Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
Użytkownik coolmen777 edytował ten post 25 lutego 2020 - 00:09
Napisano 25 lutego 2020 - 00:07
Użytkownik coolmen777 edytował ten post 25 lutego 2020 - 00:09
Napisano 25 lutego 2020 - 08:55
Witaj.... Miło by było gdybyś najpierw zajrzał tutaj:
https://ptclub.pl/in...ałogą-ptclubpl/
POST NIE NA TEMAT : proszę trzymać się tematu technicznego , następne tego typu wpisy będę usuwał : andreeas7
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 26 lutego 2020 - 14:47
Napisano 25 lutego 2020 - 09:59
Napisano 25 lutego 2020 - 17:31
Problem z samochodem taki pilny że nawet dzień dobry nie ma jak powiedzieć
POST NIE NA TEMAT : proszę trzymać się tematu technicznego , następne tego typu wpisy będę usuwał : andreeas7
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 26 lutego 2020 - 14:47
Napisano 26 lutego 2020 - 19:59
auto zaciąga olej przy rozruchu - gdzie to już kwestia oględzin auta i testów oraz sprawdzenia ciśnienia sprężania i stanu odmy .
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 26 lutego 2020 - 19:59
Napisano 26 lutego 2020 - 21:55
Ale dziwne jest to że jak jest nawet trochę rozgrzany to pali bez problemu i tych objawów nie ma. Problem występuje kiedy auto stoi kilka godzin.auto zaciąga olej przy rozruchu - gdzie to już kwestia oględzin auta i testów oraz sprawdzenia ciśnienia sprężania i stanu odmy .
Napisano 26 lutego 2020 - 22:44
Napisano 27 lutego 2020 - 08:15
Napisano 27 lutego 2020 - 11:23
Napisano 27 lutego 2020 - 14:21
Naprawiłeś?Miałem tak w maździe. Tam były wadliwe pierścienie olejowe. objawy były takie same
Napisano 27 lutego 2020 - 17:02
Miałem tak w maździe. Tam były wadliwe pierścienie olejowe. objawy były takie same
Też miałem mazdę 1.8 na zimnym kopciła okropnie. Jak silnik był ciepły to chodziła pięknie. Sprzedawałem na ciepłym silniku.
Napisano 02 marca 2020 - 20:13
Pewności nie mam, ale miałem takie coś w innym pojeździe - uszczelniacze na trzonkach zaworów straciły szczelność.
Napisano 02 marca 2020 - 20:44
Napisano 04 marca 2020 - 16:12
to była wada fabryczna, później poprawiona. Występowała w pierwszych modelach poliftowych i z pierwszym 1.8. To może ja kupiłem od Ciebie. Jesteś z okolic Łodzi 😁Też miałem mazdę 1.8 na zimnym kopciła okropnie. Jak silnik był ciepły to chodziła pięknie. Sprzedawałem na ciepłym silniku.
jak uszczelniacze nie trzymają to bierze olej, ale dymu nie ma przy rozruchu. W 124 jak padły to litr na 500 km ubywało i nic nie kopcił. Zresztą jak byś miał mazdę to byś zobaczył co się dzieje na zimnym po odpaleniu. Przez 30 min jesteś wytwornicą dymu, która jest skłonna wytworzyć mgłę w dzielnicy.😁Pewności nie mam, ale miałem takie coś w innym pojeździe - uszczelniacze na trzonkach zaworów straciły szczelność.
to w tym GT. Turbina, czy silnik? Sprawdzałeś.... Dla chyba Edyty, dobre info. Szykuje się środek z pomarańczą do kupienia 😉Moj tez puszcza dymka na zimnym
Użytkownik steryd edytował ten post 04 marca 2020 - 16:08
Napisano 04 marca 2020 - 18:39
Napisano 04 marca 2020 - 21:44
Napisano 05 marca 2020 - 13:43
spoko, to tylko żartSteryd ja miałem 626 , nawet kupiłem drugą na części. Handlarz sprzedawał mi ja na ciepłym silniku. I nie jestem z okolic Łodzi .
Napisano 10 marca 2020 - 16:40
Duża cześć naszych naszych Pitków jest już pełnoletnia. lub w podobnym wieku, wiec oleju raczej nie przybędzie w silniku. Uszczelniacze z racji wieku już są sparciałe, trzonki zaworowe powyrabiane. Lata i kilometry robią swoje.
Napisano 12 marca 2020 - 19:49
dlatego szukałem 1.6. to bardzo stara konstrukcja silnika( zresztą te wszystkie z 2 w nazwie też) ale 1,6 to Anglicy, a oni do tej pory piją dżin z tonikiem, jedzą kary , czipsy z rybą i o 17 piją herbatę 😉.Duża cześć naszych naszych Pitków jest już pełnoletnia. lub w podobnym wieku, wiec oleju raczej nie przybędzie w silniku. Uszczelniacze z racji wieku już są sparciałe, trzonki zaworowe powyrabiane. Lata i kilometry robią swoje.
Napisano 14 marca 2020 - 18:55
W moim 1.6 głowice robiłem.Uszczelniacze i wypalony zawór.dlatego szukałem 1.6. to bardzo stara konstrukcja silnika( zresztą te wszystkie z 2 w nazwie też) ale 1,6 to Anglicy, a oni do tej pory piją dżin z tonikiem, jedzą kary , czipsy z rybą i o 17 piją herbatę 😉.
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Błąd P0620 i P0703P0620, P0703 |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Rafał W._* |
|
|
|
błąd P0302 następnie P0507 i P2107 |
Techniczny podstawowy | coupler |
|
|
|
Kontrolka CHECK ENGINE, błąd P2107. |
Techniczny podstawowy | steryd |
|
|
|
Kody błędów - P0833, P1130, P0703,P0403 |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.PT_Schlesier_* |
|
|
|
kody P0703, P0579, P0235. Obroty silnika do 3 tyskody błędów i 1 więcej |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.andyb_* |
|
|
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych