika układu wspmagania
#5
Napisano 17 czerwca 2018 - 18:26
#6 Bezimienny Gość.Szymek_*
Napisano 23 czerwca 2018 - 15:41
#7
Napisano 23 czerwca 2018 - 16:24
WitamZawór odmy do sprawdzenia, u mnie było to samo, odma zmieniona i po wciśnięciu sprzegła i zwolnieniu gazu obroty opadają momentalnie
Przyczyn zachowania się może być kilka. Na pewno to jedna z nich. Nie odzywam się i czekam na przyczynę rozwiązania. Bo moim skromnym zdaniem to nie jest czujnik ciśnienia oleju w układzie wspomagania. A kolega jest bardzo skromny w podaniu objawów i ciężko wróżyć.
Użytkownik bigmeen edytował ten post 23 czerwca 2018 - 16:29
#8
Napisano 24 czerwca 2018 - 09:03
sprawdze po niedzieli
#9
Napisano 04 lipca 2018 - 14:22
#10
Napisano 06 lipca 2018 - 14:42
Witam...ja takie zjawiska miewałem przy piorunie.
W 2,0 nie ma pioruna.
#11
Napisano 06 lipca 2018 - 21:44
Witam
W 2,0 nie ma pioruna.
...teraz już wiem.
#12
Napisano 17 lipca 2020 - 17:36
Wątek stary ale może komuś przydadzą się te informacje. Miałem podobne objawy. Zaznaczam że auto zachowywało się tak tylko przy włączonej klimatyzacji. Wyglądało to tak. Ruszam na 1 biegu, przy obrotach około 2 tys. zdejmuję nogę z gazu i wciskam sprzęgło, wrzucam 2 bieg a tu obroty niewiele się zmniejszyły. Czekam z wciśniętym sprzęgłem, obroty powoli się zmniejszają, dopiero po około 2 lub 3 sekundach obroty są na takim poziomie że można powoli puszczać sprzęgło. Na wyższych biegach było to trochę mniej odczuwalne. Żeby nie stracić kontroli nad autem klimatyzację włączałem sobie tylko kiedy stałem na światłach a kiedy miałem ruszać wyłączałem ją. Dodam że po włączeniu klimatyzacji zawsze był odczuwalny spadek mocy i np. przy ruszaniu trzeba było bardziej niż zwylke przygazować aby silnik nie zgasł. Po regeneracji pompy wtryskowej te objawy ustąpiły.
#13
Napisano 17 lipca 2020 - 19:22
Wątek stary ale może komuś przydadzą się te informacje. Miałem podobne objawy. Zaznaczam że auto zachowywało się tak tylko przy włączonej klimatyzacji. Wyglądało to tak. Ruszam na 1 biegu, przy obrotach około 2 tys. zdejmuję nogę z gazu i wciskam sprzęgło, wrzucam 2 bieg a tu obroty niewiele się zmniejszyły. Czekam z wciśniętym sprzęgłem, obroty powoli się zmniejszają, dopiero po około 2 lub 3 sekundach obroty są na takim poziomie że można powoli puszczać sprzęgło. Na wyższych biegach było to trochę mniej odczuwalne. Żeby nie stracić kontroli nad autem klimatyzację włączałem sobie tylko kiedy stałem na światłach a kiedy miałem ruszać wyłączałem ją. Dodam że po włączeniu klimatyzacji zawsze był odczuwalny spadek mocy i np. przy ruszaniu trzeba było bardziej niż zwylke przygazować aby silnik nie zgasł. Po regeneracji pompy wtryskowej te objawy ustąpiły.
Zbyszku przy crd ten problem to 1/10000 przypadków i raczej nie trafiał się na forum - problem obrotów dotyczył zawsze benzyny , prócz tego nie do końca jestem przekonany o 100% trafnej diagnozie - dlaczego ? pompa nie ma czujników i nie monitoruje systemu robi to listwa paliwowa na której są dwa czujniki ciśnienia i zawór regulacji paliwa : nawet przy delikatnie uszkodzonej pompie paliwa jest problem z rozruchem i nierównomierną pracą silnika oraz mała moc wyraznie odczuwalna podczas pracy silnika - więć nie dotyczy to tylko klimatyzacji a ogólnej pracy auta .
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 17 lipca 2020 - 19:28
#14
Napisano 18 lipca 2020 - 12:22
To tylko spostrzeżenia zwykłego użytkownika a nie diagnoza i w dodatku jednak chybione bo po dzisiejszym dokładnym sprawdzeniu okazuje się że ten efekt nadal występuje. Po prostu sprężarka klimatyzacji rzadziej się włączała stąd wrażenie że efekt ustąpił. Jak będą większe upały i korki w godzinach szczytu to nie da się tego niezauważyć. Wiem że komputer przy włączonej sprężarce kompensuje większe obciążenie wprowadzając korekty w pracy silnika i może tak ma być. A może jest to tylko moje odczucie bo jestem przyzwyczajony do jazdy na obrotach nie przekraczających 2 tys. ?
#15
Napisano 18 lipca 2020 - 15:32
#16
Napisano 20 lipca 2020 - 17:08
Nie jestem doctorem i nie chciałbym podsuwać ślepych diagnoz, jednak podobne objawy, pomijając klimę, miałem w innym aucie. Wówczas dotyczyły przepustnicy.
#17
Napisano 20 lipca 2020 - 17:34
- Talentos lubi to
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Spadanie obrotów na D i przerywanie zapłonu na postoju, przy wrzuceniu na N Lub P problem ustaje |
Techniczny podstawowy | lowermann |
|
|
|
Obroty jałowe i ich brak.Silnik, Obroty, Jałowe, Krokowy |
Techniczny podstawowy | Renciak |
|
|
|
Jakie szkody przy stłuczce 20km/h? |
Ogólnie | zero |
|
|
|
Nasze "przygody" związane z atakiem zimy |
Offtopic | adames |
|
|
|
Automatyczna skrzynia biegów nie reaguje |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Isleofman_* |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych