Wymiana manetki przełącznika zespolonego w kabinie , odpalenie opcji z komputera ( czasami nie trzeba - widzi po zmianie przełącznika ) , podłączenie pod TIMP instalacji do kostek , zazwyczaj wyposażenie TIMP pozwala na aktywacje dodatkowego osprzętu . Tyle ze to USA wiec o ile przednie możesz odpalić może się okazać ze TIMP w tej wersji nie obsłuży tyłu .I tu z poziomu komputera diagnostycznego można to sprawdzić i wysterowac lampę zarówno przednia jak i tylna sprawdzając czy nie będzie problemów . Komputer do Polifta to podstawa .

Metoda kluczykowa nie działa
Started By
Ydtski
, 09 Oct 2019 12:09
21 odpowiedzi w tym temacie
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Przegrzewanie się, ale tylko w dłuższej trasie |
Techniczny podstawowy | Mateusz1488 |
|
![]()
|
|
Oprogramowanie sterownika silnika |
Techniczny podstawowy | handokan |
|
![]()
|
|
Niezwykłe spotkanie |
Ogólnie | pitkowechucherko |
|
![]()
|
|
Ostatni zachód słońca w Brwilnie |
Ogólnie | andreeas7 |
|
![]()
|
|
toz to nie ma prawa dzialac, to musi byc oszustwo |
Offtopic | miecio |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych