problem z utrzymaniem obrotów, dziwne skoki pracy silnika
#21 Bezimienny Gość.Mariusz74_*
Napisano 19 kwiecień 2020 - 10:12
Zadnych błędów.Zmierzone ciśnienie sprężania i na każdym cylindrze 13bar.
Zamówione świece platynowe i nowe kable WN
#22 Bezimienny Gość.Harcbat_*
Napisano 27 lipiec 2020 - 13:35
Hej,
Od ostatniego Twojego wpisu coś się wyklarowało? W opisie nie masz informacji o LPG więc to się dzieje u ciebie na benzynie, tak? Bo ja mam takie objawy ale na gazie (szarpanie silnikiem i utrata mocy w przedziale ok 1800-2500 obrotów). Jak na razie wymiana kabli i świec nie pomogła. Przy świecach muszę jeszcze wymienić uszczelki gniazd świec (bo pływały w oleju - tymczasowo są zaklejone uszczelniaczem dopóki ich nie kupię ale nigdzie nie mogę znaleźć tych do silnika 2.0)
Mój mechanik (nie gaziarz) obstawia, że następna w kolejności do sprawdzenia cewka ale we środę jadę do fachowca od mojej instalacji LPG (Prince) na diagnostykę. Ciekaw jestem co wykaże. Wstępnie po rozmowie telefonicznej wyklucza wtryski argumentując, że gdyby szwankowały to w całym zakresie obrotów ale zobaczymy. W każdym razie usterka denerwująca.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problem z nawiewem i szybami |
Techniczny podstawowy | Marcyś |
|
|
|
Problem z silnikiem |
Techniczny podstawowy | handokan |
|
|
|
Nie działa klimatyzacja i brak pracy wentylatora chłodnicy |
Techniczny podstawowy | zero |
|
|
|
Temperatura silnika spada do ZERA po osiągnięciu powyżej 145 kmh |
Techniczny podstawowy | ALL |
|
|
|
PT 1.6 po mocnym rozgrzaniu silnika biegi wchodzą (i wychodzą) z oporem. |
Techniczny podstawowy | Zenonzlasu |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych