Użytkownik Stefan2011 edytował ten post 30 lipca 2020 - 12:32
Wady i zalety naszych PiTków
#61
Napisano 30 lipca 2020 - 12:26
#62
Napisano 30 lipca 2020 - 12:41
Bezpiecznik 20 A nr 4 - kabel na sztywno bez przekażnika ale zabezpieczony prądowo , żle mnie musiałeś zrozumieć
#63
Napisano 30 lipca 2020 - 15:26
Sam samochodzik jest fajny, stylowy, dość tani w utrzymaniu (w porównaniu do moich pozostałych aut), ale wspomniana korozja po ośmiu latach skutecznie zniechęciła.
Użytkownik Guto edytował ten post 30 lipca 2020 - 15:27
#64
Napisano 30 lipca 2020 - 16:53
Mój pełnoletni Popitek z 2002 r nie wykazuje śladów korozji. Myślę, że zabezpieczenie antykorozyjne jakie mu zafundowałem spełnia swoją rolę. Zabezpieczenia fabryczne na ogół są słabe i jeśli samemu nic w tym kierunku się nie zrobi no to może być problem.
#65
Napisano 30 lipca 2020 - 19:11
#66
Napisano 31 lipca 2020 - 07:18
A ja myśle ze ruda to wyłazi po naprawach blacharskich i jak kolega napisał dobre zabezpieczenie antykorozyjne i będzie git
To kolega źle myśli. Był całkowicie bezwypadkowy. Blachy od wewnętrznej strony bardzo słabo zabezpieczone, konstrukcja mocowania blotnika, nadkole tworzą kieszeń na wszelki brud, bloto. Tam jest również pianka wygluszajaca do której przykleja się to blotko, a wtedy działa ten komplet na blachę jak papier ścierny. Tam blacha gnije od srodka.
PT to świetnie autko, ale partactwo Amerykanów w dziedzinie samochodów to standard.
#67
Napisano 31 lipca 2020 - 07:59
Zgadzam się - z tą kieszenią to jakaś porażka projektowa. Ostatnio robiłem prawą stronę i cały ten obszar był zawalony mokrą ziemią. Wydaje się, jest to też wina słabo uszczelnianego obszaru plastikowego nadkola, które przepuszcza w zakamrki za dużo syfu. Teraz mam to wszystko zabezpieczone i zobaczymy ile wytrzyma bez rudej. Powiększyłem też otwór opływowy w chlapaczu, aby woda mogła lepiej uchodzić z tego obszaru. Zastanawiałem się, czy tej kieszeni między blachami błotnika i progu nie wypełnić masą uszczelniającą, aby błoto tam nie zalegało.To kolega źle myśli. Był całkowicie bezwypadkowy. Blachy od wewnętrznej strony bardzo słabo zabezpieczone, konstrukcja mocowania blotnika, nadkole tworzą kieszeń na wszelki brud, bloto. Tam jest również pianka wygluszajaca do której przykleja się to blotko, a wtedy działa ten komplet na blachę jak papier ścierny. Tam blacha gnije od srodka.
PT to świetnie autko, ale partactwo Amerykanów w dziedzinie samochodów to standard.
Ale generalnie uważam, że jak na 2002 rocznik, to blacha i tak dobrze się trzyma zwłaszcza, że nie jest cynkowana.
Użytkownik Stefan2011 edytował ten post 31 lipca 2020 - 08:02
#68
Napisano 31 lipca 2020 - 19:56
nie masz racji.... większość wychodzi z bicia, lub jeżdżenia w warunkach niesprzyjających.... A tak naprawdę, bo jeżdżą ludzie, którzy nie dbają. podstawowa sprawą pt USA, to fabryka w Meksyku, mechiko.... Ale też Austria.... To na Europę... Zastanów się że GT że uda, brak kontroli trakcji, regulacji świateł, ABS.... Często bębny z tyłu... Życie, oni od lat jeżdżą autami. Europa.... Euro 4, i w clasiku, no brak kompasu, super świateł. Mogę nawet tobie na przykładzie Nissana.... W Polsce 1.4 z salonu miał o 18 koni więcej niż sprowadzony z Niemca... Różnica polegała na dolocie... Tam go dławili...To kolega źle myśli. Był całkowicie bezwypadkowy. Blachy od wewnętrznej strony bardzo słabo zabezpieczone, konstrukcja mocowania blotnika, nadkole tworzą kieszeń na wszelki brud, bloto. Tam jest również pianka wygluszajaca do której przykleja się to blotko, a wtedy działa ten komplet na blachę jak papier ścierny. Tam blacha gnije od srodka.
PT to świetnie autko, ale partactwo Amerykanów w dziedzinie samochodów to standard.
#69
Napisano 31 lipca 2020 - 22:16
Nie ma się co łudzić, wszystko z blachy kiedyś zgnije. Prędzej czy później, wilgoć i sól zrobi swoje. Dodatkowa konserwacja przedłuży żywot, ale po jakimś czasie parchy i tak wyjdą.
- Grucha lubi to
#70 Bezimienny Gość.cruiser_driver_*
Napisano 31 lipca 2020 - 23:56
plusy to na pewno: ładowność, pakownie gabarytów przy przeprowadzkach wygląd, jazda i wygoda wsiadania,
z minusów: promień skrętu, koszty napraw (wtryski przy CR, progi - blacharka przy podwoziu, głośny w środku)
#71
Napisano 02 sierpnia 2020 - 10:48
Co do tej kieszeni to ma ja wiele pojazdow. Mozna miec pretensje do spasowania elementow osłaniajacych jak np. nadkola. Taka sztuka dla sztuki wystepuje u wielu producentow. Najlepiej spasowane i zaawansowane oslony jakie widzialem mial moj Merc w210. Jak dobrze pamietam to nawet mial miekkie krawedzie nadkoli by lepiej sie dopasowywaly i co.... w 8 letnim egzemplarzu ruda szalala niczym szarancza wypasana na lanach zboza. Ja doznalem szoku ja zobaczylem dziure w nadkolu i co sie dzieje pod pieknie przylegajacymi oslonami. Zanim go kupilem w 2003 roku juz na skandynawskich forach byly opisywane przypadki odpadania gniazda sprezyn zawieszenia z podluznic pod wplywem korozji w co nie dawalem wiary... ....az zobaczylem swoje. A tu mam auto z roku milenijnego i blacha na podlodze sie swietnie trzyma pomomo iz blaszane elementy trzymajace osprzet karoserii wygladaja tragicznie. Ruda nadal nie przeszla z tych elementow na bude. Z obserwacji produktow z grupy VAGa uwazam ze nie jest zle. Legendarny vw golf II w wieku 23 lat byl w gorszym stanie, Wile moich znajomych ujezdza audi z lat 02-04 i tam potrafia byc dziury w blotnikacha ( auta nie bite na 100%). Dlatego twierdze ze PiTi nie jest zly pod tym wzgledem i jezeli znajdziemy egzemplarz przyzwoity to w przeciagu kilku lat uzywania nie zaskoczy nas szalejaca korozja.
#72
Napisano 23 sierpnia 2020 - 21:08
Dziś przy pucowaniu karoserii odlazło mi tylne światło. Mocowanie jest prymitywne na maxa. Nie potrafię zrozumieć dlaczego nie ma przy nim gumowej uszczelki jak przy światłach przednich!?
#73
Napisano 23 sierpnia 2020 - 21:24
Dziś przy pucowaniu karoserii odlazło mi tylne światło. Mocowanie jest prymitywne na maxa. Nie potrafię zrozumieć dlaczego nie ma przy nim gumowej uszczelki jak przy światłach przednich!?
Uszczelki są przy oprawach żarówek , klosz jest hermetyczny - jeśli odlazło ( to było uszkodzone mocowanie ) - te lampy są bardzo sztywno mocowane na dwóch zatrzaskach sprężynowych amortyzujących wstrząsy karoserii .
#74
Napisano 23 sierpnia 2020 - 21:43
Uszczelki są przy oprawach żarówek , klosz jest hermetyczny - jeśli odlazło ( to było uszkodzone mocowanie ) - te lampy są bardzo sztywno mocowane na dwóch zatrzaskach sprężynowych amortyzujących wstrząsy karoserii .
Musiałem popracować szczypcami nad tymi zatrzaskami, bo światło trzymało się tylko na jednej śrubie. Ale jest już naprawione!
Wyglądało to tak:
IMG_20200823_162410.jpg 55,04 KB 3 Ilość pobrań
- lowermann lubi to
#75
Napisano 09 stycznia 2021 - 21:28
Trochę brakuje mi 6 biegu w moim dieselku.
#76
Napisano 09 stycznia 2021 - 22:28
Trochę brakuje mi 6 biegu w moim dieselku.
Jeszcze trochę i zaczniesz narzekać na brak peryskopu! ;-)
- vipracbi lubi to
#77
Napisano 09 stycznia 2021 - 22:44
#78
Napisano 09 stycznia 2021 - 23:59
Peryskopu nie brakuje ale karabin maszynowy by się przydał na tych nie stosujących kierunkowskazów...
- Dorka, dhmmac/Rumcia i WD40MAX lubią to
#79
Napisano 10 stycznia 2021 - 00:02
Od czasu do czasu jak mnie ktoś wku..., to stosuję zasłonę dymną.
- nijagi lubi to
#80
Napisano 10 stycznia 2021 - 00:24
Peryskopu nie brakuje ale karabin maszynowy by się przydał na tych nie stosujących kierunkowskazów...
Kolega, który mieszkał jakiś czas w Petersburgu mówił, że panuje tam dość powszechna opinia, że hamulce są tylko dla tchórzy.
- vipracbi lubi to
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Przebiegi naszych autek |
Ogólnie | soop |
|
|
|
Czy to jest ktoś z naszych??? |
Linki | raksadam |
|
|
|
pamiątki z naszych SPOTów i ZLOTów |
Gadżety klubowe | KszySiek |
|
|
|
Naprawa Pitków w Radomiu |
Usługi napraw | Ponczi |
|
|
|
Kabrio zalety i wady |
Ogólnie | Bezimienny Gość.andsko44_* |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych