Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

Użytkownik coolmen777 edytował ten post 25 lutego 2020 - 00:09
Napisano 25 lutego 2020 - 00:07
Użytkownik coolmen777 edytował ten post 25 lutego 2020 - 00:09
Napisano 25 lutego 2020 - 08:55
Witaj.... Miło by było gdybyś najpierw zajrzał tutaj:
https://ptclub.pl/in...ałogą-ptclubpl/
POST NIE NA TEMAT : proszę trzymać się tematu technicznego , następne tego typu wpisy będę usuwał : andreeas7
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 26 lutego 2020 - 14:47
Napisano 25 lutego 2020 - 09:59
Napisano 25 lutego 2020 - 17:31
Edysia, dnia 25 Lut 2020 - 07:55, napisał:
Problem z samochodem taki pilny że nawet dzień dobry nie ma jak powiedzieć
POST NIE NA TEMAT : proszę trzymać się tematu technicznego , następne tego typu wpisy będę usuwał : andreeas7
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 26 lutego 2020 - 14:47
Napisano 26 lutego 2020 - 19:59
auto zaciąga olej przy rozruchu - gdzie to już kwestia oględzin auta i testów oraz sprawdzenia ciśnienia sprężania i stanu odmy .
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 26 lutego 2020 - 19:59
Napisano 26 lutego 2020 - 21:55
andreeas7, dnia 26 Lut 2020 - 18:59, napisał:
Ale dziwne jest to że jak jest nawet trochę rozgrzany to pali bez problemu i tych objawów nie ma. Problem występuje kiedy auto stoi kilka godzin.auto zaciąga olej przy rozruchu - gdzie to już kwestia oględzin auta i testów oraz sprawdzenia ciśnienia sprężania i stanu odmy .
Napisano 26 lutego 2020 - 22:44
Napisano 27 lutego 2020 - 08:15
Napisano 27 lutego 2020 - 11:23
Napisano 02 marca 2020 - 20:13
Pewności nie mam, ale miałem takie coś w innym pojeździe - uszczelniacze na trzonkach zaworów straciły szczelność.
Napisano 02 marca 2020 - 20:44
Napisano 04 marca 2020 - 16:12
Susel_125, dnia 27 Lut 2020 - 16:02, napisał:
to była wada fabryczna, później poprawiona. Występowała w pierwszych modelach poliftowych i z pierwszym 1.8. To może ja kupiłem od Ciebie. Jesteś z okolic Łodzi 😁Też miałem mazdę 1.8 na zimnym kopciła okropnie. Jak silnik był ciepły to chodziła pięknie. Sprzedawałem na ciepłym silniku.
![]()
![]()
HAL9000, dnia 02 Marz 2020 - 19:13, napisał:
jak uszczelniacze nie trzymają to bierze olej, ale dymu nie ma przy rozruchu. W 124 jak padły to litr na 500 km ubywało i nic nie kopcił. Zresztą jak byś miał mazdę to byś zobaczył co się dzieje na zimnym po odpaleniu. Przez 30 min jesteś wytwornicą dymu, która jest skłonna wytworzyć mgłę w dzielnicy.😁Pewności nie mam, ale miałem takie coś w innym pojeździe - uszczelniacze na trzonkach zaworów straciły szczelność.
dominik, dnia 02 Marz 2020 - 19:44, napisał:
to w tym GT. Turbina, czy silnik? Sprawdzałeś.... Dla chyba Edyty, dobre info. Szykuje się środek z pomarańczą do kupienia 😉Moj tez puszcza dymka na zimnym
Użytkownik steryd edytował ten post 04 marca 2020 - 16:08
Napisano 04 marca 2020 - 18:39
Napisano 04 marca 2020 - 21:44
Napisano 10 marca 2020 - 16:40
Duża cześć naszych naszych Pitków jest już pełnoletnia. lub w podobnym wieku, wiec oleju raczej nie przybędzie w silniku. Uszczelniacze z racji wieku już są sparciałe, trzonki zaworowe powyrabiane. Lata i kilometry robią swoje.
Napisano 12 marca 2020 - 19:49
grech78, dnia 10 Marz 2020 - 15:40, napisał:
dlatego szukałem 1.6. to bardzo stara konstrukcja silnika( zresztą te wszystkie z 2 w nazwie też) ale 1,6 to Anglicy, a oni do tej pory piją dżin z tonikiem, jedzą kary , czipsy z rybą i o 17 piją herbatę 😉.Duża cześć naszych naszych Pitków jest już pełnoletnia. lub w podobnym wieku, wiec oleju raczej nie przybędzie w silniku. Uszczelniacze z racji wieku już są sparciałe, trzonki zaworowe powyrabiane. Lata i kilometry robią swoje.
Napisano 14 marca 2020 - 18:55
steryd, dnia 12 Marz 2020 - 18:49, napisał:
W moim 1.6 głowice robiłem.Uszczelniacze i wypalony zawór.dlatego szukałem 1.6. to bardzo stara konstrukcja silnika( zresztą te wszystkie z 2 w nazwie też) ale 1,6 to Anglicy, a oni do tej pory piją dżin z tonikiem, jedzą kary , czipsy z rybą i o 17 piją herbatę 😉.
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Błąd P0620 i P0703![]() |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Rafał W._* |
|
![]()
|
|
błąd P0302 następnie P0507 i P2107 |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.coupler_* |
|
![]()
|
|
Kontrolka CHECK ENGINE, błąd P2107. |
Techniczny podstawowy | steryd |
|
![]()
|
|
Kody błędów - P0833, P1130, P0703,P0403 |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.PT_Schlesier_* |
|
![]()
|
|
kody P0703, P0579, P0235. Obroty silnika do 3 tys![]() |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.andyb_* |
|
![]()
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych