Dziś rano ( przymrozek) wzrosły obroty biegu jałowego do ok 1500 i zaczęły falować od ok 1500 do 3000 i z powrotem do 1500 i tak w kółko. Czasem jadąc na luzie spadną do ok 1000 i tak trzymają. Czasem wpadają w 1500- 3000. Co proponujecie sprawdzić w pierwszej kolejności ? Odma?. Błędów nie wyświetla ( ale u mnie nie wyświetla żadnych błędów- ten typ tak ma niestety ).
Falowanie obrotów jałowego
#1
Napisano 16 grudnia 2018 - 09:20
#2
Napisano 16 grudnia 2018 - 10:54
Zrób taki test - zdejmij przewód z obudowy filtra , odpal samochód i zatchnij ręką dolot - zobacz czy zgaśnie odrazu czy będzie chodził - jak będzie chodził to gdzieś lapie lewe powietrze , jak zgaśnie odrazu to wyjmij przepustnicę : wyczyść krokowy i przepustnicę .
#3
Napisano 16 grudnia 2018 - 11:42
Dzięki Andrzeju, sprawdzę niebawem.
#4 Bezimienny Gość.Aishlin147_*
Napisano 17 grudnia 2018 - 22:49
Przerabiałem 2 tygodnie temu podobny temat , mi też zdarzało się tak ,że obroty falowały ale tylko na zimnym silniku po odpaleniu, silnik zdarzało się ,że gasł sam z siebie , tak jakby nie trzymał wolnych obrotów . Zaprowadziłem do mechanika i poniżej na zdjęciach widać efekt , zdjęcia słabej jakości ale różnicę przed i po będzie widać ( czyszczenie przepustnicy i silnika krokowego ). Po czyszczeniu problem zniknął :
Przed :
Po:
Użytkownik Aishlin147 edytował ten post 17 grudnia 2018 - 23:03
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Spadanie obrotów na D i przerywanie zapłonu na postoju, przy wrzuceniu na N Lub P problem ustaje |
Techniczny podstawowy | lowermann |
|
|
|
Obroty biegu jałowego |
Techniczny podstawowy | gery73 |
|
|
|
Piątek 2.0 wolno schodzi z obrotów. |
Techniczny podstawowy | gery73 |
|
|
|
Silniczek biegu jałowego do 2,0 |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | Ponczi |
|
|
|
problem z utrzymaniem obrotów, dziwne skoki pracy silnika |
Techniczny podstawowy | WiktorG |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych