WITAM PONOWNIE!
Jak w temacie wydaje mi sie że silnik nierówno pracuje na benzynie i gazie(na biegu jałowym),ale obroty trzyma między 800-1000.Wskazówka faluje minimalnie.
Poza tym jeżdzi normalnie-czy tak musi być?
Napisano 04 kwietnia 2019 - 18:05
WITAM PONOWNIE!
Jak w temacie wydaje mi sie że silnik nierówno pracuje na benzynie i gazie(na biegu jałowym),ale obroty trzyma między 800-1000.Wskazówka faluje minimalnie.
Poza tym jeżdzi normalnie-czy tak musi być?
Napisano 04 kwietnia 2019 - 18:30
Wyłącz nawiew wewnątrz i sprawdź, czy tak samo nierówno chodzi.
Napisano 04 kwietnia 2019 - 18:33
Wyłącz nawiew wewnątrz i sprawdź, czy tak samo nierówno chodzi.
nawiew jest wyłączony
Napisano 04 kwietnia 2019 - 18:36
jak nierówno - szarpie silnikiem jakby wypadały zapłony, czy przyspiesza i zwalnia?
Napisano 04 kwietnia 2019 - 18:44
jak nierówno - szarpie silnikiem jakby wypadały zapłony, czy przyspiesza i zwalnia?
to się dzieje na biegu jałowym tak jakby nie dopalał na jednym cylindrze(świece wymienione miesiąc temu) ale go nie szarpie
Napisano 04 kwietnia 2019 - 18:49
Oglądałeś fajki przewodów od wewnątrtz i zewnętrzne izolatory świec starych? Czy przed wymiana świec też tak było? Czy przy przyspieszaniu od 20 w górę na trzecim biegu czujesz wypadanie cylindrów, poszarpywanie silnikiem?
Napisano 04 kwietnia 2019 - 18:51
Oglądałeś fajki przewodów od wewnątrtz i zewnętrzne izolatory świec starych? Czy przed wymiana świec też tak było? Czy przy przyspieszaniu od 20 w górę na trzecim biegu czujesz wypadanie cylindrów, poszarpywanie silnikiem?
Nie.Zauważyłem to dzisiaj wcześniej było normalnie.
Napisano 04 kwietnia 2019 - 18:59
Nie na wszystkie pytania? Jeśli tak to radziłbym sprawdzić stan przewodów zapłonowych, czy wewnątrz fajek nie widać śladów po przebiciach. Sprawdź stan odmy - to rurka łącząca pokrywę zaworów z kolektorem ssącym za przepustnicą - nie może być popękana, zagięta, nieszczelna, miękka - wtedy sama się zaciska i powoduje zwiększone zużycie oleju oraz zmienne obroty silnika. Stan zawalenia kopciem i nagarem korpusu przepustnicy i zaworu biegu jałowego (silnika krokowego) oraz czy któreś z podciśnień w czasie wymiany świec nie zrobiło się nieszczelne lub pękło. Trochę wylewniej odpowiadaj na pytania - pamiętaj, że to Ty jesteś teraz moim uchem i okiem, a jak już kiedyś gdzieś pisałem, bez macanka kiepsko się naprawia. Pozdrawiam
Napisano 04 kwietnia 2019 - 19:14
Nie na wszystkie pytania? Jeśli tak to radziłbym sprawdzić stan przewodów zapłonowych, czy wewnątrz fajek nie widać śladów po przebiciach. Sprawdź stan odmy - to rurka łącząca pokrywę zaworów z kolektorem ssącym za przepustnicą - nie może być popękana, zagięta, nieszczelna, miękka - wtedy sama się zaciska i powoduje zwiększone zużycie oleju oraz zmienne obroty silnika. Stan zawalenia kopciem i nagarem korpusu przepustnicy i zaworu biegu jałowego (silnika krokowego) oraz czy któreś z podciśnień w czasie wymiany świec nie zrobiło się nieszczelne lub pękło. Trochę wylewniej odpowiadaj na pytania - pamiętaj, że to Ty jesteś teraz moim uchem i okiem, a jak już kiedyś gdzieś pisałem, bez macanka kiepsko się naprawia. Pozdrawiam
ok.dzięki
Napisano 04 kwietnia 2019 - 19:39
Napisano 05 kwietnia 2019 - 22:00
Napisano 06 kwietnia 2019 - 00:08
Część.wymień świece na NGK i kable zapłonowe na Mopar . Będzie śmigła jak nowy
Nie wiem skąd ta pewność - jeśli przewody są uszkodzone to owszem, będzie śmigał jak nowy. Jeśli jednak są dobre, to będzie tak jak było czyli do dupa. Trzeba sprawdzić i podejmować racjonalne kroki - inaczej koszty bolą i prowadzą raczej do pogarszania stanu pacjenta niż do poprawy. Świece NGK nigdy nie były fabrycznie dedykowane do tego rocznika i silnika. Jeśli piszesz - wymień świece na NGK, to podaj na jakie - zawsze będą to odpowiedniki oryginału Championa (RE14MCC5) i tylko odpowiedniki. Pozdrawiam
Użytkownik maxym72 edytował ten post 06 kwietnia 2019 - 00:17
Napisano 06 kwietnia 2019 - 15:08
Faktycznie wylewna odpowiedź :-D
Nie wiem w czym problem. Odpowiedziałem krótko. Mam się rozpisywac jak w jakimś romansie.
Napisano 06 kwietnia 2019 - 18:38
Tak jest Ponczi, krótko i na temat, tak trzymaj.
Napisano 04 czerwca 2023 - 18:09
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
zachowanie się wskazówki temperatury silnika |
Techniczny podstawowy | romanikxxl |
|
|
|
SWAP silnika z 2.0 na 2.4 |
Modyfikujemy | Bezimienny Gość.Szymek_* |
|
|
|
Temperatura silnika spada do ZERA po osiągnięciu powyżej 145 kmh |
Techniczny podstawowy | ALL |
|
|
|
PT 1.6 po mocnym rozgrzaniu silnika biegi wchodzą (i wychodzą) z oporem. |
Techniczny podstawowy | Zenonzlasu |
|
|
|
Wiązka elektryki silnika 2.2 CRD, 2006 150KM - pilnie zakupię ! |
Techniczny podstawowy | Danielz666 |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych