Mam kochani taki problem z moim wariatem. Jak nie jeździ dłużej niż jeden dzień, przy odpalaniu silnik się dławi. Dodam gazu to się rozbuja i już chodzi normalnie. Jak codziennie jeżdżę pali na widok kluczyka
![:)](https://ptclub.pl/public/style_emoticons/default/smilie1.gif)
Co to może być?
Napisano 29 marzec 2019 - 12:23
Napisano 30 marzec 2019 - 01:46
Może wyglądać na złą adaptację po gazie, może wyglądać na zalepiony silniczek krokowy, może wyglądać na z lekka walnięty potencjometr przepustnicy, może wyglądać na stająca pompę paliwową, może wyglądać na...... Generalnie bez obserwacji przy użyciu testera z podglądem parametrów pracy i diagnostyki nie da się tego wytypować. Spróbuj odłączyć akumulator na 15 minut, przełącz się na benzynę i pośmigaj na samej benzynie ze trzy dni obserwując ranne odpalanie. Pierwsze odpalenie po odłączeniu może wymagać 15-20 minut pracy na biegu jałowym, bo będzie gasł. Pozdrawiam.
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty OGÓLNOPOLSKI ZLOT CHRYSLER PT CRUISER NAREWKA 2024 - „W KRAINIE ŻUBRA" |
Nasze Spoty | dominik |
|
![]()
|
|
agresja na drodze i nie tylko na drodze |
Offtopic | miecio |
|
![]()
|
|
Kupię przednie lampy do polifta |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | nero49 |
|
![]()
|
|
zachowanie się wskazówki temperatury silnika |
Techniczny podstawowy | romanikxxl |
|
![]()
|
|
Domykanie szyb |
Modyfikujemy | szyk60zt |
|
![]()
|
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych