Kontrolka CHECK ENGINE, błąd P2107.
#1
Napisano 13 kwietnia 2019 - 14:49
Jadąc łukiem w lewo odpalił migający piorun i check engine. Auto chciało tryb awaryjny, ale po chwili jechało normalnie ..
Po zgaszeniu piorun zgasł silnik się pali.
Kluczyk pokazuje 2107.
Poczytałem . Była luźna wtyczka na kielichu i wolne zabezpieczenie na dolocie. Auto jeździ normalnie, tylko pali się silnik. Wcześniejsze objawy. Przy skręcie w lewo , chwilowa odcinka.
Pytanie
Czy silnik zgaśnie, czy już mam się martwić przepustnicą. Przebieg 180
#2
Napisano 13 kwietnia 2019 - 16:54
Do tej pory nigdy nie zdarzyło mi się, żeby padała przepustnica. Zawsze jest to coś innego. Silnik zgaśnie po odłaczeniu i załączeniu akumulatora lub po kilkunastu sprawdzeniach, że testy przebiegły pomyślnie.
#3
Napisano 14 kwietnia 2019 - 07:44
Maciej - wymień oba złącza masowe z cienkimi czarnymi przewodami po lewej i po prawej stronie przy podłużnicy .
Każdy z przewodów przy złączu sprawdzasz ciągnąć ręką do dołu będą się trzymać tylko na koszulce a w środku utlenione przewody .
#4
Napisano 14 kwietnia 2019 - 09:08
#5
Napisano 15 kwietnia 2019 - 09:40
Załączone pliki
#6
Napisano 18 kwietnia 2019 - 10:08
#7
Napisano 18 kwietnia 2019 - 10:26
#8
Napisano 20 kwietnia 2019 - 12:27
Auto jest stabilne, pali na widok kluczyka.
Ale czasami na długich łukach w lewo lekko szarpie.
#9
Napisano 20 kwietnia 2019 - 12:36
#10
Napisano 20 kwietnia 2019 - 14:57
#11
Napisano 22 lipca 2019 - 18:45
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Błąd ładowania alternatora P 063A |
Techniczny podstawowy | airgaston |
|
|
|
Kontrolka oleju |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Grzegorz G_* |
|
|
|
Błąd 0106 i 1684 |
Techniczny podstawowy | Ya71 |
|
|
|
Błąd licznika i problemy z gaśnięciem auta |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.pgrzelka_* |
|
|
|
prędkościomierz wariuje, tempomat nie działa, błąd P0833 |
Techniczny podstawowy | markus |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych