Metoda kluczykowa nie działa. Jara się chceckengine i nie mogę sprawdzić co konkretnie. Próbuję i tak i siak, Nawet sobie filmik z jutuba puszczam i przekręcam dokładnie w tempo z tego filmiku. I nic.
Stacyjka wygląda na sprawną.
Napisano 09 października 2019 - 12:09
Metoda kluczykowa nie działa. Jara się chceckengine i nie mogę sprawdzić co konkretnie. Próbuję i tak i siak, Nawet sobie filmik z jutuba puszczam i przekręcam dokładnie w tempo z tego filmiku. I nic.
Stacyjka wygląda na sprawną.
Napisano 09 października 2019 - 12:12
licznik to tylko półśrodek - każda diagnostyka wymaga komputera i sprawdzenia parametrów co odbiega od normy
Napisano 09 października 2019 - 13:55
podaj link do filmiku
Napisano 09 października 2019 - 16:07
U mnie w jednym samochodzie działa, a w drugim nie działa .
Nie wiem dlaczego.
Podobno może być systemowo wyłączone.
Napisano 09 października 2019 - 20:28
a spróbuj zrobić z wciśniętym guzikiem od kilometrażu. ciekawe czy testowanie zadziała.
Napisano 11 października 2019 - 10:52
a spróbuj zrobić z wciśniętym guzikiem od kilometrażu. ciekawe czy testowanie zadziała.
To chyba nie to: wyświetla się liczba 612816 (błagam, powiedzcie, że to nie jest prawdziwy przebieg:) oraz kody FL0007, EE11, BL01 (co to właściwie za kody? nie ma ich w tabeli) a potem zaczyna się cykl testu wskaźników i kontrolek.
Napisano 11 października 2019 - 13:32
to tylko test licznika i oprogramowania
Napisano 11 października 2019 - 13:36
To 612816 to ostatnie cyfry z twojego VIN.
Napisano 15 października 2019 - 20:13
Obędzie się bez metody kluczykowej. Kupiłem sobie złącze OBD i sprawdzam parametry na smartfonie.
Napisano 15 października 2019 - 20:31
Sory ,ale błędy są dokładniej podawane z licznika jak z elm327 , ale parametry jak najbardziej są na plus bo to podstawa diagnozy .
Tester uniwersalny ma jeden problem jeśli nie ma konkretnie wgranego softu pod daną markę - wywala ogólne tłumaczenie z OBDII a to nie zawsze się zgadza się z kodami producenta i wychodzą bzdury .
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 16 października 2019 - 05:33
Napisano 16 października 2019 - 11:57
Sory ,ale błędy są dokładniej podawane z licznika jak z elm327 , ale parametry jak najbardziej są na plus bo to podstawa diagnozy .
Tester uniwersalny ma jeden problem jeśli nie ma konkretnie wgranego softu pod daną markę - wywala ogólne tłumaczenie z OBDII a to nie zawsze się zgadza się z kodami producenta i wychodzą bzdury .
Ale zasadniczy plus jest taki, że sam mogę sobie parametry pooglądać. Na spokojnie. To i tak sporo daje.
Napisano 16 października 2019 - 11:59
Napisano 14 lipca 2021 - 12:10
Andreeas7, a czy Autel MaxiAP AP200 ma dostęp do wszystkiego?
Napisano 14 lipca 2021 - 12:32
Napisano 14 lipca 2021 - 17:01
Czyli tym Autelem zdiagnozuje wszystko i wszystkie błędy skasuję. A jak wygląda kwestia z np odblokowaniem tempomatu albo świateł przeciwmgielnych?
Napisano 14 lipca 2021 - 18:10
Napisano 14 lipca 2021 - 20:19
Jak rozumiem, to tempomatu do 1.6 nie da się dołożyć?
A jak z przeciw mgłowymi?
Napisano 14 lipca 2021 - 20:37
Napisano 12 maja 2024 - 09:37
Andrzeju a w polifcie gdyby mi się zachciało dołożyć przednie halogeny jak wyglądała by procedura? Mam rodowitego amerykana wiec ani z przodu ani z tyłu nikt nie widział przeciwmgielnych.
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Kupię podciśnieniowy siłownik klap do 2.2 CRD |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | kozbi7 |
|
|
|
OGÓLNOPOLSKI ZLOT CHRYSLER PT CRUISER NAREWKA 2024 - „W KRAINIE ŻUBRA" |
Nasze Spoty | dominik |
|
|
|
Pt na czerwonym dywanie |
Multimedia: Filmy & Zdjęcia | dominik |
|
|
|
Ona nie jest w ciąży a on wie co robi.... |
Ogólnie | bartek_sz3 |
|
|
|
Spadanie obrotów na D i przerywanie zapłonu na postoju, przy wrzuceniu na N Lub P problem ustaje |
Techniczny podstawowy | lowermann |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych