Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Szukam mechanika Rzeszów - PT 2.4 Turbo GT 164kW (Pb95/ LPG)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.fwojtek_*

Bezimienny Gość.fwojtek_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 13 czerwiec 2019 - 10:35

Jestem świeżym użytkownikiem PT 2.4 Turbo GT 164kW (benzyna + LPG), no i mam pierwsze pytanie/problem.

Podczas przekręcenia kluczykiem stacyjki (włączeniu zapłonu - chyba tak to się nazywa ;-) i odczekaniu kilku sekund - około 5s, pojawia mi się dźwięk i zaznaczają się w kwadrat P R N D i świeci się checkpoint - jak na załączonym zdjęciu.

 

Czy to jest normalne zachowanie?

 

Jeżeli po tym odpalę silnik, to pozostaje włączony checkpoint i dopiero po kilku dniach (czasami wcześniej gaśnie).

 

Czasami również przy odpaleniu wchodzi w bieg nr 3 - tzw. tryb awaryjny skrzyni biegów (taką dostałem informację od mechanika). Po wyłączeniu silnika i odpaleniu ponownie jest ok. Zdarza się to raz na jakiś czas.

 

Czy ktoś miał taki przypadek?

 

Załączony plik  IMG_0583.JPG   96,6 KB   2 Ilość pobrań

 

Wg eksperta po przeglądzie muszę zrobić w nim poniższe prace, gdzie najlepiej to wykonać?

Poszukuję w okolicach Rzeszowa warsztat i gdzie mogę zakupić części?

 

-wymiana kpl. rozrządu wraz z pompą wody 

wymiana kpl. paska osprzętu silnika(pasek wieloklinowy) wraz z napinaczem

-uszczelnienie misy olejowej skrzyni biegów + wymiana oleju w skrzyni biegów

-uszczelnienie wycieków oleju z silnika

-wymiana osłony przegubu zewnętrznego(uszkodzona osłona) lub przegubu strona prawa

-regeneracja przekładni kierowniczej lub wymiana na zregenerowaną wraz z wymianą płynu do wspomagania

-wymiana łącznika stabilizatora przód lewa strona

-wymiana końcówki drążka kierowniczego lewa strona

-wymiana uszczelniacza półosi napędowej prawa strona

-wymiana drążków reakcyjnych/stabilizatorów poprzecznych tył

-wymiana oleju silnikowego wraz z filtrem + f. powietrza + f. kabinowy
 

 



#2 Vampir_Va

Vampir_Va

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 263
  • Dołączył:  06 lut 2019
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.4 GT
  • Imię:Artur
  • Skąd::Piła
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 13 czerwiec 2019 - 14:34

Jeśli nabyłeś tego waniliowego polifta........., to trafiłeś minę pierwszej kategori. Mechanicznie tragedia, poza tym co pisałeś jeszcze wycieki z silnika i skrzyni. Skrzynia łapie tryb awaryjny, a progi połatane i poklejone jakimś dziadostwem.



#3 Susel_125

Susel_125

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 580
  • Dołączył:  27 lut 2019
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:GT 2.4 T , M
  • Imię:Piotr
  • Skąd::Zielona Góra
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 14 czerwiec 2019 - 19:47

Wojtek czy kupiłeś ten tak ponoć bardzo poszukiwany kolor wanilia? Opis miał taki długi i szeroki że sam się zastanawiałem nad kupnem. Z początku cena było coś około 15tyś później już był za 10tyś.

 

W nawiązaniu do własnego doświadczenia to bardzo ciężko jest znaleźć mechanika do PT a w wersji 2.4T :mellow:  a twój jeszcze z automatem. Wszyscy się tego boją i robią tylko VW czy skody.


Użytkownik Susel_125 edytował ten post 14 czerwiec 2019 - 20:05


#4 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6790
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 15 czerwiec 2019 - 06:18

wygląda na problemy z zasilaniem sterownika skrzyni biegów  po przekaźniku zasilającym = albo uszkodzona instalacja łącząca zasilania pomiędzy sterownikiem, blokiem zaworowym a przekaźnikmiem albo uszkodzony przekaźnik. Nie mieszałeś ostatnio przekaźnikami przy problemach z wentylatorem chłodnicy?







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych