Witam moi drodzy, wczoraj na szybko postanowiłem wymienić podkładkę pod wtryskiem. Miałem taką awarie ok rok temu i kupiłem wtedy 4 podkładki więc pomyślałem że szybko to naprawie. Wtrysk wyszedł ładnie, podkładka zmieniona ale przy dokręcaniu śruby szło opornie. Nie wiem czy coś krzywo poszło czy co ale śruba się zerwała. Później doczytałem że należy wymieniać śrubę przy wymianie, ale rok temu serwis zostawił starą to nie pomyślałem o jej wymianie. Macie jakiś sposób na wykręcenie tej urwanej śruby. Myślę rozwiercić małym wiertłem a później próbować coś wbić i wykręcać, Jeśli macie jakieś lepsze pomysły proszę o rade, dzięki
Urwana śruba wtrysku
#1 Bezimienny Gość.PtBlack_*
Napisano 30 czerwca 2019 - 07:31
#2
Napisano 30 czerwca 2019 - 08:25
#3
Napisano 30 czerwca 2019 - 09:57
Witam moi drodzy, wczoraj na szybko postanowiłem wymienić podkładkę pod wtryskiem. Miałem taką awarie ok rok temu i kupiłem wtedy 4 podkładki więc pomyślałem że szybko to naprawie. Wtrysk wyszedł ładnie, podkładka zmieniona ale przy dokręcaniu śruby szło opornie. Nie wiem czy coś krzywo poszło czy co ale śruba się zerwała. Później doczytałem że należy wymieniać śrubę przy wymianie, ale rok temu serwis zostawił starą to nie pomyślałem o jej wymianie. Macie jakiś sposób na wykręcenie tej urwanej śruby. Myślę rozwiercić małym wiertłem a później próbować coś wbić i wykręcać, Jeśli macie jakieś lepsze pomysły proszę o rade, dzięki
Masz ... przejebane , nie słuchaj o wykrętakach bo nic z tego nie wyjdzie - poświęć pieniądze i zamów usługę wyjęcia śruby na sprzęcie za kilka tyś zł bo tyle kosztuje coś do takich sytuacji lub dorób tulejkę o srednicy 8mm - otworze wewnetrznym 6mm i rozwiercaj wiertłem do usunięcia całej śruby , pożniej tokarz i dorobienie szpilki 7mm - przegwintowanie otworu na 7 i wkręcenie szpilki na stałe w blok .
szpilkę najlepiej dorobić ze starych śrub od głowicy - będzie zachowana odpowiednia twardość i elastyczność
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 30 czerwca 2019 - 09:58
#4
Napisano 30 czerwca 2019 - 16:02
Też odradzam wykrętaki - nigdy nie działaja, a stożek tylko jeszcze bardziej zakleszcza pozostały ogryzek. Czasem rozwiercanie wiertłem lewym daje efekt - ale jeśli zakleszczyłeś krzywo wkręcając to spec od wyjmowania będzie konieczny. Sposób z tulejką jest ok - większość tak robi.
#5
Napisano 30 czerwca 2019 - 19:02
rozwierasz , wklejasz tuleję z gwintem, wkrecasz wtrysk i cieszysz się autem... Takie rzeczy nagminnie w maluchu i dużym fiacie występowały. Jeszcze możesz rozwiercić, nagwintowac i wkleić tuleję na gwint. Wtedy masz 1000 procent. Są nawet takie do kupienia.... żadne szpilki.Witam moi drodzy, wczoraj na szybko postanowiłem wymienić podkładkę pod wtryskiem. Miałem taką awarie ok rok temu i kupiłem wtedy 4 podkładki więc pomyślałem że szybko to naprawie. Wtrysk wyszedł ładnie, podkładka zmieniona ale przy dokręcaniu śruby szło opornie. Nie wiem czy coś krzywo poszło czy co ale śruba się zerwała. Później doczytałem że należy wymieniać śrubę przy wymianie, ale rok temu serwis zostawił starą to nie pomyślałem o jej wymianie. Macie jakiś sposób na wykręcenie tej urwanej śruby. Myślę rozwiercić małym wiertłem a później próbować coś wbić i wykręcać, Jeśli macie jakieś lepsze pomysły proszę o rade, dzięki
Użytkownik steryd edytował ten post 30 czerwca 2019 - 19:07
#6
Napisano 30 czerwca 2019 - 19:07
#7
Napisano 30 czerwca 2019 - 19:13
wiem wyjątkowe auto.....Pitu , pitu - przerób trochę tych głowic to będziesz wiedział dlaczego nie i jaki problem z tulejami
Przepraszam ale tak naprawia jeżeli są problemy z gwintami. Nawet w blok wklejają cylindry. Mamy 2001 wiek. Więc..... Jedyne co się pie... Oli w tym aucie to elektryka. Mechanicznie w dzisiejszych czasach do ogarnięcia 100 procentach.
Użytkownik steryd edytował ten post 30 czerwca 2019 - 19:15
#8
Napisano 30 czerwca 2019 - 19:26
otwor w glowicy fi 8 na odcinku 40 mm od góry - gwint fi 6 na głebomosci od 45-60mm tulejkę trzeba dorabiac 10x1,5 a scianka jest bardz`o cienka i łatwo uszkodzić kanał wodny - najmniej inwazyjna jest szpilka lub. sruba fi 7 i nie jest naruszana struktura glowicy
#9 Bezimienny Gość.PtBlack_*
Napisano 02 lipca 2019 - 16:22
Dziękuję za odpowiedzi, dzisiaj lub jutro spróbuje coś grzebnąć, dam znać jak poszło
#10
Napisano 02 lipca 2019 - 18:19
Bez freza do gniazda wtryskiwacza nawet się za to sam nie bierz. Twoja praca pójdzie na marne. Sprawdź po robocie przez zalanie wodą na pracującym silniku czy nie bąbluje.
#11
Napisano 02 lipca 2019 - 18:21
#12
Napisano 02 lipca 2019 - 18:23
Nie zdążyłem dopisać..... Kto raz takie gówno rzeźbił, ten wie, na co patrzeć. Pozdrowienia Andrzejku.
#13
Napisano 02 lipca 2019 - 18:25
#14 Bezimienny Gość.PtBlack_*
Napisano 14 lipca 2019 - 18:36
Witam Was, udało się usunąć śrubę Tak jak kolega sugerował tulejka 8 ale w środku 5,5 i wiercenie. Żadne wykrętaki nie dały rady, ale też bałem się mocno kręcić. Wywierciłem wiertłem 5,5 resztki delikatnie wybrałem i jest ok. Bez gwintowania, śruba się wkręca i trzyma, mocno. Ale okazało się, że wtrysk ma wżer i na nowej podkładce jest trochę lepiej ale nadal puszcza. Da się z ty coś zrobić? czy tylko nowy wtrysk pozostaje kupić? I jak to możliwe? stara podkladka była mocno uszkodzona, również miała mocne wżery.
Właśnie zauważyłem co kolega o tym kołpaku napisał i frezowaniu. W zakladzie mechaniczny jak wezmę wtrysk mi to zrobią?
#15
Napisano 14 lipca 2019 - 18:41
Zakład zawsze to zrobi jak zwrócisz uwagę im na defekt
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 14 lipca 2019 - 18:41
#16 Bezimienny Gość.PtBlack_*
Napisano 14 lipca 2019 - 21:07
Znajduję zestawy do gniazd, ale nie mogę znaleźć do samego wtrysku. A podkładka po frezowaniu wtryskiwacza pozostaje taka sama, czy muszę szukać grubszej?
#17 Bezimienny Gość.Yodarek_*
Napisano 14 lipca 2019 - 22:04
Taka sama. Kupowałem komplet śruby i podkładki.
#18
Napisano 14 lipca 2019 - 22:58
Ten frez do gniazda służy też do zafrezowania czoła wtrysku - końcówka wchodzi w otwór centrujący frez i naprzód.
#19 Bezimienny Gość.PtBlack_*
Napisano 15 lipca 2019 - 20:12
Dzięki za info, już kupione.Po przygodzie z urwaną śrubą obiecałem sobie, że już nie będę grzebał przy silniku, ale mnie namówiliście:)
#20
Napisano 15 lipca 2019 - 20:23
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Dolna śruba amortyzatora tył |
Techniczny podstawowy | handokan |
|
|
|
Urwana antenaantena |
Techniczny podstawowy | Felcom |
|
|
|
Sprzedam 4 oryginalne felgi stalowe z kołpakami i śrubami |
Części do PT Cruisera | raffitech |
|
|
|
Wymiana podkładek wtryskuwtrysk podkładka wymiana |
Techniczny podstawowy | RomanR |
|
|
|
Olej na wtrysku. 2.2 CRD |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Chrypek_* |
|
|
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: urwana, zerwana, śruba, wtrysku, wtrysk, mocująca
Świat PT Cruiser'a →
Giełda →
Części do PT Cruisera →
wtrysk do polifta 2006, 2,2 crdNapisany przez Bezimienny Gość.Babazpsami_* , 25 sie 2021 wtrysk |
|
|
||
Dział Techniczny →
Techniczny podstawowy →
Uszczelka pod wtryskiemNapisany przez Bezimienny Gość.Gruzin_* , 12 lip 2016 Wtrysk |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych